Healthy People Tropical twist & Kokoswater

DSC_1209

Healthy people, een merk dat ik altijd onthoud. Ik loop er nooit voorbij langs de schappen, en vaak neem ik wel wat mee. Onder andere verkopen ze de Kokoswater pakjes, maar de Tropical Twist is nieuw in het assortiment , en leek me heerlijk om eens te proberen. Beide heb ik ze nog nooit geprobeerd, en ik was dan ook erg benieuwd.

Over Healthy People:

Healthy People is een jong Nederlands voedingsbedrijf uit Den Haag, ontstaan in 2006, aan de keukentafel! Voor en door Healthy People; mensen met een positieve levenshouding die graag zo lang en gezond mogelijk willen genieten van het leven. En er zich van bewust zijn dat gezonde voeding, naast een gezonde levensstijl, belangrijk is.

Kokos water Natural & Pineapple

DSC_1232

Ik ben al eens eerder met soortgelijke kokoswater in aanraking gekomen. Die van Vita coco, ik vroeg me af of deze hetzelfde zouden smaken en ik moet zeggen dat er niet veel verschil is in smaak. Wel heeft het een ander uiterlijk, maar dat komt natuurlijk door het merk verschil. Deze pakjes zijn vooral verschrikkelijk handig om mee te nemen, het formaat maakt dit ook erg toegankelijk.

In de pakken kokoswater zit 330 ml, en dat is zeker 2 glazen vol!

DSC_1233

Natural Kokoswater

Ik vind de Naturel iets te simpel, maar niet gek. Ik hou wel van een beetje vibe, en deze vind ik niet terug in de naturel variant. Het is wel puur kokoswater, en je moet er van houden!

DSC_1236

Pineapple Kokoswater

Deze is toch mijn favoriet, de kokos en de ananas passen goed samen, en maakt deze tropische smaken een geheel. Ik kan hier dan ook erg van genieten.

DSC_1212

Tropical Twist

Nieuw in het assortiment. Rijk aan Vitamine C&E. Ik hou heel veel van tropische smaken, zoals je al kon lezen met het kokoswater.Deze pakken sap spraken me dan ook heel erg aan. Lychee was een lange tijd mijn lievelingsfruit,en nu nog steeds. Bij Mango daarintegen is het niet anders. Ze lijken wel voor mij bestemd.

DSC_1215

De pakken van Healthy people , ogen heel erg vrolijk. Allebei zijn het literpakken.

DSC_1223

Lychee & Cactus

Persoonlijk heb ik nooit een Cactus geproefd, ik zou dan ook niet weten hoe het smaakt, maar man oh man deze combinatie is gruwelijk. Ik kan hier zo van genieten, ik proef dus heel duidelijk de Lychee.

DSC_1224

Mango & Dragon fruit

Nou weet ik dat Dragon fruit geen explosie aan smaak bevat, maar wel de Mango. Samen zijn deze ook fantastisch. Deze was binnen no time op, en ik heb er erg van genoten. Dit is toch wel een erg grote favoriet.

DSC_1245

Conclusie Healthy People  Tropical Twist & Kokoswater. 

Oh ja ik ben razend enthousiast, Vooral de kokoswater Pineapple is een favoriet. Van de Tropical Twist literpakken is het de Mango geworden. Omdat ze in het land waar mijn ouders vandaan komen heel vaak Mango eten doet het me erg denken aan thuis, want ook in dit land was het in de familie niet weg te denken. Als ik deze nog in de schappen vind neem ik ze zeker mee! Dit is een en al genieten.

De verkooppunten van Healthy people zijn o.a. AH,Dirk,Deka,Plus,Coop vind alle verkooppunten Hier

Dit artikel bevat producten die door een bedrijf of merk zijn opgestuurd. Dit beïnvloed mijn mening niet.

 

 

 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

27 reacties

  1. Klinkt goed! Ik wil er ook wel eens eentje proberen 😉

    Beantwoorden
  2. Ziet er lekker uit! Ik heb het wel eens in de supermarkt volgens mij zien staan maar nog nooit gekocht x

    Beantwoorden
  3. Lijkt me heerlijk

    Beantwoorden
  4. Oeee sounds delicious! Mango lijkt mij ook echt heerlijk, ik ben er dol op!

    Beantwoorden
  5. Raounak

     /  8 september 2014

    Ik vind kokoswater met een smaakje het lekkerst. Gelukkig verkopen ze die ook gewoon in de AH.

    Beantwoorden
  6. writingmonique

     /  8 september 2014

    Ah klinkt heerlijk! 🙂 Vooral de ananas kokoswater klinkt heerlijk 🙂

    Beantwoorden
  7. Eens kijken in de AH straks. Ik drink graag water, maar dat is na een tijdje saai (en smakeloos). Dit is wel een goede oplossing vind ik + ik ben fan van kokos! ^^
    Ps. Ik geef een huge pakket weg op mijn site. Care to join? 🙂

    Beantwoorden
  8. dailycupofblablabla

     /  8 september 2014

    Hartstikke leuk logo!!

    Wat zien de drankjes er allemaal lekker uit, gaaf verpakt. Fijn review, prettig geschreven.

    Beantwoorden
  9. Dit lijkt mij zo lekker! Ik ben dol op sapjes als ik bij de AH ben ga ik er zeker een van halen, alleen welke smaak weet ik niet ze lijken mij allemaal erg lekker 😄

    Beantwoorden
  10. Kim

     /  8 september 2014

    Klinkt goed en lekker. Daar houd ik van!

    Beantwoorden
  11. Klinkt heel erg lekker! Hoewel dat kokoswater niks voor mij lijkt

    Beantwoorden
  12. Oum Ilyas

     /  8 september 2014

    Klinkt heerlijk. Wel grappig dat je het ene sap omschrijft als gruwelijk; ik stelde me er eerst al iets heel vies bij voor 😉

    Beantwoorden
  13. Het kokoswater met ananas vind ik ook echt heerlijk! ❤ Moet zeggen dat die andere smaakjes me ook allemaal wel lekker lijken, maar die heb ik nog niet geprobeerd!

    Beantwoorden
  14. Cactus, zo leuk! Kan me er niet veel bij voorstellen maar zal wel lekker zijn 🙂

    Beantwoorden
  15. Zelf ben ik niet echt fan van dit soort drankjes.
    Maar ieder zijn eigen smaak!

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  16. Ik zou het ook wel een keer willen proberen 🙂

    Beantwoorden
  17. Ik heb hier wel eens naar staan kijken.. Keertje aan gaan schaffen 🙂

    Beantwoorden
  18. Dat klinkt echt lekker!

    Beantwoorden
  19. Het ziet er vrolijk uit en klinkt goed!

    Beantwoorden
  20. De kleine pakjes lijken veel op die van Vita coco. Ben benieuwd hoe ze smaken!

    Beantwoorden
  21. Ik hou van kokoswater!

    Beantwoorden
  22. Ze klinken lekker! Ik ga ze ook eens proberen!

    Beantwoorden
  23. Ik wil kokoswater graag nog eens proberen 😀

    Beantwoorden
  24. Hmm klinkt heel lekker! Jammer dat we dit in België niet kunnen krijgen

    X Sara

    Beantwoorden
  25. Lekker! Ik hou van dit merk!

    Beantwoorden
  26. Hmmm de drankjes van Healthy people vind ik altijd super lekker. Zelf neem ik vaak de variant kokoswater/mango, die is ook erg lekker. Pure kokoswater heb ik nog nooit gedronken, ben wel erg benieuwd, dus dat ga ik ook snel een keer proberen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

