Mommy special : Bebi Amsterdam

IMG_9178
Ik hou van unieke merken, ik volg al maanden een baby shop Bebi Amsterdam op instagram, en hun mij ook. Zo stuurde ze mij een berichtje of ze mij een cadeautje mochten opsturen hoe lief. Natuurlijk mag dat , ik ontving een paar hele leuke items voor mama & baby, en helemaal gepersonaliseerd. Te gek!

FullSizeRender (18) (1)

Ik ontving een hartstikke mooi enkelbandje voor om mijn dochter haar voetjes, en een mama en dochter armband. Geweldig, vooral op het mama en dochter armbandje ben ik verliefd, en ook het enkelbandje is super lief.

FullSizeRender (16) (1)

Mama / dochter armbandje. Bebi Amsterdam


 

Het leuke aan deze armbandjes vind ik dat ze matchen, je zou denken dat dat altijd het geval is maar ik heb er genoeg gezien om te weten dat dat niet altijd zo is. Ik bewaar ze voor als mijn dochter iets groter is, dit is iets van ons samen en dat is het mooiste cadeau dat je kan krijgen.

FullSizeRender (17) (1)Baby voetenbandje. Bebi Amsterdam


Om nog even weg te dromen bij dit plaatje heb ik nog een foto. Het is werkelijk prachtig en het staat zo schattig, nu is me dochter al groter maar het allerliefste is het bij kindjes van 0 tm 2 jaar! En staat zo beeldig bij baby’s. Die mooie babyvoetjes.
IMG_9203

Ik ben helemaal verliefd, echt waar! Handgemaakt, en heel goed doordacht. Nog mooier tijdens een fotoshoot vind ik zelf. Ik ga onze moeder en dochter armbandjes, en ook haar mooie enkelbandje goed bewaren. Ze staan zo lief! Dit is een leuk cadeautje voor een mama to be! Hier kan je een mama heel erg blij mee maken. Tenminste ik ben hier heel blij mee.

 

Bebi Amsterdam is hier verkrijgbaar.

* Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

18 reacties

  1. Mama van jente

     /  4 oktober 2014

    Wat super lief, ik kende de webshop niet. Ik neem zeker even een kijkje

    Beantwoorden
  2. Ahw hoe lief de bandjes! Super leuk voor moeder en dochter 🙂

    Beantwoorden
  3. Raounak

     /  4 oktober 2014

    Wat onwijs cute!!

    Beantwoorden
  4. Super schattig

    Beantwoorden
  5. Super schattig! ❤

    Beantwoorden
  6. Wat enorm schattig!!

    Beantwoorden
  7. Jeej! Een mama artikel 🙂 Dit zijn toch mijn favorieten, je schrijft er zo liefdevol over! Ik vind deze moeder-dochterarmbandjes zo leuk! Voor ik jouw blog las, wist ik helemaal niet dat er dit soort armbandjes bestonden!

    Beantwoorden
  8. dailycupofblablabla

     /  4 oktober 2014

    Ongelooflijk schattig! Alle foto’s zijn prachtig en de gedachte die erachter zit is mooi.

    Beantwoorden
  9. Wat een superschattige items zeg! ❤

    Beantwoorden
  10. Dat is echt su-per schattig!

    Beantwoorden
  11. haia

     /  4 oktober 2014

    Vlug even gaan kijken. Wel een echte dochter mama site.

    Beantwoorden
  12. Wat een super lieve items zeg!!!

    Beantwoorden
  13. Het armband setje is echt heel leuk.

    Beantwoorden
  14. Wat leuk! Helemaal dat dochter en moeder bandje, ik zou het heel speciaal vinden om dit met mijn dochter te delen :).

    Beantwoorden
  15. RealEev

     /  5 oktober 2014

    Wat schattig! Ik smelt er helemaal bij weg haha! Leuk van Bebi Amsterdam om deze op te sturen!

    Beantwoorden
  16. Aaaah zo lief!

    Beantwoorden

Geef een reactie

