What i did this week.

foto 1 (3)

Omdat ik soms wel de behoefte voel om mijn dagen te delen , en de dingen die ik gedaan heb deel ik vandaag een what i did this week artikel. Lekker veel van alles, zodat jullie zien hoe het er bij mij uit ziet. Niet alles is op volgorde maar hoop dat je het leuk vind.

Ik ben een thuis blijf mama, dus ik ben niet heel veel buiten tenzij ik veel afspraken  heb, of veel moet doen buiten de deur.

foto (2)

Eerste van deze week was dat ik werd overompeld met pakketjes, de dag ervoor van Healthy people, en de dag erop een pakketje met sappen van innocent die ze persoonlijk kwamen langs brengen. Super lief! Daarbij heb ik nog een boek gekregen, die ik nog vollop aan het lezen ben zo inspirerend.

foto 1 (6)x

In het boek kwam ik een super mooie quote tegen, eentje die ik altijd onthouden heb. Ookal zit het tegen.

foto (3)

Ik at een heerlijke zalm salade, en testte ondertussen de sapjes. Ik nam een Orange juice, omdat het een lekkere lunch was en ik ben gek op sinaasappelsap.

foto 5

De dag erna wou ik heel graag het huis uit, en bracht me man me lekker naar Schiphol waar ik naar een cupcake winkeltje ging. Ik nam een Vanilla cupcake. Heerlijk, ik ben echt van het snoepen ( helaas) dus deze ging er zeker wel in, erna nam ik nog een paar bollen ijs. Hallo calorieën.

foto 3

Ik wou heel erg graag een statief. Ik was met me man naar de winkel gegaan voor een media kaart, en hij heeft daar zo stiekem een statief gekocht zonder dat ik het doorhad. Super lief, ik kan deze goed gebruiken.  Ben er erg blij mee, kost me alleen even om uit te pluizen waarmee ik hem het beste kan gebruiken welke hoogte enzovoort. Maar ben blij dat ik hem nu in iedergeval heb. Mijn man zit vol verassingen.

foto 1 (7)

Dit serum heb ik een paar weken getest, het artikel komt als het goed is morgen online. Ik vertel er uitgebreid over in mijn artikel. Dit is trouwens de eerste keer dat ik een serum gebruik.
foto 2 (4)

Ik heb weer eens een logo gemaakt. die al een tijdje online staat. Ik heb dan ook een tijdje staan kijken naar het eindresultaat en na lang denken heb ik het toch gedaan. Nu ben ik er zeer blij mee! Vind hem erg mooi geworden. Hopelijk als ik overstap op een nieuwe layout kan ik deze meenemen, zou erg fijn zijn.

foto 3 (1)

Jeetje de laatste tijd heb ik toch wel wat moeilijke dagen achter de rug. Ik had dus echt geen zin om iets te doen. Me man was naar de winkel geweest en heeft stiekem een pak magnums gekocht omdat hij wist dat ik dat heel lekker vind. Gezond? Nee maar ik kon dit wel echt goed gebruiken. Vond het ook erg lief!

foto 1 (3)

Diezelfde dag gingen ik mijn man en me dochter lekker naar de boederij jammer genoeg was deze niet open toch waren er nog hertjes te zien. Mijn dochter is echt een persoon die gek is op dieren dat zie ik aan alles, natuur dieren ze is er gek op. Heerlijk zulke momenten met mijn gezin.

foto 2 (1)

Na de boerderij gingen we boodschappen doen. Toen we daar klaar waren gingen we langs de kruidvat en ik zag deze voor 1,50 en de andere voor 0,50 cent in een bakje liggen. Meenemen dus.

foto 2 (2)

Mijn man zei dat ik deze dag even lekker ”vrij” moest nemen. Ik werk elke dag vooruit en daar maakte ik heerlijk gebruik van, had een zware dag gehad en heb dus eventjes een time of genomen. Niks doen offline van internet en heerlijk relaxen. Voor de verandering heb ik toen ook een appel kruimeltaart gebakken, en deze in de avond na het eten opgegeten.

foto 1 (4)

De volgende dag ging ik er weer hard tegen aan, heerlijk vooruit werken en van mijn laatste sapje innocent genieten. Wat zal ik die missen zeg!

foto 1 (8)

Afgelopen woensdag ging ik naar het Hema blog academy event , dit was een erg inspirerend event. Vooral de presentatie van Yara van Chapter friday.

foto 2 (5)

Na het event, gingen ik en een vriendin lekker een shakie drinken op Amsterdam centraal. Heerlijk! Gevuld met vers fruit.

foto 1 (1)

Kort erna moest mijn man geopereerd worden, ik schreef hier ook een artikel over. Het gaat nu beter, maar het is nog wel zwaar de herstel periode duurt lang en hij heeft veel zorg nodig. Maar samen slaan we ons erdoorheen.

foto (4)

Na alle hectiek was de rust een beetje wedergekeerd, zag ik  Yara die kwam spreken bij het Hema event op tv bij Koffietijd. Echt een inspiratie bron op blog gebied. Leuk om haar daar te zien. Dat geeft bloggers zelf ook meer bekendheid.

foto (5)

Deze mok heb ik binnengekregen, ben er erg blij mee. Ik ben een mama blogger en dat zal ik altijd zijn. Een mama die blogt is een mama blogger of ze nou mama blogs schrijft of niet. Lekker simpel maar wel duidelijk.

foto 2 (3)

Ik las dit boek nog even en plande de rest van mijn blog week in. De rest van mijn week ziet er niet heel speciaal uit maar vooral druk met bloggen. Mama zijn natuurlijk en mijn man verzorgen want die heeft het echt nodig. Met de dag word het makkelijker, om hem te helpen en dat is fijn. Dit is de eerste keer voor mij een (what i did this week artikel)dus laat me zeker weten wat je ervan vind.

Liefs

Een reactie plaatsen

29 reacties

  1. pinkitnl

     /  15 september 2014

    Leuke mok! Ik krijg van sommige foto’s spontaan trek haha x

    Beantwoorden
  2. leuk overzicht…
    die mok is leuk….
    En een statief, heel veel plezier ermee… Ik pak mijne niet vaak maar ben blij dat ik er 1 heb…

    fijne week
    xoxo

    Beantwoorden
  3. ik heb heel veel lekker eten voorbij zien komen, mm!! 😀 mooie foto’s weer!

    Beantwoorden
  4. Veel beterschap voor je man en maak je niet te druk =D

    Beantwoorden
  5. writingmonique

     /  15 september 2014

    Wat een leuke foto’s! Ik was ook bij het HEMA event, jammer dat ik je niet heb gezien 😦

    Beantwoorden
  6. De mok is geweldig! Sterkte met je man.

    Beantwoorden
  7. Oum Ilyas

     /  15 september 2014

    Heel leuk om te lezen! Van mij mag je vaker zulke weekverslagjes maken 🙂

    Beantwoorden
  8. dailycupofblablabla

     /  15 september 2014

    Ik hoorde van een vriendin die ook bij Hema log-event was dar Yara van CF echt een inspiratie is.

    Leuke diary en lekker eten 😉 heel benieuwd naar je serum review.

    Beantwoorden
  9. Wat lief dat je als verrassing een statief hebt gekregen van je man.
    Superleuke mok!

    Beantwoorden
  10. Ik vind weekoverzichten altijd heel erg leuk! Van mij mag je die erin houden! Beterschap voor je man, meis. Komt allemaal goed. X

    Beantwoorden
  11. Kim

     /  15 september 2014

    Lekker weekje en je meisje is zo schattig!

    Beantwoorden
  12. TodaysLovely

     /  15 september 2014

    Oh de cupcakes ziet er heerlijk eruit!

    Beantwoorden
  13. Wat een leuke overzicht Yudeska! Een statief is ontzettend handig.

    x

    Beantwoorden
  14. Echt super leuk artikel! 🙂 Leuk dat je naar het Hema event bent geweest! En wat een leuke mok met een leuke tekst!

    Beantwoorden
  15. Wat lief dat je man je een statief heeft gekocht!

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  16. abeautydayadmin

     /  15 september 2014

    Wat leuk dat je naar het hema event bent geweest!

    Beantwoorden
  17. Wauw, die cupcake: heerlijk!
    Veel beterschap voor jouw man trouwens! 🙂

    Beantwoorden
  18. infolanita

     /  15 september 2014

    veel beterschap voor je man…

    Beantwoorden
  19. Wat een hoop heerlijke foodies en sapjes, krijg er trek van ❤ Beterschap voor je man trouwens!

    Beantwoorden
  20. Wat een leuke week heb je achter de rug, alleen jammer om te horen dat je man moest geopereerd worden! Ik wens hem veel beterschap

    X Sara

    Beantwoorden
  21. Superlekker die muffin! En wat leuk dat je ook bij het Hema event was! Liefs

    Beantwoorden
  22. Heerlijk al die foodies! Leuk om te lezen en te zien weer <3.

    Beantwoorden
  23. Wat een super leuk foto overzichtje! Vaker doen 🙂

    Beantwoorden
  24. Simone

     /  16 september 2014

    Hele leuk diary. Ik ben benieuwd naar de tips die Yara gaf bij het hema event.

    Beantwoorden
  25. leuk om te zien!

    Beantwoorden
  26. Wat heb je leuke dingen gedaan (en lekkers gegeten!)!

    Beantwoorden

Geef een reactie

