Tony’s chocolademelk

DSC_0207 Say what? Tony’s heeft sinds kort echt me hart veroverd, en nu vond ik laatst in de schappen zelfs een pak met chocolade melk. Fair trade chocolade melk, geweldig!

DSC_0206 (1) (1)De koude herfst , en winter dagen komen er weer aan en dan kriebelt het bij mij altijd om heerlijk een kopje chocolade melk met een grote toef slagroom te drinken. Of je drinkt het gewoon koud dat kan natuurlijk ook. Fair trade cacao was er al voor chocolade maar nog niet om te drinken. Dit was dus super voor mij aangezien ik wel hou van fairtrade dat eet lekkerder vind ik persoonlijk.

WAT ZIT ER IN?

89,99% deels afgeroomde Nederlandse biologische melk, 2% biologische Fairtrade cacao, 8% biologische Fairtrade rietsuiker, 0,01% carrageen (natuurlijk verdikkingsmiddel). Bevat koemelk-eiwit en lactose.

DSC_0212

Je zou denken dat het anders smaakt maar niets is minder waar. Ik was even bang dat het anders zou gaan smaken, maar dat zal wel tussen mijn oren zitten aangezien het net zo is als alle andere pakken chocolade melk maar dan goed verkregen. Boeren die eerlijk betaald worden voor hun werk.

DSC_0213

Een heerlijk glas volle chocolade melk, kan niet beter worden! De smaak is niet anders dan alle andere pakken chocolade melk! Kan ook makkelijk warm gemaakt worden, om de koude dagen lekker warm te blijven.

Tony’s chocolade melk is o.a. te koop bij de AH.

Kende jij de chocolademelk van Tony’s al?

Een reactie plaatsen

22 reacties

  1. Heerlijk vind ik het. Puur genieten.

    Beantwoorden
  2. Ik ken het niet en drink ook eigenlijk nooit chocolademelk, maar …. hmmm, dit lijkt me wel wat!

    Beantwoorden
  3. Ik wist niet dat dit bestond! Ik wil dit nu zo graag proeven haha! Tony’s chocolade heb ik nog nooit geproefd!

    Beantwoorden
  4. Mama van jente

     /  9 oktober 2014

    klinkt lekker ben erg benieuwd

    Beantwoorden
  5. Het klinkt heerlijk!

    Beantwoorden
  6. Klinkt echt lovely!

    Beantwoorden
  7. The Beauty Magazine

     /  9 oktober 2014

    Ik heb deze ook al een keer gehad en vind hem heerlijk! Nu moet ik ook zeggen dat ik dol op chocolademelk ben, Hihi!

    Beantwoorden
  8. Kim

     /  9 oktober 2014

    Lekker!

    Beantwoorden
  9. madebyirene

     /  9 oktober 2014
    Beantwoorden
  10. haia

     /  9 oktober 2014

    Weet er iemand of je het ergens in België kan verkrijgen?

    Beantwoorden
  11. Klinkt heerlijk!

    Beantwoorden
  12. Ik zag de pakken eerder in een bio winkeltje staan, verschillende smaken! Klinkt goed. Ik vind de verpakking van Tony’s zo aantrekkelijk, makes me wanne EAT.

    Beantwoorden
  13. Ik drink zelf geen chocolademelk, maar misschien moet ik dit eens voor mijn vriend halen!

    Beantwoorden
  14. lonnie101

     /  9 oktober 2014

    Iedereen praat er zo positief over, misschien ook maar eens gaan proberen!

    Beantwoorden
  15. Nog niet geprobeerd! Ik ben er wel heel benieuwd naar. Klinkt super!

    Beantwoorden
  16. Hier had ik nog niet over gehoord. Jammer genoeg hou ik niet echt van chocomelk dus is dit niet echt voor mij.

    Beantwoorden
  17. Ooooh dit… wil ik! ❤

    Beantwoorden
  18. Lijkt me erg lekker!

    Beantwoorden
  19. Dit had ik nou niet moeten lezen hahaha. Ik wil het, ik wil het, ik wil het! 😀

    Beantwoorden
  20. svenja7

     /  10 oktober 2014

    Wat leuk, wist niet dat ze van dat merk nu ook chocolademelk hebben! Ga hem zeker een keer proberen ❤

    Beantwoorden

Geef een reactie

