Kneip douchegel – Rozemarijn

DSC_0080 (1) (1)
Iedereen houd wel van een lekkere douchebeurt. Daar hoort natuurlijk een goed doucheproduct bij, ik sta altijd naar de Kneipp producten te gluren bij alle drogisterijen, en vandaag komt deze ook een keer aan de beurt op mijn blog.

DSC_0090.JPGIk voel me altijd al aangetrokken tot de producten van Kneipp, vooral het uiterlijk. Ik koos voor rozemarijn omdat ik het een heerlijke geur vind, ik verwachten dan ook een typische rozemarijn geur, en mijn verwachtingen kwamen uit. Ook vond ik het een aantrekkelijk product omdat
Rozemarijn de bloedsomloop activeert , stimuleert en verfrist.
DSC_0098
De substantie is echt gelly, en voelt heerlijk aan op de huid. Het is een roze kleur ( ik had paar verwacht vraag me niet waarom) en maakt echt een schuim partij in je douchecabine. Ja dit feestje kan je zo ook vieren in je bad, tenminste ik zou hem zeker wel gebruiken in me bad( als ik die had) want wow wat een schuim infatie!
DSC_0102

INGREDIËNTEN

* Kneipp is niet getest op dieren.
Opmerkelijk, dat een van de eerste ingrediënten SLS bevatten, jammer! echt een misser , wel zitten er heel veel oliën in . Parfum is een van de laatste ingrediënten maar hij is er zeker wel in terug te vinden. Rozemarijn is ook zeker terug te vinden als een rozemarijn olie die erg waardevol is . De douchegel is zeepvrij, Zonder conserveringsmiddelen , pH-huidneutraal en zonder minerale oliën.Alles klinkt heel goed alleen jammer dat SLS, boven aan het lijstje staat.
DSC_0111
De douchegel bevat 200 ml en kost € 5,07 . Kneipp douchegel is niet zuinig in gebruik.  Hij ruikt heerlijk en eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet jammer dat hij zuinig in gebruik is, de geuren zijn erg aangenaam, en deze ruik je door je gehele badkamer.

DSC_0116

CONCLUSIE KNEIPP DOUCHEGEL ROZEMARIJN

Tja, ik ben nogal kritisch als het op ingrediënten aankomt maar soms, soms geniet ik zo! Natuurlijk bestaat er ook zoiets als een compensatie. Ik  weet  niet of deze douchegel ( buitenom dat hij mijn huid reinigt) mijn huid ook verzorgd , toch vind ik hem erg fijn. Jammer van de SLS die had er voor mijn part uit mogen blijven. Heb je een gevoelige huid? let dan even op, ik weet ook niet of dit wel voor jou gaat werken. Maar wat een lekkere douchegel zeg, en de geuren wauw! Oh ja , ga je in bad? Neem deze dan gewoon mee. Hallo schuim, en een goed geurend bad.

Gebruik jij de Kneipp bad/douche producten al?

Kneip douchegel is hier verkrijgbaar

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

Een reactie plaatsen

16 reacties

  1. beautycreatures1

     /  21 september 2014

    Ik vind de producten van Kneip heerlijk, maar het is inderdaad jammer dat de producten SLS bevatten.

    Beantwoorden
  2. Lijkt me een fijn product!

    Beantwoorden
  3. dailycupofblablabla

     /  21 september 2014

    Lijkt mij heerlijk. Leuk geschreven weer.

    Beantwoorden
  4. madebyirene

     /  21 september 2014

    Ziet er uit als een fijn product! liefs irene

    Beantwoorden
  5. writingmonique

     /  21 september 2014

    Klinkt goed. Ik gebruik een andere douchegel van Kneip, maar ik vind het merk inderdaad ook erg prettig. En de geuren verspreiden zo lekker haha.

    Beantwoorden
  6. Klinkt wel echt enorm lekker!

    Beantwoorden
  7. De geuren van Kneipp zijn heerlijk. Mijn favoriet is Passion Fruits. Deze ken ik nog niet. Klinkt ook lekker.

    Beantwoorden
  8. Ik vind het van Kneipp altijd fijn dat ze werkzame ingrediënten niet onderaan het ingredientenlijstje zetten. Dan heb je tenminste echt het idee dat je het product koopt en het ook echt wat doet. Alleen dan weer jammer van de SLS.

    Beantwoorden
  9. lonnie101

     /  21 september 2014

    Hij klinkt heel lekker!

    Beantwoorden
  10. nieuwe energie staat er op het flesje, lijkt me lekker voor ’s ochtends

    Beantwoorden
  11. Klinkt wel lekker! Kneipp vind ik sowieso wel een fijn merk. 🙂

    Beantwoorden
  12. Ik ben dol op Kneipp! Deze kende ik nog niet, lijkt me lekker!

    Beantwoorden
  13. Heerlijke douchegel vind ik dat!

    Beantwoorden
  14. Ik hou van Kneipp, ik ben dol op hun lavendel lijn. Ondanks de SLS vind ik het wel een erg prettig product.

    Beantwoorden
  15. Lijkt me heerlijk! 🙂

    Beantwoorden
  16. Hmmmm de geur lijkt mij heerlijk. Sowieso zijn de douche producten van Kneipp vaak onwijs heerlijk!

    Beantwoorden

Geef een reactie

