Love it! Greenland Fruit Emotions Shower Mousse

DSC_0026

Shower mousse, ik word ook blij bij het idee van een heerlijke schuimlaag op mijn huid. Greenland waar ik een tijdje geleden nog een review over schreef heeft deze shower mousse´s in verschillende heerlijke geuren, en varianten en vandaag licht ik ze graag toe.

DSC_0030

Je hebt verschillende geuren , en varianten en ik heb de Strawberry – anise, Lime-vanilla , Papaya – lemon. Stuk voor stuk heerlijke geuren. De Mousse komt in een stijlvolle aluminium flessen. In de flessen zit 200 ml, en ze kosten stuk voor stuk € 9,95. Alle bijzondere eigenschappen van deze showermousse’s zijn de geur combinaties . 95% van de ingrediënten is van natuurlijke oorsprong. Ze zijn vrij van gas en worden op druk gebracht met zuivere lucht.

DSC_0043

STRAWBERRY – ANISE 

Anijs in combinatie met Aardbeien is geweldig. Ik hou zoiezo wel van shower foams, en een mousse maar buiten Rituals , heb ik er eigenlijk nog niet echt heel veel gevonden die qua geur en uiterlijk het waard zijn om in mijn badkamer te staan. Maar deze zeer zeker wel, wat een genot. Dit is een zoete geur, vooral niet overheersend en erg lekker. Ze maken mijn huid heel zacht, en je blijft maar smeren. De kleur van de mousse is gewoon wit en de geur maakt het verschil.

INGREDIËNTEN

Aqua (Water), Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Butane, Decyl Glucoside, Parfum (Fragrance), Pimpinella Anisum (Anise) Fruit Extract , Fragaria Vesca (Strawberry) Fruit Extract, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Propane, Limonene, Citric Acid, Glycerin, Linalool, Phytic Acid, Hydroxycitronellal, Benzyl Salicylate.

DSC_0048

LIME – VANILLA

In vergelijking met de andere geuren die ik heb ontvangen, is dit toch wel een super combinatie. Ik kan hier zo van genieten, ik ben gek op vanille, en ik hou wel van een frisse geur. Een explosie van geur is het erg lekker, en aangenaam. Vooral heerlijk om mijn huidje mee in te smeren, het maakt me huid erg zacht.

INGREDIËNTEN

Aqua (Water), Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Butane, Decyl Glucoside, Benzyl Alcohol, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Benzyl Alcohol, Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Extract, Limonene, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propane, Dehydroacetic Acid, Parfum (Fragrance), Propylene Glycol, Glycerin, Phytic Acid, Citral.

DSC_0049

PAPAYA – LEMON

Wauw, deze is heerlijk. De geur is erg extotisch, werkelijk prikkeld dit je zintuigen, dit is meer dan genieten onder de douche. Met een frisse toutch maakt het toch een hele fijne douche mousse. Het zou wel leuk zijn als jullie het ook konden ruiken. Je zou verbaast zijn wat voor heerlijke geuren er van deze mousse afkomt.

INGREDIËNTEN

Aqua (Water), Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Butane, Decyl Glucoside, Benzyl Alcohol, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract.

DSC_0023

CONCLUSIE GREENLAND FRUIT EMOTIONS SHOWER MOUSSE

Ik ben enthousiast, alle producten zijn vrij van Parabenen, Colorants, Gluten, SLS/SLES, Silicons, Mineral oils, Phtahalates, Formaldehyde, Alcohol, Micro plastics. Geschikt voor vegetariërs en veganisten. Ruiken lekker, en voelen super fijn aan op de huid. Het is een mousse die je even heerlijke tijd in de douche geeft, niet speciaal hele verzorgende ingrediënten maar in iedergeval wel een schone ingrediëntenlijst. De geuren zijn geweldig, hier kunnen veel merken nog aan tippen.

De Greenland shower mousses zijn verkrijgbaar via Greenland en diverse drogisterijen, apotheken en gezondheidswinkels. 

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

 

logo-greenland

OVER GREENLAND

Greenland natural bodycare is een oer-Hollands merk, opgericht in 1990. Inmiddels is Greenland verkrijgbaar in 35 landen. Greenland Fruit Emotions producten zijn puur en authentiek op basis van fruit en met de kenmerkende aluminium verpakking. Kernwaarden van het merk Greenland zijn ‘naturalness’ en ‘me-time’. Greenland prikkelt je zintuigen.

 

Een reactie plaatsen

24 reacties

  1. Klinkt goed! Lijken me fijne producten 🙂

    Beantwoorden
  2. De verpakkingen zien er mooi uit, de strawberry showermouse lijkt me heerlijk!

    Beantwoorden
  3. The Beauty Magazine

     /  17 september 2014

    Oeh lekker! Ik heb ook een aantal producten van dit merk en ik vind ze heerlijk!! Ik ben heel erg benieuwd naar deze geuren! Vooral die van strawberry!

    Beantwoorden
  4. klinkt lekker…
    ik hou van fruit douche dingetjes…

    Beantwoorden
  5. Ik heb een keer een gezichtsmasker gehad van dit merk en die was ook heerlijk. Deze douchefoam lijken me ook zo fijn. Super dat het ook gewoon een Nederlands merk is!

    Beantwoorden
  6. Wat fijn dat al die rotzooi er niet in zit! Klinkt goed 😀

    Beantwoorden
  7. Hmm klinkt als een heel fijn en eerlijk product!

    Beantwoorden
  8. Oooh deze lijken mij heerlijk! Ik ben sowieso dol op shower foams, en wat goed dat het zo natuurlijk is! Altijd een pluspunt in mijn boekje! 😀 ❤

    Beantwoorden
  9. Papaya Lemon lijkt me een heerlijke combo!

    Beantwoorden
  10. De aardbeigeur lijkt me fijn

    Beantwoorden
  11. Greenland heeft fijne producten ❤

    Beantwoorden
  12. Klinkt fijn en de geurde klinken perfect 🙂

    Beantwoorden
  13. Flessen zien eruit als iets dat in m’n keuken moet staan. Maar ze klinken toch wel erg fijn.

    Beantwoorden
  14. writingmonique

     /  17 september 2014

    Klinkt geweldig hoor en de geuren klinken heerlijk. ik ben ook gek op aardbei in douche producten

    Beantwoorden
  15. thinkprettynl

     /  17 september 2014

    Hee wat leuk, deze kende ik nog niet. De ingrediënten spreken me erg aan. Perfect!

    Beantwoorden
  16. Heerlijk zijn ze he! Ik ben er helemaal weg van 😀

    Beantwoorden
  17. Zien eruit als hele fijne producten. Ik kende deze nog niet.

    Beantwoorden
  18. Zelf ben ik nog niet zo enthousiast over mousse. Ik neig toch altijd naar de gel, maar deze met papaya-lemon… oeh, klinkt heel verleidelijk!

    Beantwoorden
  19. Wat een heerlijke producten! Ik kende het nog niet, maar het was leuk om erover te lezen! 🙂 Mooi dat het zo goed voelt op je huid! Ik ben benieuwd naar de geuren!

    Beantwoorden
  20. lijken me heel erg fijne producten! ik kende ze wel al, maar heb ze nooit uitgeprobeerd, ben benieuwd! xo

    Beantwoorden
  21. Met name de geuren lijken me wel heel erg lekker! 😀

    Beantwoorden
  22. Ze lijken mee heerlijk! Ik vind Greenland sowieso een fijn merk :).

    Beantwoorden
  23. Mmm dat klinkt geweldig!

    Beantwoorden
  24. Rose

     /  16 oktober 2014

    Nice, dit merk kende ik nog niet!

    Beantwoorden

Geef een reactie

