Innocent : Part of the Family

DSC_1314 Ik ben altijd iemand geweest die houd van sapjes, je kent het merk misschien wel Innocent, ik koop het altijd graag en daarom krijgt het ook een plekje op mijn blog. Omdat ik nogal gek ben op sap is dit een betere manier om te drinken, zonder toevoegingen. Hier is een Part of the Family.

DSC_1305

OVER INNOCENT

Innocent drinks en wij maken smoothies en sappen. Onze smoothies zijn gemaakt van 100% fruit, en een combinatie van hele vruchten en vers sap. Voor onze sappen persen we het beste sap uit de lekkerste vruchten. En verder niets.

We noemen onze smoothies en sappen innocent omdat ze de onschuld zelve zijn, 100% fruit en 100% natuurlijk. We gebruiken geen geur-, kleur- en smaakstoffen, geen rare E-honderdnogwatnummers, geen geconcentreerde sappen, geen suiker en geen water. Onze smoothies en sappen bestaan alleen maar uit vers fruit, en dat blijft zo.

DSC_1328

GROTE PAKKEN INNOCENT

Appel-, aardbeien- en zwarte bessensap, en blackberries, strawberries & blackcurrants.  Het is best uniek dat er een grote pak is voor smoothies, ik kende het niet en ook heb ik het nooit zien staan in de schappen. Vind het heel lekker, zo kan het hele gezin genieten van een goede smoothie zonder al te veel werk. De pak sap is net zo handig, is een bijna liter pak. Deze bevat grappig genoeg 900 ml, ipv 1 liter.

DSC_1337

INNOCENT BLACKBERRIES,STRAWBERRIES & BLACKCURRANTS

Dit is een van de grotere pakken als het om smoothies gaat, je hebt er nog meer varianten van zoals o.a. : kiwis, apples & limes,mangoes & passion fruits, of de peaches & apricots die ze nieuw hebben in het assortiment.Ik vind het een heerlijke smoothie iets wat zurig, maar daar moet je van houden. De combinatie is heerlijk fris! Met deze sappen smoothies, enzovoort moet je het maar hebben van de combinaties want verder is er niks aan toegevoegd behalve puur fruit.

DSC_1332

APPEL;-, AARDBEIEN – EN ZWARTE BESSENSAP

Deze is erg lekker, in deze fles zit 900 ml, en is lekker groot. Je kan er zeker 4,5 glazen uit halen en er dus vollop van genieten. De smaken zijn erg lekker samen, niet te zoet en niet te zuur. Heerlijk voor een doordeweekse dag bij een lunch of tussendoor. Hierin zitten 6 sappige appels, 52 zwarte bessen, 27 witte druiven en 8 aardbeien en verder niets.

DSC_1345

INNOCENT FLESSEN SAP

Dit waren ook een paar favorieten, de flesjes sap. Handig formaat en zeker smakkelijk, kunnen testen. Allebei hebben ze een leuk uiterljk, en zijn het sappen die ik in mijn dagelijks leven vaak drink. Alleen een stuk puurder dan normaal.

DSC_1346

APPELSAP 

Ik moest wel erg wennen aan het feit dat ik nog nooit pure appelsap heb gedronken, ik keek drie keer raar op en nam nog een slok. Het is een heel andere soort sap als die in de supermarkt, maar toch is het echt appelsap. Dit zal me bij blijven , want die ik drink die zijn goed zuur.

SINAASAPPELSAP 

Deze had een typische sinnaasappel smaak maar is niet heel zuur, heel zacht van smaak. En lekkerder dan ik hem eigenlijk ken.

DSC_1351

INNOCENT SMOOTHIES

En nu over naar de welbekende smoothies, ik ben er gek op. Alleen heb ik nooit echt genoeg zin om er eentje te maken. Deze alternatieven zijn dan erg fijn. Heel fijn en gemakkelijk mee te nemen. je favorieten smaak kiezen en your good to go! Ik testen er vier, en zeg kort wat ik ervan vond.

kiwis, apples & limes 

Deze vond ik heerlijk fris! Aan de zure kant maar niet overheersend ik vond het erg lekker , en de combinaties maken mij zoiezo al heel erg blij. Ik eet graag Kiwi en appels maar de limoen gaf het nog een extra zetje in de goede richting. het speciale aan deze smoothie is dat er een beetje  e spinazie & brandnetel extract aan zijn toegevoegd.

pineapples, bananas & coconut

Deze was even wennen, vond hem lekker maar niet geweldig. Mischien is het omdat ik niet gek ben op banaan? die je hierin heel erg proeft. Het zure van de Ananas met de banaan en kokos zijn niet mijn ding. Maar voor ieder wat wils.

DSC_1352

strawberries & bananas

Yum! Ookal ben ik niet gek op banaan deze combinatie was werkelijk heerlijk. Een echte klassier ook, zo krijg ik toch nog mijn banaan binnen omdat ik hem gewoon niet lekker vind. Hij is trouwens ook absoluut niet overheersend en dat is prettig.

mangoes & passion fruits

deze is ook erg lekker, ben zoiezo heel erg gek op mango’s dus deze doet hem zeker niet af.

DSC_1318

CONCLUSIE INNOCENTS PART OF THE FAMILY

Heerlijk, ik heb met maar weinig gehad dat ik ze echt niet lekker vond, eigenlijk met maar eentje. Maar ik denk ook dat dat met alles zo is, niet alles is altijd lekker. Het meeste verbaasde me heel erg vooral de Appelsap, hoe puur iets kan zijn en hoe erg sommige mensen die appelsap maken het eigenlijk verpesten , de pure smaak van appel. Innocent maakt sappen die eerlijk zijn en puur zonder toevoegingen en dat is goed te proeven.

De Innocent verkooppunten vind je hier

Deze verse sapjes, en smoothies heb ik persoonlijk ontvangen van innocent zelf . ( Heel erg lief).

Een reactie plaatsen

14 reacties

  1. Lekker lekker. Ik hou hier wel van hihi.

    Beantwoorden
  2. itisromane

     /  13 september 2014

    Jumm, ik ben echt verslaafd aan deze! Echt leuk!

    Beantwoorden
  3. writingmonique

     /  13 september 2014

    Ik heb dit weleens zien staan maar heb eigenlijk nog nooit geprobeerd. Vooral de strawberries & bananas lijkt me heerlijk

    Beantwoorden
  4. Ze zien er erg lekker (en ook leuk) uit!

    Beantwoorden
  5. Kim

     /  13 september 2014

    Ik ben ook dol op mango!

    Beantwoorden
  6. Ik vind de verpakking alleen al heel erg leuk!

    Beantwoorden
  7. Innocint heeft erg lekkere drankjes! 🙂

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  8. Mmm, ik ben dol op smoothies!

    Beantwoorden
  9. Nog nooit geprobeerd dit 🙂

    Beantwoorden
  10. dailycupofblablabla

     /  13 september 2014

    Leuke post! Ik ken het merk alleen koop ik eigenlijk bijna nooit voorverpakte sapjes.

    Leuk geschreven, as usual 😉

    Beantwoorden
  11. Lijkt me erg lekker!

    Beantwoorden
  12. Hmm dit lijken me allemaal wel erg lekkere sapjes! Sowieso vind ik het ook wel heel fijn dat er geen rare toevoegingen inzitten!

    Beantwoorden
  13. artisticstateofmind

     /  14 september 2014

    Ik vind ze zooo lekker!

    Beantwoorden
  14. Wij kopen deze sapjes vaak als ze gebreide mutsjes ophebben. De sapjes zijn heerlijk, maar ik vind ze nog vrij duur. Daarom kopen we ze met de mutsjes, want dan zien ze er zo schattig uit.

    Beantwoorden

Geef een reactie

