Momenten in het leven die je liever niet meemaakt.

foto 1 (2) Ik ben nog jong, en ik heb veel dingen in het leven moeten doorstaan, die niet altijd zo fijn waren. Nu ik een eigen gezin heb , op mijn 18e leeftijd probeer ik mijn bestaan op te pakken, en mijn toekomst tegemoet te zien in een positieve zin. Ook al is dat niet altijd zo makkelijk gezegd als gedaan.

Soms kies ik ervoor om dingen te delen met jullie en soms niet. Gisteren heb ik besloten om dit wel te doen.Als je mij op instagram volgt zag je al heel wat postst voorbij komen. Mijn man werd gisteren in het ziekenhuis opgenomen en geopereerd aan zijn rug. Ik was erg stil , en wist niet goed hoe ik hiermee moest omgaan. Waarom? Ik ben altijd zo bang als hij  ( degene die eigenlijk de hoofd van het gezin is in mijn ogen ) ziek is, of naar het ziekenhuis moet. Dit was de eerste keer dat hij geopereerd werd, en dit heb ik als heftig ervaren.

Ik bracht mijn dochter vroeg weg, en kon heel de dag bij  hem blijven. We hebben ondanks zijn pijn heel veel gelachen en gepraat, en vond het heel fijn om bij hem te zijn. Alhoewel het heel fijn was om hem bij te staan was het een alles behalve een leuke ervaring.  Hij moet nog een paar weken thuis herstellen. Het is dus voor nu nog niet over. Dit is een van de momenten in het leven die ik liever niet meemaak,maar ook zijn dit de dingen die onvermijdelijk zijn. Gelukkig is zijn operatie goed gegaan, wel was het een zware ingreep.

foto 2

Dit zijn meestal de momenten waarin ik echt besef hoe gek , en verliefd ik op mijn man ben. En hoe dichtbij ik hem eigenlijk bij me wil houden. Hij begrijpt mij het beste ,en is er altijd. Maar vooral steunt hij mij wanneer ik dat nodig heb.

Ookal gaat mijn leven de positieve kant op, er zijn altijd nog dingen zoals deze, die je niet kan voorkomen. Ik probeer het ( omdat ik al veel heb meegemaakt) te zien als een situatie en niet als een probleem van het leven. Zodat ik mijn hoofd ondanks alles boven water kan houden, en mijzelf kan herpakken als dit nodig is.

Bedankt iedereen die mij een lief berichtje heeft toegestuurd, ik waardeer dit heel erg!

Liefs 

Een reactie plaatsen

34 reacties

  1. in sha Allah zal zijn herstel voorspoedig verlopen ❤

    Beantwoorden
  2. Ah meid wat naar voor je zeg! Heel veel sterkte en ik hoop dat je man snel hersteld.

    Liefs,
    Kim

    Beantwoorden
  3. Oei, ik hoop dat hij zich snel beter zal voelen!
    Beterschap voor je man en sterkte aan jullie allebei.

    Beantwoorden
  4. Hele mooie post. Sterkte door deze heftige tijd 💞

    Beantwoorden
  5. mammievanabdje

     /  12 september 2014

    Moge Allaah zijn herstel spoedig laten verlopen… Inna Allaah ma3a sabirien.. Sterkte meid. En Moge Allaah jullie nog heeeeel lang voor elkaar behouden en jullie huwelijk zegenen en beschermen. xxxxxxx mammie van abdje

    Beantwoorden
  6. writingmonique

     /  12 september 2014

    Wat een prachtig artikel. Ik wens jullie allebei heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

    Beantwoorden
  7. pinkitnl

     /  12 september 2014

    Heel veel beterschap voor je man en super lief dat je gisteren bij hem kon zijn ❤

    Beantwoorden
  8. Kim

     /  12 september 2014

    Mooi artikel, je lijkt mij een hele lieve moeder en vrouw!

    Beantwoorden
  9. Ik hoop dat hij zich snel beter voelt. Heel veel sterkte (allebei)

    Beantwoorden
  10. Ohnee, wat erg! Veel sterkte voor jullie allebei en een spoedig herstel!

    Beantwoorden
  11. Wat naar! Veel sterkte!

    Beantwoorden
  12. Veel sterkte en hopelijk herstelt je man snel! Ik begrijp hoe je je voelt want volgende maand wordt mijn vriend ook geopereerd en ik ben eigenlijk ook wel een beetje bang, hoop dat alles goed verloopt. Het zijn inderdaad op deze momenten dat we beseffen hoe graag we bepaalde mensen zien 🙂

    Beantwoorden
  13. dit bericht is zo vol liefde, zo mooi ♥
    Beterschap voor je man

    Beantwoorden
  14. madebyirene

     /  12 september 2014

    Veel sterkte! Liefs irene

    http://www.madebyirenelouise.blogspot.com

    Beantwoorden
  15. Fijn dat de operatie goed is gegaan. Veel sterkte voor je gezin!

    Beantwoorden
  16. Wat vervelen dat dit is gebeurd! Dit zijn inderdaad de minder mooie kanten aan het leven, maar gelukkig is het goed gegaan. Heel veel sterkte voor jou en je gezin.

    Beantwoorden
  17. Oum Ilyas

     /  12 september 2014

    Insha’Allah gaat het snel weer beter met je man. Moge Allah jullie beiden door deze moeilijke periode helpen. Veel beterschap en sterkte gewenst!

    Beantwoorden
  18. Ik hoop dat het snel beter met hem gaat.. Vervelend dit! Sterkte ❤

    Beantwoorden
  19. Wat een liefdevolle blog. Fijn dat je een man hebt die goed voor je zorgt en veel om je geeft. Wat mooi hoe je beschrijft wat je gisteren voelde. Je bent nog jong, maar je bent een mooie, liefdevolle en sterke vrouw. Sterkte de komende tijd voor je man en ook voor jou. X

    Beantwoorden
  20. Sterkte lieve Yudeska! Fijn dat de operatie goed is gedaan, ik hoop dat het snel beter gaat! ❤

    Beantwoorden
  21. dailycupofblablabla

     /  12 september 2014

    Allereerst beterschap en hopelijk herstelt hij snel en goed.

    Mooie woorden, ik vind het prachtig om te lezen en krijg er een warm gevoel van. Het huwelijk is niet zomaar wat en er voor elkaar zijn in mindere tijden maakt je zoveel sterker.
    Ik snap en voel hetzelfde als er iets is mijn man, dan voel ik mij zo klein en voel zijn pijn. Dan zou ik het liefste alles willen voelen ipv hij, de pijn neem ik met liefde over.

    Heel veel beterschap nogmaals!

    Beantwoorden
  22. Sophie

     /  12 september 2014

    Mooi geschreven!
    Volgende keer wel aan ons vertellen he!
    Wij hebben weer genoten van Fee (L)

    Beantwoorden
  23. Toch wel heftig dit!
    Sterkte! Hopelijk raakt je man er snel weer bovenop!

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  24. Beterschap! Hopelijk heeft je man snel minder last van zijn rug. Lief dat je zo bezorgd bent en zo veel van hem houdt. De liefde spat er in deze post vanaf 🙂

    Beantwoorden
  25. Wat heftig zeg! Ik wens jou en je man veel sterkte toe en hoop dat hij spoedig zal herstellen! Wel vind ik het heel mooi hoe de liefde en de kracht van dit artikel afspat!

    Beantwoorden
  26. Wat mooi hoe je je zo kwetsbaar durft op te stellen door dit met jouw volgers te delen, petje af meis. Veel sterkte toegewenst.

    Beantwoorden
  27. Moge Allah het voor hem vergemakkelijken, amien!

    Beantwoorden
  28. Inscha’allah komt het snel goed met je man!
    En dit heeft me echt geraakt!
    Ik wens je nog heel, heel veel geluk!
    xoxo

    Beantwoorden
  29. artisticstateofmind

     /  14 september 2014

    Ik hoop dat het ondertussen goed gaat met hem… Goed dat je zo open durft te zijn! Dat is ontzettend moeilijk! Sterkte!

    Beantwoorden
  30. Jeetje, wat heftig! Veel sterkte voor jullie allebei!

    Beantwoorden

Geef een reactie

