JANZEN

DSC_0276 Ik vind het te gek om nieuwe en de iets onbekendere en exclusieve merken te leren kennen. JANZEN is daar een van, en was dan ook dol enthousiast dat ik dit merk heb leren kennen.

JANZEN staat voor puur, open en echt. Huisgeuren, body-producten en badaccessoires die altijd rust uitstralen en energie geven. Zuiver, heerlijk makkelijk en bereikbaar. JANZEN is Nederlands merk en staat voor wellbeing. Alle verkooppunten vind je hier.
DSC_0271
De producten ik heb getest, de shower foam (blue 33, €7,95). Hand creme ( brown 51 €5,95), Body scrub ( grey 04 €14,95). Verschillende producten van verschillende lijnen! Heerlijk gevarieerd.
DSC_0301

SHOWER FOAM PATCHOULI & BLUE CEDAR

Ik ben gek op foams,mousses en scrubs! Maar niet allemaal vind ik even fijn. Het is dan altijd even zoeken wat en hoe ik het prettigste vind. De geur van deze shower foam is heerlijk , er komt een krachtige straal uit en het schuim is werkelijk super zacht. De geuren zijn super fris en kan daar zeker van genieten.
DSC_0305

INGREDIËNTEN

Nu over naar de ingrediënten, niet heel veel verzorgende bestandsdelen. Ook zie ik SLS al boven aan het lijstje. Het is dus echt een reiniger!
DSC_0310

SUBSTANTIE

De substantie van de shower foam is super fijn, ik vond hem super zacht aanvoelen en ook kwam het als een schuim uit de bus, je krijgt dus precies wat je wilt een foam! Het was net een wolkje, toen ik ermee de douche in ging, een heerlijke verwennerij.
DSC_0324

BODY SCRUB CEDAR & SANDALWOOD

Wauw, kan ik je zeggen dat ik van alle producten die ik heb getest van de body scrub alleen door het gebruik het meest genoten heb. De geuren zijn zo rustgevend een houtachtige en frisse maar vooral zachte geur. Op deze manier wil ik alleen nog maar body scrubs proberen, dit is echt een scrub waarnaar je als je klaar bent in bed wilt kruipen. Geweldig rustgevend.
DSC_0357

INGREDIËNTEN 

Een paar verzorgende bestandsdelen maar niet veel, wat parfum en wat geurbestandsdelen. Ik weet niet zeker of ook dit product je huid echt gaat voeden maar eerder reinigen en grondig vanwege de scrub.
DSC_0350 DSC_0352

SUBSTANTIE

Over de substantie ben ik niet helemaal uit, het is niet een echt vloeibare scrub maar best wel korrelig met een goede vlaag olie erin! Ik moet zeggen dat het wel echt heerlijk is om je te scrubben met een wat grovere scrub, je moet dan wel uitkijken dat je niet te hard scrubt. Deze scrub laat ook nog een geweldig zachte olie laag achter op je huid. Blijer kan je mij niet maken.
DSC_0289

HAND CREME FLOWERS & SAFFRAAN

Wat ik als eerste wil zeggen is, jeetje wat een heerlijke geuren gebruikt JANZEN toch.  Hier ook, en niet een standaard geur, maar echt eentje die je bijna tot niet terug vind in verzorgingsproducten, het doet me erg denken aan Rituals maar dan met een tikje unieke toutch. Het is een erg fijne crème, en het trekt super snel in.
DSC_0292

INGREDIËNTEN

Ook hier wat oliën, geurbestanddelen. Parfum,en ga zo maar verder. Niet heel erg verrassend, vind het wel jammer had wel verwacht dat er wat meer verzorgende bestandsdelen in deze handcrème zaten. Zou zo fijn zijn voor de herfst en winter dagen om mijn huid extra te voeden!
DSC_0297

SUBSTANTIE

De substantie van de creme is erg prettig, ik gebruikte het dan ook met veel plezier. Het trekt snel in en de geur is zalig. Een romige substantie die je makkelijk kan uitsmeren, en aangenaam aanvoelt. Dat vind ik ook heel erg belangrijk.
DSC_0268

CONCLUSIE JANZEN 

Ik was al erg enthousiast toen ik met dit merk kennis maakte , maar door alle producten, de geuren en met name de body scrub ben ik verliefd geworden op dit Nederlandse merk. Als ik ergens enthousiast over ben dan is dat zeker te zien. Er zijn hier en daar wel wat dingen die ik niet zo super vind zoals de ingrediënten en de werking van bijvoorbeeld de handcrème, maar eerlijk gezegd overheerst hier echt de feeling, geur, en de uitstraling van dit merk, en dat maakt het toch de moeite waard om ervan te genieten want dat doe ik!

JANZEN is te koop bij o.a. DA en Pour Vous

Dit artikel bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd. Dit beïnvloed mijn mening niet.

Een reactie plaatsen

17 reacties

  1. Lijkt me een erg fijn merk! Sowieso de uitstraling, wit en verzorgend, vind ik al heel fijn!

    Beantwoorden
  2. pinkitnl

     /  28 september 2014

    Ik heb wel eens van het merk gehoord maar zelf nog nooit van geprobeerd ben er wel nieuwsgierig naar geworden x

    Beantwoorden
  3. Oeh bedankt voor de tip! Ik ben altijd op zoek naar nieuwe fijne merken en dit ziet er onwijs goed uit! Het doet me denken aan het merk Rituals door de luxe uitstraling.

    Beantwoorden
  4. Kim

     /  28 september 2014

    Klinkt heel fijn!

    Beantwoorden
  5. Wat een leuke producten! Ik heb echt nog nooit gehoord van dit merk, maar leuk om er kennis mee te maken! 🙂 De scrub lijkt me fijn! Die zou ik wel willen hebben!

    Beantwoorden
  6. Ik ben nog niet bekend met dit merk, maar het klinkt veelbelovend! Al vind ik het jammer dat de scrub olie bevat. Dan blijft er een laagje achter op de huid. Dat vind ik niet prettig.

    Beantwoorden
  7. Lijken me Fijne producten

    Beantwoorden
  8. Lijken me fijne producten!

    Beantwoorden
  9. Janzen heeft ook gruwelijk lekkere kaarsen 😀

    Beantwoorden
  10. Ik vind de uitstraling inderdaad ook heel erg mooi. Ook van dit merk heb ik nooit eerder gehoord. Zo tof dat je al die nieuwe producten uitprobeert! Echt superleuk om te lezen iedere keer. Mooie foto’s weer meis!

    Beantwoorden
  11. abeautydayadmin

     /  28 september 2014

    Ik heb één keer een product hiervan gehad en die rook echt onwijs lekker!

    Beantwoorden
  12. lekker zo’n scrub!

    Beantwoorden
  13. Nog nooit iets gehad van dit merk! Ben erg benieuwd naar 😀

    Beantwoorden
  14. dailycupofblablabla

     /  28 september 2014

    Het ziet er zo puur en sereen uit. Prettig review weer!

    Beantwoorden
  15. Ik ken dit merk nog helemaal niet, maar het klinkt allemaal wel heel fijn! 🙂

    Beantwoorden
  16. Kende dit merk niet, maar shower foams vind ik sowieso super en deze lijkt me ook heel fijn 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

