Balm balm Rose Floral water

DSC_0008Nog niet heel lang geleden schreef ik een stukje over Balm Balm. Omdat ik zo verzot ben geraakt aan de crème die ik toen der tijd heb geplaatst op mijn blog. Leek het me leuk om ook eens iets anders te proberen van het merk, namelijk een Rose Floral water wel te vergelijken met een Face mist.

DSC_0025

Je hebt in totaal vier varianten : Chamomile soothing baby mist,  Frankinsence Gentle skin hydration, Neroli Gentle skin hydration, en de Rose flower water. Zelf heb ik de Rose floral water, en de Frankisence varianten.

WERKING

Zoals ik zei is het een soort van face mist om je huid te hydrateren, dat kan erg verkoelend en fijn werken als je een droge en of gevoelige huid hebt. Het is een spray die je gebruikt voor over je gezicht. Een soort toner, het is eigenlijk bedoeld voor alle gezichtstypes,maar met een drogere huid is het natuurlijk nog fijner om een hydraterende gezicht mist te gebruiken. Het laat je huid ademen, je huid neemt zoveel mogelijk ingrediënten en oliën op als het op dat moment nodig heeft.

DSC_0018

BALM BALM FRANKINCENSE FLORAL WATER

Direct over naar het eerste product, dit is ook het kleinste product zo word hij niet verkocht maar voor een inhoud van 100 ml.  De geur is erg lekker,maar het is wel even wennen om in plaats van iets te smeren, het te spuiten. Ik deed het dan ook regelmatig verkeerd. Wel voelt het enorm fris aan, doordringt het me huid echt en is het binnen seconde ingetrokken wel zo fijn want je wilt natuurlijk niet lang met een nat gezicht rondlopen.

DSC_0019

Het is ook bedoeld, om de textuur van je huid te verfijnen, in deze mist zit ook wierrook verwerkt. De Flower water is gemaakt van biologische oliën ook verbeterd het de door ademing van de huid. Dit product bevat minder dan 100 ml, maar word wel zo verkocht. En kost in euro’s €19,32

INGREDIENT

Boswellia Carterii water, dit is een soort wierrook olie, deze heeft dan ook erg veel functies. Het is goed tegen puistjes, littekens, vette onreine huid en ga zo maar verder. Ook als je een rijpere huid hebt, is deze olie heel erg goed om te gebruiken.

DSC_0014

 BALM BALM ROSE FLORAL WATER 

En dan de grotere flacon. Dit is best een zachte mist, de geur is niet heel erg aanwezig maar wel heel subtiel.  Het trekt mij erg aan, en is in gebruik erg fijn. Ook hier trekt het snel in mijn huid, en geeft mijn huid een gehydrateerd gevoel. Het uiterlijk is weer schattig roze en ik ben daar gek op ( kleur). Dit product is prima voor een droge of gecombineerde huid.

DSC_0015

 

Omdat de geur zo mild is, en echt naar rozen ruikt is het erg fijn in gebruik, ook voelt mijn huid hierbij fris aan. Mijn huid is heel de dag gehydrateerd, en is alles behalve droog. Ik merk wel degelijk verschil met mijn huid en dat is fijn. Het kost €13,71 ( 1oo ml)

INGREDIENT

Rosa Damascena (rose) flower destillaat

DSC_0032

CONCLUSIE BALM BALM FLORAL WATER

Ja ik ben erg enthousiast, niet alleen omdat het hydrateerd, maar door alle werkingen van de Flower water, het doet veel voor mijn huid daarbij kan mijn huid ook heel veel verzorging gebruiken . Deze ‘floral waters helpen daar super goed bij. De producten van Balm Balm zijn niet op dieren getest en zijn geheel natuurlijk. Deze Waters oftewel de face mists zijn nu deel van mijn dagelijkse routine, en zou er niet zonder willen.

Balm Balm Floral water is hier verkrijgbaar.

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

 

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

21 reacties

  1. Wat een heerlijke producten! 🙂 Ik heb last van een litteken en wat puistjes, dus misschien kan dit product me helpen! Fijn ook om te horen dat het niet op dieren is getest! Fijne review! 🙂

    Beantwoorden
  2. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de eerste keer alleen maar naar de foto’s heb gekeken. Wat ontzettend mooi gefotografeerd! De kleurstelling is perfect!

    Beantwoorden
  3. Hmmm de producten klinken echt fijn, ideaal dat ze zoveel goeds doen voor je huid. Vooral de floral water variant lijkt mij erg fijn met mijn gevoelige huidje!

    Beantwoorden
  4. Lijkt me fijn spul!

    Beantwoorden
  5. Dit klinkt super, ik vind de naam ook erg leuk (haha), klinkt zo vrolijk. Jij hebt echt vernieuwende producten op je blog! Producten die ik nooit eerder ergens anders zag, en dat vind ik heel tof! Wou ik even zeggen 🙂

    Beantwoorden
  6. Dit lijkt me dus echt heerlijk! Sowieso ben ik gek op zulke mists.

    Beantwoorden
  7. Lijkt mij heerlijk voor mijn droge huid. Wel prijzig

    Beantwoorden
  8. Klinkt fijn ik vind de verpakking mooi clean maar toch vrolijk.

    Beantwoorden
  9. Oh, ben benieuwd of dit bij mij zou helpen. Gezien je zelf gister zag dat ik weird puistjes had. :(.
    Waar is het verkrijgbaar?

    Beantwoorden
  10. Het lijken mij erg fijne producten! Ik gebruik sinds een poosje een water spray met Tea Tree oil en kan ook niet meer zonder. Het is zo’n fijne toevoeging aan je routine 🙂

    Beantwoorden
  11. artisticstateofmind

     /  11 september 2014

    Dit klinkt als een fijn product!

    Beantwoorden
  12. Oehh, ze lijken me erg fijn! x

    Beantwoorden
  13. Je maakt me heel erg nieuwsgierig naar de producten zeg! Het klinkt echt super goed 😀

    Beantwoorden
  14. Alles waar rozenwater in zit is liefde hihi.

    Beantwoorden
  15. Ik ben erg benieuwd geworden!

    Beantwoorden
  16. abeautydayadmin

     /  11 september 2014

    Ik kende zo’n soort product nog niet, ben erg nieuwschierig geworden!

    Beantwoorden
  17. Wat een heerlijk merk en leuke producten! De ingrediëntenlijsten zien er erg goed uit, daar word ik blij van 🙂

    Beantwoorden
  18. Lijken me beide heerlijke producten!

    Beantwoorden

Geef een reactie

