Qiriness Serum Elixir Éclat Parfait

DSC_1136 Voor het eerst een Serum op mijn blog, ik heb met alle plezier een paar weken lang mijn huid de tijd gegeven om te herstellen door middel van het serum van Qiriness. Een serum tegen roodheid, kleine onzuiverheden en bruine vlekken. Ik vertel je precies wat mijn ervaringen zijn de afgelopen tijd, en hoe het me bevallen is.

DSC_1115

Het serum zit in een licht blauwe verpakking. Het serum is hypoallergeen , zonder parabenen kleurstoffen en of parfum. Dat beloofd veel goeds, en ik kon dus met een gerust hard dit serum gebruiken. Zo bevat ook het serum 30 ml, niet heel veel zou je zeggen maar in principe gaat dit een tijdje mee.

DSC_1167

Het beste resultaat krijg je met een gebruik van vier weken, ik heb dit echter 3 en een halve week gedaan. Het serum breng je s’ochtends en s’avonds aan voor de gebruikelijke verzorgingscrème.

DSC_1177

VERPAKKING

Een goede verpakking is het halve werk, het serum heeft een erg mooie uitstraling, en in gebruik is hij erg fijn. Het pompje is ook fijn vooral voor dagelijks gebruik. Door het opaque vacuumsysteem kan er geen licht of zuurstof bij het product komen en blijven de werkzame stoffen intact, fijn! Na bijna een maand is het serum nog niet eens op de helft, ik heb zeker nog 1/3 over.

DSC_1125

INGREDIËNTEN

Goededag, er zitten hier wel erg veel actieve ingrediënten in, een ingrediëntenlijst waar je op zijn zachts gezegd heel erg tevreden over gaat zijn. Even de werkende ingrediënten op een rijtje.
– Bruine vlekken : Alfa-Arbutine (2%)  Dit verhelderd en ontkleurd , en  remt de productie van melanine en tyrosinase ( deze zijn verantwoordelijk voor het produceren van bruine vlekjes) Ook regelt het proces van huidpigmentatie. De resultaten zijn zichtbaar rond een maand.
– Rode vlekken : Duo van Ginseng en Jiaogulan het voorziet de huid van zuurstof, en het vervaagt rode vlekken.

– Vergrootte poriën
Larixzwam, een paddenstoel uit Oost-Europa, levert zijn samentrekkende eigenschappen om de grootte van de poriën kleiner te maken.
– Ruwe huid: Zwarte Thee herstelt de textuur van de huid en vermindert haar ruwheid.

INHOUD

Behalve dat er 30 ml, in het serum zit is er nog veel meer dat dit serum beloofd. Namelijk het aanpakken van de pigmentvlekjes, het kalmeren van roodheid, een stralendere teint, vochtverzorging en verfijnde poriën. Dat zijn nog heel wat beloftes. Ook zorgt het ervoor dat eventuele nieuwe vlekken worden tegengegaan, geen last meer van een terugkerend probleem dus! Het serum kost €50,00 (30 ml).

DSC_1194

MIJN ERVARING

Ik heb natuurlijk dit serum een aantal weken getest, en heb de resultaten bij gehouden. Mijn poriën zijn duidelijk minder. ik kreeg zelfs complimenten over hoe egaal en stralend mijn huid eruit ziet. Het was erg fijn in gebruik, en de resultaten zijn geweldig.

DSC_1201

CONCLUSIE QIRINESS ELIXIR ÉCLAT PARFAIT SERUM

Ja ik ben verliefd, de resultaten zijn erg goed. Mijn huid voelt beter aan, is egaler heeft minder ”grove” poriën en me bruine vlekjes zijn lichtelijk vervaagt. Ik gebruik het dagelijks met plezier, en het is fijn om echte resultaten te zien. Ook is dit de eerste keer dat ik een serum gebruik, en mijn eerste ervaring is goed. De prijs en kwaliteit verhouding is super, en ook het uiterlijk is chique en oogt prachtig. Wat ik wel gewend ben van Qiriness.

** Geschikt voor alle huidtypes.

Het Qiriness serum is verkrijgbaar bij Ici Paris XL.

Dit artikel bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd. Dit beïnvloed mijn mening niet.

 

Een reactie plaatsen

18 reacties

  1. pinkitnl

     /  16 september 2014

    Ik heb van dit merk zelf nog nooit gehoord maar ben er wel benieuwd naar geworden, fijne review! x

    Beantwoorden
  2. Ohhh ZOO jammer dat hij op basis van siliconen is (tweede ingrediënt), daar krijg ik gegarandeerd puistjes en onzuiverheden van

    Beantwoorden
  3. dailycupofblablabla

     /  16 september 2014

    Fijn review, apart zo een Oost-Europees paddestoel erin 😉 If works fine by me! Heb de laatste tijd last van grove poriën. Je ziet ze gewoon op de foto, heel annoying.

    Beantwoorden
  4. Ik vind je huidverzorgingsartikelen echt heel fijn!!

    Beantwoorden
  5. infolanita

     /  16 september 2014

    het lijkt me een fijn product

    Beantwoorden
  6. Deze klinkt echt heel erg fijn!

    Beantwoorden
  7. Ik heb zelf nog nooit iets van dit merk geprobeerd. Erg fijne review!

    Beantwoorden
  8. Oum Ilyas

     /  16 september 2014

    Klinkt goed! 50 euro lijkt wel duur, maar ik heb ook nog nooit een serum gebruikt dus ik kan niet vergelijken.

    Beantwoorden
  9. madebyirene

     /  16 september 2014

    Leuke revieuw! liefs irene

    http://www.madebyirenelouise.blogspot.com

    Beantwoorden
  10. Wat fijn dat je complimenten over je stralende huid kreeg! Klinkt echt als een heel fijn serum!

    Beantwoorden
  11. Wat fijn dat het goed helpt voor je huid. Ik gebruik dit serum zelf ook met veel plezier!

    Beantwoorden
  12. Lijkt mij een fijn product!

    Beantwoorden
  13. Wat fijn dat het je bevalt!

    Beantwoorden
  14. writingmonique

     /  16 september 2014

    Klinkt echt super, ik heb eigenlijk nog nooit een serum gebruikt maar dit zou weleens mijn eerste kunnen worden. Klinkt fantatisch!

    Beantwoorden
  15. fijne review, dit product maakt me nieuwsgierig…

    Beantwoorden
  16. Ik heb nog geen ervaring met dit merk, ben wel heel benieuwd!

    Beantwoorden
  17. mooie foto’s maak je

    Beantwoorden

Geef een reactie

