Odorex Extra Dry

DSC_1360Mijn strijd met hevig transpireren is nog lang niet gestreden. Heel vaak heb ik last van transpirerende oksels. Toen ik met Odorex extra dry in aanraking kwam was ik dan ook heel erg nieuwsgierig. Nieuwsgierig of dit mij daadwerkelijk frisse oksels gaat bezorgen.

DSC_1363

Je hebt 4 varianten de : Depper, crème, spray en lotion. Ik denk dat je uit deze vier al een beetje je eigen favoriet kan kiezen. De mijne was in gebruik de spray, en crème. Meestal lukt het bij een deo niet altijd om niet meer te transpireren. Voor mij is het alleen een middel om fris te ruiken. Odorex beloofd : Met Odorex Extra Dry-producten voorkom je op een verantwoorde manier overmatige transpiratie én transpiratiegeurtjes. De producten houden de huid van de oksels langdurig fris én droog.

Odorex Extra Dry is echt een topproduct voor mensen met overmatige transpiratie. Odorex dry Spray onderdrukt op een verantwoorde manier overmatige transpiratie en voorkomt transpiratiegeur, tot wel 4 dagen lang! De spray bevat allantoïne, een ingrediënt dat de huid verzacht en verzorgt.

DSC_1367

ODOREX EXTRA DRY LOTION

De lotion variant. Zelf ben ik hier niet weg van en dat is puur het gebruik. Het is een lotion die je met een watje moet aanbrengen, en ik spray liever. Maar misschien komt dat omdat ik gewend ben te sprayen, en dit bijna een gewoonte is geworden.

DSC_1371

Voor alle Odorex extra dry producten gebruik je hem op een bepaalde manier, en een zogenoemde routine ( Dit geld voor alle producten behalve de crème): Je brengt de Lotion ’s avonds voor het slapen gaan met een watje op je oksel aan, en je hoeft het maar 2-3 keer per week te gebruiken. Voor het beste resultaat kan ik je aanraden om dit zeker te doen, en niet na te laten. Deze kost €4,19 (50 ml)

DSC_1380

ODOREX EXTRA DRY CRÈME 

Odorex crème ,is voor dagelijks gebruik en kan je ochtend’s direct aanbrengen. Deze heb ik met plezier gebruikt. Vooral omdat ik hem kan smeren. Na een douchebeurt breng ik hem aan, voor ik überhaupt aan mijn deodorant begin. Hij is vrijwel geurloos, het voelt erg fris en is fijn in gebruik. Nu pas herinner ik mij dat ik deze heel vaak gebruikte bij mijn oma, en hij erg goed was. Alleen heb ik hem al jaren niet meer gebruikt, ik heb deze een soort herontdekt.

DSC_1382

Het is een echte tube. Er komt witte crème uit en deze wrijf je uit over je oksels. Voor je je eigen deodorant aanbrengt. Voor deze Odorex extra dry betaal je €3,85 ( 50 ml ).

DSC_1394

ODOREX EXTRA DRY SPRAY

Ook over deze ben ik zeer te spreken, eigenlijk over alle producten van Odorex , en dan heb ik het met name over de werking. Ben allang blij dat er iets werkt voor mijn hevige transpiratie. De spray is dan ook erg fijn in gebruik.

DSC_1411

Odorex Extra Dry Spray is alcoholvrij en parfumvrij ( net zoals de hele extra dry lijn) . Je brengt de Spray ’s avonds voor het slapen gaan onder je oksel aan, en je hoeft het maar 2-3 keer per week te gebruiken. Het is niet nodig naast Odorex Extra Dry nog een deodorant te gebruiken, maar dit kan uiteraard wel als je dat prettig vindt. Deze kost € 5,59 (30 ml )

DSC_1408

ODOREX EXTRA DRY DEPPER

Neh, bij het eerste keer zien van deze flacon was ik alles behalve enthousiast, vooralsnog gaat dit niet om de werking maar het gebruik. Je dept letterlijk de flacon met een gaasje , jawel een gaasje op je oksels.

DSC_1407

Deze moet je ook 2-3 keer per week herhalen, deze werkt dus een paar dagen lang. Wat erg fijn is, wel vond ik het vervelend dat mijn stoppels vast bleven zitten in het gaasje. Wel kon ik het makkelijk verdelen over mijn oksels. Deze kost €4,95 (50 ml).

DSC_1418

CONCLUSIE ODOREX EXTRA DRY 

Misschien zie je het niet goed, of merk je het niet maar ik ben wel degelijk enthousiast, ik wou jullie informatie geven van de producten, omdat ik wel degelijk verschil merk met transpireren. Ik vind het fijn dat het echt werkt voor mijn eeuwig zwetende oksels, want die heb ik jaren lang gehad. Zoals ik in het artikel al zei heb ik een bij mijn oma al eens gebruikt. Hier kwam ik pas achter toen ik het artikel schreef. Ze raden mij deze ook aan dus deze zal ik zeker blijven gebruiken. Je hebt een spray,depper,lotion en crème het is dus voor ieder wat wils, ik ben niet weg van allemaal maar dat is persoonsgebonden. Ze zijn zuinig in gebruik, en je hoeft ze niet dagelijks aan te brengen waardoor je er zeker maanden mee kan doen.

Wat gebruik jij om Transpireren tegen te gaan?

** Als je nog steeds heel erg transpireert na het gebruiken van deze producten raad ik je aan om een huisarts te raadplegen.

Dit artikel bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd. Dit beïnvloed mijn mening niet.

 

 

 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

20 reacties

  1. Ik zweer ook echt bij Odorex! Helaas heb ik toen wel die depper gekocht, die gewoon echt niet werkt!

    Beantwoorden
  2. Ik heb in mijn tienerjaren veel Odorex gebruikt. Werkte als een trein haha.

    Beantwoorden
  3. Raounak

     /  9 september 2014

    Wat fijn dat deze er is! Ik zelf gebruik de meest simpele deo van een willekeurig merk. Haha degene met het leukste flesje

    Beantwoorden
  4. Ik gebruik heel graag de deo van Odorex deze producten ken ik verder nog niet x

    Beantwoorden
  5. Ooh dit wil ik wel eens proberen, kan ik wel gebruiken helaas!

    Beantwoorden
  6. Wat fijn zeg dat zoiets er is!

    Beantwoorden
  7. Deze producten kende ik niet. Ik zweet zelf erg weinig, wat ook niet altijd gunstig is trouwens, en ik zweer bij de Calm & Dry van Nivea.

    Beantwoorden
  8. Ziet er erg goed uit! Ik heb geen last van overmatig zweten, heb ik geluk!

    Beantwoorden
  9. Het is de laatste jaren bij mij wel minder geworden gelukkig, het overmatig zweten. Ik heb de depper van Odorex wel in de kast staan, maar ik vind Syneo5 persoonlijk fijner werken.

    Beantwoorden
  10. Oum Ilyas

     /  9 september 2014

    Deze wil ik zeker ook eens proberen, dank je voor de tip!

    Beantwoorden
  11. dailycupofblablabla

     /  9 september 2014

    Goed review! Ik heb periodes dat het ‘harder’ gaat met transpireren.
    Maar ik red het met een beetje Rexona.

    Een paar geleden ging het finaal mis toen ik mij okselhaar ging weg laseren. Mijn oksels en huid waren de weg kwijt en het was elke dag twee natte plekken.

    Beantwoorden
  12. Gebruik deze regelmatig, zo handig haha!

    Beantwoorden
  13. Klinkt heel fijn! Ik zweet zelf niet extreem veel, ik denk gewoon gemiddeld, maar dit lijkt me wel heel fijn voor intensieve dagen, omdat je deze wat ik zo lees niet bij hoeft te sprayen zoals bij de meeste deodorants wel het geval is!

    Beantwoorden
  14. Ik heb zelf de ‘dep’ variant heb hem alleen al heel lang niet gebruikt. Zal hem weer eens uit de kast trekken kijken het voor mij ook helpt.

    Beantwoorden
  15. Mijn nieuwsgierigheid is gewekt! Ga deze zeker uitproberen 🙂

    Beantwoorden
  16. Odorex gebruik ik ook wel eens! Deze klinken ook goed 😀

    Beantwoorden
  17. Lijken me wel fijne producten!

    Beantwoorden
  18. Maimuna

     /  9 september 2014

    Ik ga deze ook maar eens uitproberen denk ik

    Beantwoorden
  19. Handig is dat he!

    Beantwoorden
  20. Ik zweet zelf nooi echt veel, dus een gewone spray is vaak meer dan genoeg voor mij. Dit lijken me wel echt fijne producten voor mensen die snel zweten!

    Beantwoorden

Geef een reactie

