Het vloeibare goud – Mogador Pure arganolie

DSC_0142 Argan olie, Inmiddels is de hype rondom arganolie een beetje over maar dit goedje recht vanuit marokko is nog steeds populair. Het word ook wel het vloeibare goud genoemd omdat het voor heel veel gebruikt kan worden , maar het heeft wel een aardig prijskaartje.Het leek me geweldig om een keer te testen en te proberen, en met jullie me ervaringen te delen.

DSC_0125
De pure argan olie van Mogador , komt in een plastic flacon met een bruikbaar pompje, die heel handig is. Wat dat betreft is er goed nagedacht over het gebruik van de argan olie. Fijn!

Het fijne is dat dit ook een multifuntionele functie heeft, en dus voor meerdere dingen gebruikt kan worden. Zoals o.a. na het scheren, bij droge of trekkerige huid, voor dat je je haar blootstelt aan hitte van bijvoorbeeld een Stijltang is arganolie ook perfect. Zelfs als natuurlijke make up remover. Je kan wel begrijpen dat ik erg blij word van een product dat meerdere functies heeft.

Mogador arganolie (100 ml) €25,95.
DSC_0156

HOE BEDOEL JE MULTIFUNCTIONEEL ….

Nog meer? Ja!  Deze arganolie, is veel meer dan alleen een vloeistof de mogelijkheden en de functies rijken tot de hemel, ik wil niet over drijven, maar waar werkt het niet voor? Hier nog een lijstje.

DSC_0158

Aangeraden voor..

Acne , exceem.
Haaruitval bij hormoon – schommelingen, zwangerschap of ouderdom.
Striae , zwangerschapstriemen.
Kloven, en gebarsten huid van handen en voeten.
Litteken verzorging
Verbrande huid ( zon)
Luieruitslag , schrale billen baby.

 *Gebruik arganolie niet op open wonden!

DSC_0146

INGREDIËNTEN EN MIJN ERVARING

100 % pure arganolie, gemaakt in Marokko. Meer hoef je er eigenlijk niet eens aan toe te voegen.  Het is en blijft een puur product, en ik prijs ze hiervoor. Geen toevoegingen, hier maak je mij erg blij mee.

Mijn ervaring, Ja de geur is niet super heerlijk het is best een muffe geur, maar weet je puur is het beste.En zeker het fijnste en ondanks de geur gebruik ik het nog steeds met veel plezier. Mijn haar heeft erg veel verzorging nodig dus dit smeer ik er het liefste wekelijks in. Super verzorgend, en mijn haar neemt het prima op. Ook mijn huid verzorg ik met deze Argan olie. en zelfs mijn nagelriemen. Want daar kan hij ook voor gebruikt worden.

DSC_0129

CONCLUSIE HET VLOEIBARE GOUD – MOGADOR PURE ARGANOLIE

Waar zal ik beginnen, het is aan de prijzige kant maar wauw je kan het bijna voor alles gebruiken. Ik merk echt dat ik heel erg naar dit product toe trek en zelfs mijn man gebruikt het voor zijn baard ( ja hij heeft een grote baard haha). Ik gebruik het zelf voor me haar, en me dochter heeft veel last van luieruitslag dus hiervoor zal ik het vast en zeker ook gaan gebruiken. Zwangere dames, en de mensen met acne dit is echt een aanrader. Het is gebruiksvriendelijk, en gewoon puur. Ik hou van merken die trouw blijven aan de natuur. ik ben razend enthousiast!

Gebruik jij ook wel eens argan olie?

Mogador argan olie is hier verkrijgbaar.

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

Een reactie plaatsen

16 reacties

  1. Wat fijn dat het ook voor eczeem gebruikt kan worden. Wellicht om de huid te genezen?

    Beantwoorden
  2. Best duur, maar het schijnt inderdaad wel enorm goed te zijn.

    Beantwoorden
  3. The Beauty Magazine

     /  23 september 2014

    Echte Argan olie is wat aan de dure kant. Maar ik ben er helemaal fan van!

    Beantwoorden
  4. Wat een geweldig multifunctioneel product! Klinkt goed 😀

    Beantwoorden
  5. dailycupofblablabla

     /  23 september 2014

    Dat dit product puur is trekt mij enorm aan.

    Beantwoorden
  6. Dit lijkt me een heel fijn product, aangezien ik zo’n gevoelige huid heb. En tja, de meeste echte pure producten ruiken nu eenmaal niet naar parfum, maar is wel beter voor je huid.

    Beantwoorden
  7. Ik vind je reviews altijd erg fijn om te lezen. Mooie foto’s van dit fijne product!

    Beantwoorden
  8. Dit klinkt wel heel goed zeg!

    Beantwoorden
  9. Arganolie behoort tot de olieën met het hoogste percentage vitamine E, wat huidherstellend en huidgenezend werkt. Ik HOU van Arganolie. Ik heb het gesmeerd tijdens mijn zwangerschap en het werkt ook fijn om de striae die ik op mijn buik heb te verminderen. Ik gebruik het ook als serum voor mijn gezicht en haar ❤

    Beantwoorden
  10. Pure olie is echt super fijn, en je kan er zoveel mee ❤ Vooral in de winter heeft mijn droge huidje er echt veel aan!

    Beantwoorden
  11. Kim

     /  23 september 2014

    Wondermiddeltje, i love arganolie!

    Beantwoorden
  12. Dit klinkt echt als een supergoed product! Sowieso ben ik gek op arganolie, heb het alleen nog nooit in pure vorm gehad!

    Beantwoorden
  13. Dit heb ik echt nodig, dankjewel voor de tip! Ben een paar weken geleden geopereerd aan mijn hersenen omdat ik een bloeding had en tja een litteken op je hoofd wil je natuurlijk wel wat minder zichtbaar maken. De wond is gelukkig wel al bijna helemaal weer dichtgegroeid dus dan kan ik deze olie aanschaffen 🙂

    Beantwoorden
  14. Dit lijkt mij zo’n fijn product. Mijn vriend gaat ieder jaar in oktober naar Marokko voor zijn rallyteam en heb al twee keer gezegd dat hij het mee moet nemen.. zal het hem dit nog eens vertellen! En anders even als hint de link van de webshop doorsturen 😉

    Beantwoorden
  15. Ik heb laatste een massage gehad met Arganolie. Ik heb eigenlijk altijd last van mijn huid. Eczeem-achtige plekjes. Serieus, ik heb bijna een week nergens last van gehad. Ja, ik raad mensen met huidklachten ook echt dit een keer te proberen! Goeie review. Dank je wel!

    Beantwoorden
  16. ik ben dol op argan olie

    Beantwoorden

Geef een reactie

