Romantiek in je relatie belangrijk?

FullSizeRender (1) (1)Of ik van romantiek hou? Ja zeker, maar goed dan heb je nog niks. Het leukste zou zijn als je van romantiek houd en een man hebt of vriend die ook romantisch kan zijn of in iedergeval zijn best doen. Laat ik die nou net ook hebben Bingo!

Ik vroeg me dus af hoe het zit bij jullie, natuurlijk dromen heel veel vrouwen van een romantische man. Maar het kan net zo goed ook andersom, het is niet raar om als vrouw zijnde soms je best te doen om romantisch te zijn. Zo komt het niet alleen van een kant, en tegelijkertijd inspireer je je vriend zo ook om te laten zien hoe je zoiets doet, en of hoe je romantisch bent, of zulke dingen aanpakt. Van een etentje met kaarslicht tot een mooi gedicht. Een relatie is pas echt leuk als er hoogtepunten zoals deze tussen zitten momenten waar je met een lach aan kan terug denken.

Persoonlijk vind ik romantiek erg belangrijk in een relatie, het laat zien dat je man moeite voor je doet. Of het nou zomaar is of om een domme fout goed te maken. Het laat zien dat een man of vrouw heeft nagedacht over hoe stom iets is geweest , of om te laten zien dat hij of zij van je houd en moeite voor je doet.

Hoe hoog staat romantiek bij jou in een relatie? Vind je dit belangrijk, en hoe ervaar je het. wat zijn jou ervaringen en wat zou jij het liefste hebben mocht je een man of vriendje krijgen in de toekomst. Ben erg benieuwd hoe jullie er over denken.

 

 

 

Een reactie plaatsen

15 reacties

  1. pinkitnl

     /  22 september 2014

    Zelf vind ik romantiek heel erg belangrijk het hoeft van mij niet de hele dag door of op standaard momenten, maar juist lekker spontaan 🙂 x

    Beantwoorden
  2. De tijd van bloemen, kaarsjes, etentjes en samen een film kijken op bed is bij ons wel voorbij na 18 jaar. Dat vind ik niet erg, want ik ben zelf niet zo romantisch aangelegd eigenlijk. Doe mij maar een goeie voetbalwedstrijd op tv met een flinke pot bier erbij. Tsja, das niet echt romantisch!

    Beantwoorden
    • Zolang je je er goed bij voelt zeg ik altijd. Voetbal wedstrijd met een zak chips gaat er hier ook wel in! Maar die kaarsjes blijven hopelijk nog een tijdje aan.

      Beantwoorden
  3. writingmonique

     /  22 september 2014

    Ik deel je mening. Ik denk dat het heel belangrijk is om elkaar te blijven verassen en laten zien dat je elkaar belangrijk vind. Het kaartje bij het ontbijt is onwijs lief!

    Beantwoorden
  4. Wij zijn heerlijk klef, haha. Romantisch kan ik Yilmaz niet noemen, maar hij is wel heel erg lief. En hij verrast me ook vaak met lieve kadootjes en dingen. Ik hem ook, trouwens. Vind ik wel heel belangrijk!

    Beantwoorden
  5. Mijn vriend is niet de meest romantische, maar is wel van het knuffelen en doet spontane dingen. Onthoud dingen, weet wat ik graag wil, dat soort dingen.

    Beantwoorden
  6. dailycupofblablabla

     /  22 september 2014

    Wat een leuke post! Ik ben niet zo romantisch ingesteld. Mijn man meer dan ik.

    Ik geef meer om waardering in het dagelijks leven, een knuffel, een blik een ‘ jij bent de beste ‘ zin.

    Ontbijt op bed is niet mijn ding al die kruimels 😉 als hij mij wilt laten smelten dan gaat hij een rondje stofzuigen of sterker nog strijken dit vind ik romantisch 😉

    Hele leuke post dit!! Fijne afwisseling!

    Beantwoorden
  7. Ik denk dat het wel belangrijk is! Volgens mij heb jij echt een romantische partner, of niet?

    Beantwoorden
  8. Ik vind het wel erg belangrijk! Ik hou van romantiek ook. ^^

    Beantwoorden
  9. abeautydayadmin

     /  22 september 2014

    Ik vind het ook erg belangrijk! Het geeft je ook het gevoel dat je samen echt iets speciaals hebt en moeite voor elkaar doet en wil blijven doen.

    Beantwoorden
  10. RealEev

     /  22 september 2014

    Ik vind romantiek ook heel belangrijk, maakt de relatie net wat minder gewoontjes en minder snel saai!

    Beantwoorden
  11. Zelf vind ik romantiek eigenlijk niet zo heel belangrijk en ben blij dat mijn vriend totaal niet romantisch is haha! Ik vind romantiek bij anderen heel leuk, maar als iemand het bij mij doet geloof ik er niet in meestal (door ervaring trouwens) omdat het allemaal zo perfect lijkt. Mijn vriend is trouwens wel superlief qua dat hij mij soms cadeautjes geeft (vaak dan wel iets wat ik zelf uitkies, omdat dat praktisch is haha) en hij is erg knuffelig 😀

    Beantwoorden
  12. Ik ben zelf best wel een romantisch zieltje, maar met mate. Mijn vriend is helaas helemaal niet romantisch, maar als hij dan toch iets romantisch doet is het ook met alles erop en eraan en kan hij me echt enorm verassen. Die zeldzame momenten koester ik wel enorm!

    X Sara

    Beantwoorden
  13. Ik vind romantiek wel belangrijk, maar soms vergeet ik dat door alle drukte en hectiek. Gelukkig is mijn vriend super lief, hij merkt het aan mij als ik het even nodig heb om weer te kroelen of iets. Maar de romantiek die je in films ziet, hele grote verrassingen met 1000 kaarsjes op een dakterras, laat nog even op zich wachten 😛

    Beantwoorden
  14. Ik heb geen vriend omdat ik veeeel te kieskeurig ben haha… Bovendien vind ik het teveel gedoe, ik hoor altijd zoveel ruzietjes en gedoe enzo. Ik begrijp de mannelijke mens niet haha. Maar ik vind romantiek wel belangrijk in een relatie, dat hoort er echt bij vind ik!

    Beantwoorden

Geef een reactie

