Herfst Winactie ♥ Catrice check & Tweed Quattro Baked Eyeshadow & Hello Autumn Multi Colour Powder

DSC_0233 (2)

Het is alweer herfst , de schappen hebben zich weer rijkelijk gevuld. Met allemaal nieuwe make up, en verzorgingsproducten! Ik vind het altijd leuk om iets te doen voor mijn lezers, en wou graag weer een win actie doen, om de nieuwe herfstdagen te vieren, en hoe kan je die beter vieren dan met een win actie?

Ik ga het niet te lang maken, zodat het een leuke win actie blijft. Ik verloot 1x een setje en je hoeft er eigenlijk niet zo heel veel voor te doen! Super toch?

WAT KAN JE WINNEN?

♥ Essence – Hello Autumn Multicolour Powder 01 Autumn & The City: De multicolour powder is een poeder die je gezicht een mooie, gezonde glow geeft.

♥ Catrice – Quattro Baked Eyeshadow C01 London’s Eye : Een oogschaduw pallete,  met  wat neutrale tinten en een mooie groene tint super voor de herfst.

DSC_0258

WAT MOET JE DOEN OM KANS TE MAKEN?

Een reactie achterlaten dat je mee doet en eventueel waarom je hem zou willen winnen ( Vergeet niet je emailadress bij je reactie te zetten), verder helemaal niks! ♥

Thats it, verder vind ik het wel lief als je me volgt via bloglovin maar dat is niet verplicht.

VEEL WIN PLEZIER EN , FIJNE HERFSTDAGEN! 

 

– Winnaar word bekend gemaakt op 21 oktober, laat dus je email adres achter in je reactie.

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

33 reacties

  1. Leuke actie om in de herfst stemming te komen. Ik doe mee!

    Beantwoorden
  2. Soumia

     /  27 september 2014

    Superleuk! Mooie kleurtjes. I am in haha.

    Beantwoorden
  3. Lotte

     /  27 september 2014

    Suuuuuper leuke winactie om in de vrolijke herfst stemming te komen in plaats van de najaarsdip! Im innnnn! X

    Beantwoorden
  4. Omdat ik eindelijk van mijn zomerrecessen af ben, en dat wil vieren met deze herfstset 😁

    Beantwoorden
  5. Sosaan

     /  27 september 2014

    Superleeuk! Ik draag geen make-up maar zou em graag voor mn lieve moeder cadeau doen omdat ze de laatste tijd veel verdriet heeft gehad. Khair in sha Allaaah!

    Liefs,
    Sosaan

    Beantwoorden
  6. Wat maak je enorme mooie foto’s! Leuk om te zien. En wat leuk dat je een winactie doet 🙂

    Beantwoorden
  7. Souhaila

     /  27 september 2014

    Ik ben verliefd op de herfstproducten van essence en catrice. Ik doe mee met de wedstrijd in shaa allah. Ik zou hem graag willen winnen omdat ik het cadeau wil doen aan mijn lieve zus. Ze is er altijd voor mij en ze steunt me met alles en zkr de laatste tijd had ik het wat moeilijk en heeft ze me er goed doorgeholpen.

    Emailadres is oughty_souhaila@hotmail.com

    Beantwoorden
  8. Ik ben deze week al helemaal begonnen om mij klaartemaken voor het herfstseizoen! Mooi producten! ik heb al truien laarsjes en broeken binnengehaald maar nog niets om mijn gezicht een fijne herfstglow te geven! Ik doe mee, husnapolat70@gmail.com

    Beantwoorden
  9. Leuke winactie!

    Beantwoorden
  10. Sumeyye

     /  27 september 2014

    Super leuke win actie !

    Beantwoorden
  11. Sumeyye

     /  27 september 2014

    Super leuke win actie !

    Mijn emailadres is: Sumeyyekilic@hotmail.nl

    Beantwoorden
  12. dailycupofblablabla

     /  27 september 2014

    Leuke winactie en eindelijk één zonder FB 😉

    Ik gebruik geen oogschaduw dus hoop dat iemand dit wint die er gek op is!

    Beantwoorden
  13. Hele leuke winactie Ik doe mee! Ik hou van mijn make-up afstemmen op de herfst.. dus met deze producten zou ik heel blij zijn! 🙂

    Beantwoorden
  14. artisticstateofmind

     /  27 september 2014

    Wat een leuke winactie! Lekker herfstachtig!

    Beantwoorden
  15. RealEev

     /  27 september 2014

    Leuk hoor! Ik doe mee! 🙂

    Beantwoorden
  16. Marwa Um Qutaibah

     /  27 september 2014

    ik doe meeee

    Beantwoorden
  17. Maaike

     /  27 september 2014

    Wat een mooie kleuren, zou ze graag willen uitproberen. Ik doe mee!

    Beantwoorden
  18. Ik doe mee! Ik heb zelf nog nooit meegedaan met zo’n winactie. Lijkt me heel leuk eens zulke producten winnen!

    Beantwoorden
  19. Ik doe mee! Lijkt me leuk eens zulke producten te winnen. Dit wordt mijn eerste keer dat ik meedoe!

    Beantwoorden
  20. Ik doe graag mee! 🙂

    Beantwoorden
  21. Leuke herfst win actie!
    Ik doe graag mee.

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  22. Ik doe mee! Een lekker nazomers glowtje kan altijd wel op mijn wangetjes en ik zie mezelf al oefenen met netjes de groene oogschaduw boven mijn ogen te krijgen…. Ik ben niet zo’n make-up held, maar voor een avondje uit… I say Y-E-S! Liefs, Eva

    Beantwoorden
  23. Heeel leuk, ik doe graag mee! (simone.vissers hotmail.com)

    Beantwoorden
  24. Beautyding

     /  27 september 2014

    Leuke winactie! Het catrice paletje doet me denken aan een oude LE van mac, die had ook zo’n soort print. Mocht ik winnen, dan zou dit mijn go-to herfst palet worden! De lichte kleur gaat in mijn binneste ooglook, de roze kleur op mijn ooglid en de bruine kleur gebruik ik in de arcadeboog. De groene kleur lijkt me erg mooi als een eyeliner!. Ik vind het leuk dat het een redelijk neutraal palet is, maar toch bijzonder door de groene en roze kleur. Het poeder zou ik soms als oogschaduw palet gebruiken, maar vaker als bronzer/highlighter. Ik vind het mooier (en makkelijker) om een product te gebruiken dan highlighter, blush en bronzer. Heel veel succes, ik volg je ook op bloglovin 🙂

    Beantwoorden
  25. Wat een leuke producten! Bij ons is helaas altijd alles van Essence uitverkocht. En dat palletje past echt heel goed bij de herfst! Ik zeg laat de herfst maar komen met deze producten! Ik doe mee, michellepoortman@gmail.com

    Beantwoorden
  26. Leuke manier om zo de herfst in te komen, ik doe mee! X

    Beantwoorden
  27. Anita H.

     /  27 september 2014

    Wow. Ik doe mee. Waarom? Ik ga zelden de deur uit zonder make-up en deze producten spreken me wel aan. Altijd fijn om iets aan mijn cosmeticacollectie (die vrij bescheiden is) te kunnen toevoegen.

    Beantwoorden
  28. hey wat leuk! ik doe graag mee 🙂

    Beantwoorden
  29. Wat leuk! Ik doe heel graag mee.

    Mijn e-mail: lise_wolters@hotmail.com

    Beantwoorden
  30. ik doe mee!
    zou het heel graag eens willen uitproberen!

    Beantwoorden
  31. zahraa

     /  15 oktober 2014

    Ik volg je net maar ik vind je blog echt geweldig!!

    ik wil dit graag winnen omdat ik erg gek op make up ben! (Zahraa112@hotmail.com) 💞

    Beantwoorden
  32. Rose

     /  16 oktober 2014

    Wat leuk zeg! Ik volg je blog pas recentelijk, maar ben nu al echt een fan! Mijn e-mailadres is roseofmadina@gmail.com xx

    Beantwoorden

Geef een reactie

