Nivea Sensitive Micellair water

DSC_0366 (1) Als je een gevoelige huid hebt, kan het lastig zijn om een goede manier te vinden om je huid te reinigen. Er is al ruime tijd een sensitive lijn van Nivea op de markt. Omdat ik nogal een gevoelige huid kan hebben deel ik graag mijn bevindingen met jullie.

DSC_0379 (2)

NIVEA 3-IN-1 MICCELAIR WATER 

Het kan een heel gedoe zijn om al je make up , te verwijderen met allemaal diep reinigende cleansers , toners, en ga zo maar door. Het vergt veel tijd en als je een gevoelige huid hebt wil je zoiezo niet al teveel producten gebruiken, daarom heeft Nivea een sensitive lijn die een 3 in 1 is en waarbij je dus geen extra’s hoeft te gebruiken. De Nivea 3-in-1 Micellair Water bevat geen parfum, kleurstoffen en parabenen.

DSC_0385

INGREDIËNTEN 

Er zit in het micellair water geen parfum/geen alcohol/geen parabenen en ook geen kleurstof. Het micellair water is voornamelijk op basis van water en bevat alleen maar milde ingrediënten.  Panthenol, glycerine en druivenpotolie zijn erg zacht voor de huid en hydraterend.

DSC_0378

MIJN ERVARING

Ik gebruik dit product al maanden, en ik ben super enthousiast. Het geeft mijn huid echt een fris gevoel een oppeper, en mijn make up verwijderd hij met gemak. Dit is zeker een aanrader mocht je moeite hebben met regelmatig je gezicht reinigen! Nivea Miccelair kost €5,99 voor 200 ml, een redelijk gevulde flacon dus.

DSC_0364

NIVEA SENSITIVE MICELLAIR WATER

Ik ben zeker tevreden, omdat het gewoon super fijn reinigt ik heb er eingelijk niet heel veel op aan te merken, wel vind ik dat voor een product die bijna alleen op basis is van water het niet zo prijzig hoeft te zijn. Het is niet perse heel duur ofzo maar ook weer niet super budget. Dan had het product voor mijn gevoel een 8+ gescoord. Het fijne is dat deze reiniger, heel goed schoonmaakt en mild is voor de huid. Daarbij ook nog handig aangezien je geen extra’s moet gebruiken, terwijl je dat bij andere merken zoals o.a. Clinique wel weer moet doen. Kortom ik ben om en zal er nog een lange tijd plezier, aan beleven.

Nivea sensitive micellair water is verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen. 

Een reactie plaatsen

14 reacties

  1. Ik gebruik ook elke dag een micellair reiniger tegenwoordig, het is zo heerlijk zacht 🙂 Deze van Nivea heb ik nog nooit geprobeerd, meestal heb ik die van Garnier of L’oreal. Hoewel deze ook erg goed klinkt 😉

    Beantwoorden
  2. Dat is wel interessant. Ik gebruik altijd een milk als reiniger, maar die tonic die daarna komt die geeft me altijd weer een rot gevoel. Mijn huid gaat ervan prikken en trekken. Niet fijn. Deze ga ik onthouden!

    Beantwoorden
  3. Kim

     /  30 september 2014

    Fijne review!

    Beantwoorden
  4. Deze wil nog heel graag! Fijne review! 🙂

    Beantwoorden
  5. Fijne review, deze wil ik ook proberen!

    Beantwoorden
  6. dailycupofblablabla

     /  30 september 2014

    Klinkt lekker puur. Snap het prijs dingetje, als het €4,99 had gekost was het een stuk aantrekkelijker.

    Beantwoorden
  7. ik heb deze nog niet geprobeerd maar ik heb zo’n vaag vermoeden dat die van Garnier toch mijn allergrootste favoriet is! Hij is bijna op trouwens, snel nieuwe halen!

    Beantwoorden
  8. Wat een fijn product van Nivea! 🙂 Mooi dat het make-up goed verwijderd! Ik ben de goede kwaliteit van Nivea gewend! Het is echt een goed merk!

    Beantwoorden
  9. zelf gebruik ik nu eentje van Garnier maar deze van Niveau lijkt mij ook erg fijn!!!

    Beantwoorden
  10. Nivea heeft fijne producten. ❤

    Beantwoorden
  11. Ah, deze heb ik ook, eigenlijk voornamelijk omdat ik die van Garnier nergens kon vinden. Maar die hoef ik inmiddels niet meer, het water van Nivea is heerlijk! Gisteravond mijn mascara over mijn hele gezicht gehuild (the fault in our stars) even een watje met Nivea erover en weg was het weer 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

