What i did this week. Geluksmomenten, rust, geboortefeest.

FullSizeRender (3) (1)

Deze week was weer lekker vol, de ene dag deed ik niet veel en de andere dag was ik weer lekker druk in de weer. Ik vind het leuk om af en toe mijn dagen of dag met jullie te delen. En vandaag heb ik weer een verslagje van afgelopen week.

FullSizeRender (2) (1)

Zondag had ik een bruiloft, na het event van mart visser, in dezelfde stad. Een kennis trouwde die dag en ze zag er prachtig uit. Aangezien ik geen alcohol drink wel jus d’orange in stijl.

FullSizeRender (3) (1)

De dag erna scoorde ik voor mezelf nog wat nieuwe kleding. Ik voel me dan altijd zo schuldig, omdat ik dan niks voor me dochter heb gekocht. Gek is dat , maar ik haal dat weer dik in op een ander moment. Pinky promis!

FullSizeRender (4) (1)

Me man kocht op de markt, deze prachtige lichtroze rozen voor mij! Wat was ik blij,ze zijn zo mooi.  De laatste tijd geniet ik echt van bloemen in huis, en mijn man wind daar geen doekjes om super!

FullSizeRender (5) (1)

Ik kon weer even vooruit met deze kanjers, heerlijk mijn wasjes draaien. Maar goed, al met al vind ik het niet zo een leuk klusje want er moest nog een hoop was gewassen worden, en gevouwt gestreken, wellicht ken je het wel. Een  hele berg was, maar met deze heerlijke geuren kwam ik er wel doorheen.

FullSizeRender (6) (1)

Ik had zin in een uitgebreide brunch, en ben dus even wat gaan halen voor de brunch. Had zelfs kalkoenspek gevonden, en oh wat was het lekker. Met vers gebakken eigengemaakte croissantjes. Geweldig, en lekker tijd met mijn gezin.

FullSizeRender (7) (1)

De volgende ochtend was ik toe aan een energy boost, ik moet zeggen dat ik best slecht ontbijt.  Geen trek heb in brood, en de laatste tijd ook niet echt meer in yoghurt, zo probeer ik toch iets tot me te nemen. Maar een ideale situatie is het niet, hopelijk dat dit ritme niet aanhoud en ik beter ga ontbijten want het is heel belangrijk.

FullSizeRender (8) (1)

Ik mocht weer gaan shoppen, maar niet voor mij maar voor mijn vriendin haar dochter. Ze gaf een geboorte feestje die heel intiem en klein was dus ik kon het niet laten om wat leuks voor de baby te kopen. Ik werd helemaal verliefd door het zien van al die schattige merk kleding!

FullSizeRender (9) (1)Zo het was tijd voor het geboorte feestje, was met een aantal andere vriendinnen en we hadden een hele gezellige tafel met allemaal lekkers. We konden de baby bewonderen, en deden spelletjes, en de mama kreeg cadeau’s maar ook wij! Het was een leuke middag en de baby is een plaatje!

FullSizeRender (10) (1)

Afspraken uitjes, huishouden bloggen en mama zijn en ook nog eens een vrouw van kan soms echt wat tijd van mij eisen. Ik vond het dan eens tijd om een avondje lekker niks te doen. En te genieten , met heerlijke scent chips! Die door het hele huis geurde. Helemaal zen.

FullSizeRender (11) (1)

Waaaaah, ik ben zooo blij. De postbode kwam even dit langs brengen en ja daarvan was ik al een paar dagen op de hoogte. Me man had het als verassing besteld maar ik was natuurlijk te ongeduldig om de verassing af te wachten dus, heb ik hem zo ver gekregen dat hij het vertelde. Het is echt even wennen, maar ik ben blij dat hij de 6 heeft besteld en niet de 6 plus, laatst bij de Apple store nadat ik deze ontving heb ik die in me handen gehad en het is net een tablet. Maar de 6 is geweldig! Heel anders dan de 5.

FullSizeRender (12) (1)

Sushi, oh heerlijk. De laatste tijd heb ik echt cravings, het is bijna verslavend maar wat heerlijk ik probeerde pittige tonijn uit met lente ui en moet het ze nageven een gruwelijke combinatie.

FullSizeRender (13) (1)

En toen mocht ik gister even helemaal los gaan, voor mijn kleine prinsesje ik zag dit fluffy jasje en heb hem gekocht. Samen met nog een jas en een prachtige kanten jurkje. Ben in de stad helemaal geslaagd, en als mama zegt pinky promis dan is het ook pinky promis. Haar gaderobe is weer goed gevuld.

FullSizeRender (14) (1)

Als laatste ging ik nog even een kraam cadeautje shoppen in de stad, en ik nam deze zensy oplaadbare babywarmer, voor de allerkleinste. Ik ga op bezoek binnenkort bij een kennis ,en vond het dan ook leuk om iets mee te nemen. Waar je als ouder niet zo snel aan denkt, in de tijd dat ik zwanger was kende ik dit nog niet en het had me heel veel tranen kunnen besparen. je kindje pijn zien lijden door krampjes is het vervelendste dat je als ouder kan ervaren tijdens de eerste maanden.Hopelijk hebben de ouders er ook wat aan!

De komende week, staat er weer genoeg op de planning maar waar ik kan pak ik lekker mijn rust en geniet ik even zorgeloos.
Bedankt voor het lezen!

Liefs

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

13 reacties

  1. Leuk weekje! 🙂 schattig fluffy jasje!! De iPhone ziet er ook niet verkeerd uit 🙂

    Beantwoorden
  2. Wat leuk om te zien! 🙂 Gaaf zeg, die iPhone! Wat een parel! En je fluffy jasje vind ik zo tof! Neem lekker je rust he komende week!

    Beantwoorden
  3. Wat een leuke foto’s allemaal!!

    Beantwoorden
  4. Wat lief van je man, helemaal top die Iphone en mooie rozen. Het jasje voor je dochter is echt lief xxx

    Beantwoorden
  5. Kim

     /  2 oktober 2014

    Je hebt volgens mij echt een hele lieve man!

    Beantwoorden
  6. Wat een onwijs leuke foto’s! En wat is je man toch attent, die rozen zijn echt prachtig!

    Beantwoorden
  7. Wat een verwennerij!!

    Beantwoorden
  8. artisticstateofmind

     /  2 oktober 2014

    Awh wat lief die bos bloemen! Mooie momentjes heb je gehad!

    Beantwoorden
  9. Ik word echt vrolijk van hoe lief jullie voor elkaar zijn 🙂

    Beantwoorden
  10. Leuke foto’s!

    Beantwoorden
  11. Leuke foto’s! Die brunch ziet er lekker uit ❤

    Beantwoorden
  12. Simone

     /  4 oktober 2014

    ik geniet elke keer van jouw foto’s diary’s, heel leuk om te zien.

    Beantwoorden

Geef een reactie

