Healthy people Super snackfood/fruits

DSC_1255 (1)

Ik hou erg van snacken,maar meestal doe ik dit niet verantwoord. De zakken snack fruit van Healthy people maken me dus erg blij, ik ben al heel erg verzot op een bakje muesli en daar zijn onder andere deze snack foods/fruit ook voor bestemd.

DSC_1272

Van de snackfood, en fruit heb je drie varianten. Amandelen japanse stijl, Cranberry & Bleuberry, Golden Berry mix. Stuk voor stuk heerlijke smaken, het is onwijs handig en lekker voor een bakje muesli of gewoon om te snacken. De snackfood/fruits is vetarm, er zit nauwelijks vet in en dat is natuurlijk fijn om te weten.

DSC_1259

GOLDEN BERRY MIX

Ik ben gek op rozijnen, en deze superfruits van golden berry mix bevat . Het is een hele frisse snack, in je bakje muesli is het een bom van smaak, ik hou daar ontzettend van en kan daar intens van genieten.

DSC_1285

Golden Berry : Een friszure gele bes , uit zuid Afrika vol met vezels.
Cranberry : een friszure rode bes uit noord – Amerika.

DSC_1264

AMANDELEN JAPANSE STIJL – ORGANIC

Ik ben nooit echt weg geweest van amandelen,en ik zou hem ook niet eten als snack. Wel vind ik hem heerlijk in een bakje yoghurt, samen met wat muesli. Het is de combinatie die het hem doet, en daarbij geeft het mijn bakje yoghurt een lekkere bite. De smaak is zacht maar wel rijk aan smaak.

DSC_1301

De Amandelen zijn biologisch, boordevol vitamine E, en fosfor een bron van ijzer. Een gezonde snack dus. Dit zakje laat me wel anders nadenken over dit soort toevoegingen als snack, of voor tussendoor. Omdat ik amandelen bijna altijd over het hoofd zie.

DSC_1266

CRANBERRY & BLUEBERRY

Over naar een favoriet, wat een heerlijke smaken. Maar ook erg zoet, en daar maak je een zoete kauw als ik wel heel erg blij mee. Ik hou erg van rozijnen en de combinatie van gedroogde bessen vind ik dan ook erg lekker, ik heb er intens van genoten met een bakje muesli en ontbijt er het liefst elke ochtend mee.

DSC_1293

Cranberry: Een friszoete rode bes uit Noord – Amerika.
Bleuberry: Een kleine speciale bes met unieke eigenschappen.

DSC_0064 (1)

Jaa een beetje yoghurt, wat snackfruit erbij en een beetje honing. Erg lekker, maar ik geniet er ook erg van als ik het gewoon lekker los in mijn handen kan eten om lekker te snacken. Vooral als je een zoetekauw ben is dit een aanrader.

DSC_1274

CONCLUSIE HEALTHY PEOPLE SUPERFRUIT/FOODS.

Smakelijk, lekker voor tussendoor. Redelijk handig om mee te nemen voor op werk en of school. Heerlijk maar dan ook echt een favoriet van mij in een bakje yoghurt. Kortom een favoriet als het om verantwoord snacken gaat. Mij kan je hier erg blij mee maken. Ik heb ze eingelijk nog nooit in de schappen zien staan. Maar ze verkopen ze wel degelijk.

De Healthy people verkooppunten vind je hier

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

 

 

Een reactie plaatsen

21 reacties

  1. Wat leuk dat je dit merk reviewt! Ik ben zelf dol op amandelen, maar ook de cranberry’s en blueberry’s lijken me heerlijk om in je muesli te gooien. Ik vind het een hele ontdekking en zou het zeker eens willen proberen :).

    Beantwoorden
  2. Kim

     /  19 september 2014

    Ik kende alleen hun sapjes!

    Beantwoorden
  3. Ik lust dit allemaal. Allemaal!!!! Heerlijk!

    Beantwoorden
  4. writingmonique

     /  19 september 2014

    Dit klinkt heerlijk! Ik wist helemaal niet dat Healthy People ook snacks deed!

    Beantwoorden
  5. Wat een goede tip! Ik kende deze producten nog helemaal niet; alleen de sapjes.

    Beantwoorden
  6. Ik ben zelf dol op amandelen!

    Beantwoorden
  7. Jaa deze zijn redders in nood voor als ik ben vergeten te lunchen. Ze verkopen ze ook bij de AH to go in mini versie. Super handig!

    Beantwoorden
  8. Ooooh wat ziet dat er allemaal lekker uit. Ik ben vooral benieuwd naar de amandelen ❤

    Beantwoorden
  9. ik hou hier zo van, mmmmm…

    Beantwoorden
  10. dailycupofblablabla

     /  19 september 2014

    Ik heb ze ook niet in de schappen zien staan. Ziet er heerlijk uit.

    Prettig geschreven weer, as usual,

    Ik ga het samen met mijn dochter proberen.

    Beantwoorden
  11. Lijkt me onwijs lekker, ik hou juist wel van amandelen. Jammer dat ze zoveel calorieën hebben.

    Beantwoorden
  12. Vooral het fruit lijkt me lekker voor mijn ontbijtje elke ochtend :).

    Beantwoorden
  13. Het zijn inderdaad handig, verpakte gezonde snacks, die wel vetarm zijn. Maar er zitten eigenlijk nog best veel calorieën in. Weliswaar uit een gezonde bron, maar ik zou er ook niet te veel van eten.

    Beantwoorden
  14. artisticstateofmind

     /  19 september 2014

    Oh dit klinkt wel lekker zeg!

    Beantwoorden
  15. Dat ziet er goed uit. Ik hou van nootjes en gedroogd fruit als snack.

    Beantwoorden
  16. had hier nog nooit van gehoord maar het klinkt heerlijk vooral de laatste! Liefs

    Beantwoorden
  17. mellavieee

     /  19 september 2014

    Hmm wat ziet dit er heerlijk uit! Ik ben benieuwd naar de laatste variant 🙂

    Beantwoorden
  18. Leuke review, ik kende dit nog niet! Zelf denk ik dat ik juist de variant met amandelen het lekkerst ga vinden, omdat ik echt gek ben op noten haha! Cranberries vind ik daarentegen niet zo heel lekker!

    Beantwoorden
  19. abeautydayadmin

     /  20 september 2014

    Ziet er heerlijk uit!

    Beantwoorden
  20. Leuk, nog nooit gezien in de winkel eigenlijk. Toch maar eens naar gaan zoeken!

    Beantwoorden

Geef een reactie

