What i did yesterday – Kate spade, en stad in.

IMG_0105Gisteren was het een drukke dag, het meeste van de dag ben ik buiten geweest. Het was weer tijd voor de maandelijkse boodschappen , heb een beetje Haarlem ontdekt waar ik woon, omdat ik niet elke dag buiten ben , het was een geslaagde dag kijk je mee?
IMG_0097
Ik begon me dag bij de bakker, luxe? Nee, ik had simpel weg niks lekkers meer in huis en wou zo snel mogelijk alles gedaan hebben ( wat ik deze dag moest doen) . Mijn man is nog steeds niet beter en dus bracht ik hem een lekker ontbijtje en ik en me dochter ontbeten bij de bakker. Yum!
IMG_0103 (1)
Het was tijd om even te snuffelen in de stad, ik ga standaard naar de babyafdeling dit keer in de Zara zoals elke maand ik ben gek op die winkel.Ik zag dit blauw/paarse fluffy vestje,en nog meer leuks. De grotere aankopen heb ik laten staan voor een later moment, en ik heb wat kleertjes meegenomen.
IMG_0105

Geslaagd! Kleertjes kopen voor je kleine is zo heerlijk. Bijna nog beter dan voor jezelf. Ik denk dat het echt een mama ding is, als je ooit mama word dan begrijp je wel wat ik bedoel. En ben je al mama dan snap je me heel goed!
IMG_0121
Onderweg naar me favoriete ijssalon ( jaa de zon scheen!!), viel me dochter in slaap en mocht ik mezelf trakteren op een paar heerlijke bollen. Ze hadden de meest heerlijke smaken van Bubblegum tot redbul tot witte chocolade ijs, heerlijk! Ik had cherry, witte chocolade en yoghurt ijs! Heerlijk genieten dit.
IMG_0122
Na mijn bolletje ijs, was het tijd voor boodschappen. Tja ik heb er niet altijd zin in maar ik heb het gedaan en kijk is wat ik tegen kwam! Zeeuwse bloem, hier kan je heerlijke koekjes mee maken, en allemaal ander lekkers. Volgensmij is deze ook maar tijdelijk te koop bij de AH.
IMG_0123Boodschappen gedaan! Yeah. Dat is weer een opluchting.
IMG_0124 (1) (1)
In Haarlem hebben we een Marqt, alleen ben ik er nooit naar binnen geweest, ik was toch op de boodschappen tour en dacht waarom ook niet even een kijkje nemen. Heerlijk fruit, verse vis, net zoals op de markt en heel veel dingen die niet in een normale supermarkt verkrijgbaar zijn.
IMG_0126 (1)
Ik ben in de hemel! TONY’S JA ik heb ze gevonden. Haha , ik kocht altijd de wat exclusievere tony’s bij de AH, maar dit is veel beter.
IMG_0128
Ik nam er twee mee een voor mij , en een voor mijn man. Hup in mijn boodschappen tas!
IMG_0107
Nee ik ging nog niet naar huis, ik twijfelde tussen dit hoesje en eentje met brillen er op. Kate spade spotte ik in de Apple store, normaliter niet verkrijgbaar in Nederland dus erg exclusief. Ik zag ze vorige maand al liggen maar heb er nog even over nagedacht omdat ze erg prijzig waren, en ik koos ervoor om er toch een te kope omdat ze kwalitatief goed zijn , en ik vind ze super mooi.
IMG_0108 (1)
Mijn keuze viel op deze. Ik ben er zoooooooo blij mee! Een plaatje al zeg ik het zelf.
IMG_0162
Eenmaal thuis bewonderde ik mijn hoesje, en kijk is die binnenkant prachtig gewoon. Het witte randje kon er ook nog af , maar ik kies voor extra bescherming en vind hem ook nog eens super mooi. Love it.
IMG_0170
En hup de bus weer in, tja ik moet voor dit weekend nog een leuk jurkje scoren voor een bruiloft. Dus ging ik snel nog even naar Hoofddorp de stad in om wat leuks te halen. Wat een duffe stoelen zeg!
FullSizeRender
Thuis, uren verder want het was al rond etenstijd toen ik vertrok en ik zou binnen een uurtje terug zijn. Het was 21:30 toen ik thuis was, een lege telefoon en een bezorgde man later. Had ik dan eindelijk alles gevonden wat ik zocht. Weer naar de Zara geweest maar dit keer voor mezelf in een andere stad. en even de Primark bezocht. Wat was ik moe!
IMG_0181
We besloten sushi te bestellen, omdat het al erg laat was en we echt honger hadden. Heerlijk echt, had hier al heel de maand zin in dus ik vond het alles behalve erg. Mijn man houd helemaal niet van sushi dus hij at wat anders, maar we hebben wel lekker samen alles opgegeten alles werd toevallig tegelijk bezorgd!
IMG_0185
Ik beantwoorde nog wat mailtjes. En tatatadaaaa verassing als het goed is word mijn site geheel opgebouwd komende tijd, en daar ben ik nu ook super druk mee bezig. Als alles goed verloopt dan krijg ik mijn blog op een eigen opgebouwde website. Ben super blij, en kan niet wachten tot het af is!

Dit was mijn dagje van gisteren, kortom ik was erg druk. En komende dagen is het eigenlijk niet anders. Vandaag is het lekker quality time met mijn gezin, en de komende dagen er weer hard tegenaan. Dingen regelen voor mijn nieuwe website, mijn ideeën uitwerken en ik ga nog een paar leuke dag tegemoet.

Bedankt voor het lezen!

Liefs

 

 

 

 

Een reactie plaatsen

22 reacties

  1. Gaaf hoesje zeg! Zo zonde dat ik geen Iphone heb, al die hoesjes zijn zo leuk. Sterkte nog met je man en fijn weekend.

    Liefs

    Beantwoorden
  2. Zo te zien een heerlijk dagje gehad! En wat was het lekker weer he?! Mooi nieuw hoesje heb je ook gekocht ❤

    Beantwoorden
  3. Ah leuke dag meissie. Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe website. Jouw hoesje is trouwens super.

    Beantwoorden
  4. O jaloers ik wil ook een Marqt haha. Ik woon echt onder een steen hahaha.

    Beantwoorden
  5. Wat genieten zo’n dagje! Veel plezier met het bouwen aan je nieuwe website. Heerlijk om te doen!

    Beantwoorden
  6. Leuke foto’s heb je gemaakt. Ik wil nog steeds eens die Tony chocolade proberen….

    Beantwoorden
  7. writingmonique

     /  20 september 2014

    Onwijs leuke foto’s. Ik vind het blauwe vest onwijs lief. Schattig met die bolletjes 🙂

    Beantwoorden
  8. Ik ben juist dol op boodschappen doen, vind het helemaal geen karwei 😉 Oh en die Tony chocolade lijkt me erg yummie!

    Beantwoorden
  9. dailycupofblablabla

     /  20 september 2014

    Oh dat fluffy blauwe vestje is sweet! Lekker lekker lekker al dat eten. Die Tony repen zijn net een goudmijn 😉

    Heel benieuwd naar je website!!

    Beantwoorden
  10. Leuke post! Dat hoesje is zooooo gaaf, love it!

    Beantwoorden
  11. Wat onwijs leuk om te zien! Heerlijk die bolletjes ijs! ❤ En shoppen vind ik ook heerlijk om te doen! Het hoesje is echt prachtig!

    Beantwoorden
  12. Wat een leuke hoesje! En wat een schattigeeee vestje. Te cute!

    x

    Beantwoorden
  13. Ah, ik ben dol op Kate Spade! Of zoals mijn zus zou zeggen: ‘Je houdt gewoon van stippen’.

    Beantwoorden
  14. Leuke foto’s!

    Beantwoorden
  15. Leuk dagje 🙂 Lekker hoor sushi! Heb daar ook wel trek in 🙂

    Beantwoorden
  16. Sushi & shopping! Moet een heerlijke dag geweest zijn! 😉

    Beantwoorden
  17. artisticstateofmind

     /  20 september 2014

    Al die Tonyyyyy’s chocoladeee omg!

    Beantwoorden
  18. Kim

     /  21 september 2014

    Ik vind je kate spade hoesje echt prachtig!

    Beantwoorden
  19. Heerlijk om bij de Zara te winkelen en hmmmm Tony’s!

    Beantwoorden
  20. jasmijncherubijn

     /  22 september 2014

    Leuke foto’s! Hoewel ik zelf geen kinderen heb, vind ik ook heel leuk om door de Zara babyafdeling te lopen. Zoveel leuke kleertjes!

    Beantwoorden

Geef een reactie

