Verslag, Persdag Mart visser zoekt Mini muze.

DSC_0124 Al een tijdje is Mart Visser, op zoek naar een nieuwe Mini muze. De afgelopen tijd hebben duizenden mini muze´s zich aangemeld om zijn mini muze te worden, en daaruit is een selectie gemaakt van 50 die zich van hun beste kant mochten laten zien op de modeshow van zaterdag en zondag. Ik was er op zondag bij en het was een erg leuke ervaring!

De selectie werd gemaakt uit een paar duizend die zich op facebook hebben aangemeld. In de show liepen in totaal vijftig meisjes mee, die de vier kinderjasjes die Visser voor V&D ontwierp aan het publiek toonden.

DSC_0089
Het programma was visagie, lunch er werd ook een proef moment ingelast, voor het ´´echte´´ werk. Zelfs was er een aparte tafel voor de kinderen met allemaal lekkernijen, limonade enzovoort.

Nu wat sfeerbeelden.
IMG_0237 (1)
De tafel voor de kinderen.
IMG_0235 (1)
DSC_0091
IMG_0240 (1)

Hier werd er geluncht. De tafel was al in proces om opgeruimd te worden vandaar de leegte. Achteraan vond de visagie plaats. Na alle verwennerijtjes was het tijd voor de modeshow, en alles wat erbij hoort het jureren, de juiste loopjes en vooral moesten de dames alles uit de kast halen om de jury te imponeren.

DSC_0108
Mart Visser, samen met de presentator van de middag, hadden nog een kort woordje voor de modeshow, zo zei Mart dat hij ook wel kinderen zou willen alleen al bij het zien hoe lief de jasjes de meiden stonden. Dat was natuurlijk een goed begin van de modeshow, vooral als je als ouder daar tussen staat.

EEN PAAR MODDELEN 

DSC_0096
DSC_0098 (1)
Niet alle meisjes vonden , het even makkelijk om te lopen op de catwalk! Ze werden dan ook goed geholpen door alle betrokkenen om er toch nog iets leuks van te maken.
DSC_0116
Van sommige kindjes, kreeg ik echt een grote glimlach op mijn gezicht. Allemaal verschillende persoonlijkheden. De ene zwaaide met haar haren en de andere keek verlegen om zich heen. Zo lief om te zien, en vooral vermakelijk.
DSC_0142
Na heel wat moddelen te hebben gehad was het tijd om te gaan kiezen, ik had verwacht dat het een kwartier zou duren maar ze waren er al  binnen een paar minuten uit.
IMG_0295
De winnares van de Mini muze wedstrijd is Luna (9). Zij wondaarmee een rol in de fotoshoot voor de kerstcampagne, een Mart Visser jasje naar keuze en een V&D cadeaukaart van €200. Samen met de winnares van Eindhoven Chelsea.
Mart Visser's Mini Muze - V&D Utrecht - 21 september 2014
Het was een super dag, ik vond het erg leuk om erbij te mogen zijn. Heel veel mooie meiden, een inspirerende ontwerper en vooral is er een hele goede keuze gemaakt. Luna viel me direct al op dus ik stond er niet van te kijken dat ze de prijs heeft gewonnen.
Mart Visser's Mini Muze - V&D Utrecht - 21 september 2014
Hele ervaring om erbij te zijn, die dag was ik een journalist, en mijn interview met Mart visser, komt op een later moment online. Want ook hij was onderdeel van dit project, en ik ben erg benieuwd geworden naar de man die dit in werking heeft gezet!

Een reactie plaatsen

13 reacties

  1. pinkitnl

     /  24 september 2014

    Wat super leuk! Je hebt ook hele mooie foto’s gemaakt x

    Beantwoorden
  2. Leuk artikel mop; what a pretty girl. Dit event lijkt mij heel gezellig.

    Beantwoorden
  3. Wat gaaf zeg! En superschattig al die kleintjes zo! Leuk dat je erbij was!

    Beantwoorden
  4. Leuk dat je dit hebt gedaan! Mooie foto’s ook. ❤

    Beantwoorden
  5. The Beauty Magazine

     /  24 september 2014

    Ah dat meisje dat het niet leuk vond is zoooo schattig! Hahaha
    Wat leuk dat je er bij was!

    Beantwoorden
  6. Kim

     /  24 september 2014

    Mooie sfeer foto’s!

    Beantwoorden
  7. Wat leuk! En je hebt ook erg mooie foto’s gemaakt!

    Beantwoorden
  8. Leuk verslagje!

    Beantwoorden
  9. dailycupofblablabla

     /  24 september 2014

    Wat een poppetjes! Leuk bedacht en best wel hele leuke kinderkleding.

    Beantwoorden
  10. Wat ontzettend schattig zeg, lijkt me super tof om bij te zijn geweest! Het enige wat ik minder vind is dat ik het gevoel krijg (misschien lijkt het alleen zo) dat die winnares zóveel make-up op heeft! Het is nog maar een kindje denk ik dan, nergens voor nodig toch!?
    Ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt!

    Liefs Rosie

    Beantwoorden
  11. writingmonique

     /  24 september 2014

    Wat tof om daarbij te zijn! Wat onwijs leuk ook dat mart visser zoiets doet! De winnares lijkt zo blij, ik kan daar van genieten!

    Beantwoorden
  12. Wauw wat leuk, zo schattig al die kindjes!

    X Sara

    Beantwoorden
  13. Ziet er super schattig Leuk dat je erbij was..

    Beantwoorden

Geef een reactie

