Treets Massagespons

DSC_0392Douche is voor mij een rust moment, vooral omdat ik als mama heel weinig tijd voor mezelf heb kan ik me dan lekker terug trekken met een warme douche, ik zag dan deze massage spons en kon het niet laten om deze te laten liggen.

DSC_0395

Laats schreef ik een artikel over een massage zeep, maar omdat de bobbels van die zeep verslijten vond ik het super om een spons te proberen waarvan ik wel zekerheid heb dat het blijft. Mijn huid schoonmaken met een beetje zeep en mijn handen werkt niet altijd even effectief, op deze manier kan ik mijn huid wat grondiger schoonmaken. Maar toch op een milde manier!

DSC_0401

De massage spons is bedoeld voor in de douche of in het bad. verwijdert op milde wijze dode huidcellen, en het verbetert de circulatie (bloedsomloop). Ook heeft het een masserend effect. Yeah dit sponsje is te wassen op 40 graden celcuis, natuurlijk erg handig als je het vaker wilt gaan gebruiken.

DSC_0402

MIJN ERVARING

Het fijne aan deze massage spons is dat het niet heel hard voelt op de huid na het nat maken, en inmasseren van de huid. Ik kon zelf kracht zetten om wat meer schoon te maken en daarna weer op een masserende manier doorgaan. Vooral voor onder mijn oksels was het fijn, omdat ik die graag goed schoonhoud, en met de hand kan dat best lastig zijn.

DSC_0407

Nog een super pluspunt is de dit touwtje om je massage spons vast te houden, erg handig dat heb je bij een normale washand niet, en dit kan dus wel erg fijn werken. Op deze manier kan ik ook veel beter schoonmaken, en het reinigt mijn huid heel mild. Wel merk ik dat de massage spons niet alleen masseert maar zeker ook goed reinigt. Treets Massagespons €5,79.

DSC_0404

CONCLUSIE TREETS MASSAGE SPONS.

Ja ik ben erg blij met dit item, ik zie het ook niet zomaar in de schappen van de drogisterijen liggen en ik vond hem bij de tuinen. Dit was echt iets waar ik al maanden benieuwd naar ben , en al mijn verwachtingen heeft het waargemaakt. Heerlijk om je huid goed en mild te reinigen, en als je daar mee klaar bent de zeep goed in te masseren op je huid. Ik ben enthousiast, en dit is zeker beter dan een washandje , ook door het handvat en het gevoel van de spons.

Treets massage spons is verkrijgbaar bij de tuinen.

Wat gebruik jij bij het douchen?

Een reactie plaatsen

17 reacties

  1. The Beauty Magazine

     /  3 oktober 2014

    Oh wat lekker! Ik zou ook nog een keertje zo’n massage spons willen uitproberen! Je krijgt er volgens mij echt een zachte huid van!

    Beantwoorden
  2. Dit lijkt me heerlijk zeg! Ik ga er ook voor kijken, heb ze weleens zien liggen maar nog nooit geprobeerd.

    Beantwoorden
  3. Oehlala, lijkt mij een super fijne tool!

    Beantwoorden
  4. writingmonique

     /  3 oktober 2014

    Dit klinkt super! Zo gemakkelijk ook met een handvat 🙂

    Beantwoorden
  5. haia

     /  3 oktober 2014

    Ziet er fijn uit. Gebruik nu ook een spons maar is groter dn hou je gewoon in de hand. Is ook wel fijn hoor. De jouwe siet er handiger uit.

    Beantwoorden
  6. Klinkt als een erg prettig product! Ik gebruik eigenlijk helemaal geen tool onder de douche (a)

    Beantwoorden
  7. madebyirene

     /  3 oktober 2014

    Hij lijkt me fijn! 🙂

    Beantwoorden
  8. Bijzonder product! Klinkt wel erg goed. 🙂

    Beantwoorden
  9. Dit klinkt wel fijn. Ik gebruik soms zo’n uh… hoe heet zo’n ding ook alweer? Puf of zo? En soms helemaal niks. Maar dit lijkt me een betere oplossing. Ik kom steeds vaker bij De Tuinen dus zal eens kijken binnenkort!

    Beantwoorden
  10. Dit klinkt heerlijk en goed!

    Beantwoorden
  11. Ik heb ook zo’n spons, vind ik heerlijk!

    Beantwoorden
  12. Kim

     /  3 oktober 2014

    Klinkt goed!

    Beantwoorden
  13. Dit lijkt me zo handig en fijn!

    Beantwoorden
  14. Wat een fijne spons! Ik kende de masagespons nog niet! Mij lijkt het ook heerlijk om hiermee mijn huid te reinigen! Leuk artikel!

    Beantwoorden
  15. Oh dit klinkt echt heel goed! Ik wil ook nog een keer zo’n spons aanschaffen 🙂

    Beantwoorden
  16. Lijkt me enig

    Beantwoorden
  17. Rose

     /  16 oktober 2014

    Ik twijfelde of ik deze zou kopen… maar denk dat ik het nu wel ga halen! ^,^

    Beantwoorden

Geef een reactie

