Herfst special: Inspiratie Enkellaarzen

xxIk ben gek enkellaarzen, als ik kon droeg ik ze elke dag. Voor een gunstig prijsje maak je me al helemaal blij. De herfst is al een tijdje begonnen maar het weer heeft zich niet niet bewezen. Voorbereiden op de komende herfstdagen is daarom extra leuk, maar zeker ook handig je weet maar nooit wanneer het weer omslaat.

Omdat ik gek ben op enkellaarzen ga ik vandaag wat enkellaarsjes toelichten die ik zelf super mooi vind, en ook zou willen dragen. Omdat ik graag goed voorbereid ben op het weer, vind ik het leuk om dit ook met jullie te delen. Ik zou het een wishlist kunnen noemen, maar als ik er een wishlist van maak word het wel een lange aangezien ik bijna geen keuze kan maken.

WIT-ACHTERGROND (1)

Deze killers, zag ik bij Invito. De zogehete Chelsea boots. De ene is beter te betalen dan de andere, maar oh wat zijn ze mooi. Ik ben ziezo gek op de wat apartere enkellaarsjes, en deze zijn basic maar toch weer niet. Het design is alles behalve simpel en ik ben er helemaal weg van.

 

emiliolaarzen

En wauw ik hou van zwart maar deze zijn toch wel pareltjes ik spotte deze bij de Scapino. Het grappige is dat ik toevallig steeds uitkom bij hetzelfde merk, qua schoenen stijl. Ik kies er dan twee uit die ik dan op dat moment mooi vind, en die blijken dan van hetzelfde merk te zijn. Vind het helemaal geweldig. Ik vind zwart mooi het is tijdloos, en je kan het meest combineren van alle kleuren. Ik hou ook een beetje van stoere boots, prima voor herfst en winter tijd.

Ik ben nu erg benieuwd, wat doe jij om je voor te bereiden op de herfst dagen, en wat voor schoenen vind jij het beste bij dat seizoen passen ik ben zelf weg van laarzen met name enkellaarzen?

 

 

 

Een reactie plaatsen

28 reacties

  1. Enkellaarzen zijn leuk. Ik bereid me echter niet voor aangezien ik moeilijke voeten heb. Zit ik eerst verliefd te worden op een paar schoenen om er vervolgens achter te komen dat de liefde niet wederzijds is. Ik laat me wel verrassen tijdens het shoppen.

    Beantwoorden
  2. Leuke laarsjes!

    Beantwoorden
  3. Ik hou van laarsjes in de herfst/winter. Die van de scapino vind ik beide heel leuk.

    Beantwoorden
  4. Enkellaarsjes zijn leuk! Die zwarte met glitters zijn leuk. Maar ik ben een echt Uggs meisje. Deze winter glitter zwart en classic grijs, haha.

    Beantwoorden
  5. Bijna het leukste van de herfst en de winter: nieuwe laarsjes kopen. Ik ga voor functioneel dit jaar.

    Beantwoorden
  6. pinkitnl

     /  25 september 2014

    Enkel laarzen vind ik ook het fijnste om te dragen, mooie modellen ook! x

    Beantwoorden
  7. TodaysLovely

     /  25 september 2014

    eindelijk komt herfst weer wat dichtbij! ik kan niet wachten!

    Beantwoorden
  8. lonnie101

     /  25 september 2014

    Leuke laarsjes!

    Beantwoorden
  9. writingmonique

     /  25 september 2014

    Ik ben ook gek op enkellaarsjes. De Chelsea Boots zijn onwijs leuk, mijn favoriet is de rechter!

    Beantwoorden
  10. madebyirene

     /  25 september 2014

    Leuke laarsjes! liefs irene

    Beantwoorden
  11. Die derde laarsjes vind ik erg leuk! Ik hou het dit jaar bij Clarks desert boots.

    Beantwoorden
  12. Mooie laarsjes, ik ga dit jaar voor mijn Doc’s en verder zie ik wel welke leuke schoenen en laarsjes ik nog tegen ga komen!

    Beantwoorden
  13. Die zien er zo schattig uit 😀 Toch heb ik liever lange laarzen omdat ik het vreselijk vind als een koude, natte broek tegen mijn been komt haha

    Beantwoorden
  14. Leuke laarsjes!

    Beantwoorden
  15. Kim

     /  25 september 2014

    Ik loop liever wat hoger als het op enkellaarsjes aankomt

    Beantwoorden
  16. Ze zien er leuk uit!

    Beantwoorden
  17. abeautydayadmin

     /  25 september 2014

    Wat een leuke laarsjes!

    Beantwoorden
  18. mellavieee

     /  25 september 2014

    De twee zwarte enkellaarsjes zijn mijn favoriet! Toevallig zag ik in de folder van Scapino ook leuke laarsjes 🙂

    Beantwoorden
  19. Superleuke laarsjes! Ik ben ook vooral van de enkellaarsjes, op de een of andere manier zie ik daar altijd heel veel leuke exemplaren van overal hihi!

    Beantwoorden
  20. Wat een super leuke laarzen! Ik zoek al jaren nieuwe, maar vind mijn oude zo lekker lopen haha

    Beantwoorden
  21. Chelsea boots zijn echt zo leuk! 🙂

    Beantwoorden
  22. Simone

     /  25 september 2014

    Prachtige boots! sommige zijn prijzig maar dan heb je ook iets goed en mooi!

    Beantwoorden
  23. Ik ben momenteel echt fan van veterlaarsjes 🙂

    Beantwoorden
  24. Emilio Luca vind ik wel mooi!

    Beantwoorden
  25. ohhh de chelsea boots vind ik het coolst van al! Zo blij dat het weer herfst is 🙂

    Beantwoorden
  26. Ik vind Chelsea Boots nog steeds geweldig! Misschien wordt het toch maar eens tijd om een paar aan te schaffen.

    Beantwoorden
  27. artisticstateofmind

     /  27 september 2014

    Chelsea Boots zijn leuk! Die wil ik ook nog eens aanschaffen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

