Nieuw Libresse Roll.Press.Go + Win coupon Libresse

FullSizeRender (22) (2)

– Dit is een gesponsord artikel – 

Ik was uitgekozen om de Libresse maandverband te testen, juist nu ik in mijn periode zit vond ik het leuk om met jullie te delen, en hier ook nog eens een kleine winactie aan te plakken, zodat een van jullie het nieuwe handige systeem van Libresse kunnen uitproberen.

10641010_10154513558655058_5413045486074316694_n

Het concept is dat je maandverband zo makkelijk en simpel mogelijk kan weggooien, ik weet uit eigen ervaring dat ik zelf tijdens mijn periode het in een stuk wc papier wikkel, en dat is niet het allermakkelijkste. Het fijne hieraan is dat je het in het papiertje van het maandverband rolt, druk aan de zijkanten en je kan het netjes weggooien. Het is schoon & hygiënisch, unieke klevende randen rondom. De weggegooide verpakking blijft volledig afgesloten.

DSC_0476

Ik test Libresse al een paar dagen, en ik ben erg tevreden. Normaliter gebruik ik altijd Always, maar vind het een leuke verandering om Libresse in mijn leven te voegen. Het gebruik is gewoon super handig,en ik merk dat het weggooien gaat met gemak, zo neem ik ook veel makkelijker mijn maandverband mee en dan weet ik ook dat ik het naderhand netjes kan weggooien, waar ik me dan ook bevind.

WAT MOET JE DOEN OM LIBRESSE COUPON TE WINNEN?

Dit is een Give away, en dat betekent dat jullie alleen een reactie achter hoeven te laten als jullie deze coupon willen winnen. Laat je email adress achter in het daarvoor bestemde vakje.

De winnaar word bekend gemaakt op 21 oktober en krijgt binnen 2 dagen een email van mij.

ImagingService (1) (1)

 

 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

13 reacties

  1. Oh wat leuk! En handig en hygiënisch ook… Dat ze niet eerder hebben bedacht! Ik doe graag mee om een libresse te winnen liefs Madeleine mmnlestuny@live.nl

    Beantwoorden
  2. The Beauty Magazine

     /  10 oktober 2014

    Wat handig! Maar zit er dan een soort van plasticje bij? Of rol je het gewoon op?

    Beantwoorden
  3. Simone

     /  10 oktober 2014

    Wat leuk, het lijkt me ook heel handig. Ik doe ook graag mee ;-), Mijn email coutisim@gmail.com

    Beantwoorden
  4. Het klinkt wel handig, maar ik vraag me af of dat maandverband dan niet aan je kleren gaat plakken met die klevende randen? Misschien dat ik het nog eens probeer, maar voor nu heeft Always toch mijn voorkeur.

    Beantwoorden
  5. Dat is heel handig. Ik doe graag mee 🙂

    Beantwoorden
  6. Klinkt erg handig, ik doe mee!

    Beantwoorden
  7. Hakima

     /  11 oktober 2014

    Salaam, ik ben benieuwd, of dit fijn in gebruik is?ik doe graag nog mee als het kan, wa salaam gioyalajolla@gmail.com

    Beantwoorden
  8. Wat leuk en handig! Ik doe heel graag mee. 🙂
    Mijn e-mail: lise_wolters@hotmail.com

    Beantwoorden
  9. Anita H.

     /  11 oktober 2014

    Ik doe ook mee.

    Beantwoorden
  10. Maaike

     /  12 oktober 2014

    Ben benieuwd of dit wat is, ik doe graag mee! 🙂

    Beantwoorden
  11. Patricia

     /  15 oktober 2014

    Ben benieuwd of het werk
    De verpakking om het het weg te gooien
    Patricia14979@gmail.com

    Beantwoorden
  12. ik doe mee!

    Beantwoorden

Geef een reactie

