Oops and again, i mean yes again.

design4

 

 

Nog even een middag update, omdat het gewoon moest van mezelf. Ik ben weer schuldig aan mijn creatieve hand. Nog geen maand geleden stond er een artikel online met een persoonlijke foto en mijn nieuwe header.. tot vandaag. Ik heb genoeg zelfkennis om te weten dat ik impulsief ben, maar dit keer heb ik toch echt heel goed na gedacht of ik een nieuwe wilde, en hierbij wou  blijven.

En ja ik ben uit mijn besluit, heel blij want mijn formaat is van header, naar logo (formaat) gegaan. Dit logo heeft kenmerken waar ik van hou namelijk:  schattig clean, en een beetje roze maar niet teveel. Ik twijfelde heel erg omdat ik al visitekaartjes heb laten maken, maar ach als ze op zijn maak ik gewoon nieuwe met dit logo . Het is ook geen ramp, ik moet er immers zelf tevreden over zijn!

Verder is er niks veranderd aan mijn site, dus laat me zeker weten wat je ervan vind.

Liefs

Een reactie plaatsen

25 reacties

  1. Je nieuwe header ziet er schattig uit!

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  2. Chavelly

     /  7 september 2014

    Mooi, classy!

    Liefs,
    C

    Beantwoorden
  3. Heel stijlvol en inderdaad, als je andere visitekaartjes op zijn, dan heb je een perfect match.

    Beantwoorden
  4. theorangegarden

     /  7 september 2014

    Ik vind het moeilijk.. beide waren prachtig! Het gaat er natuurlijk of jij er tevreden mee bent wn je weet het beste of het beter bij je past. Maar beide vond ik super! ❤

    Beantwoorden
    • Jaa ik was ook gek op die andere , probleem is dat ik over tijdje hopelijk kan overstappen op een nieuwe website. Dan wil ik mijn logo houden. Met die andere was dat bij de simpele thema’s al onmogelijk behalve deze of ze kwamen gewoon niet mooi uit. Dus was de keuze snel gemaakt! Bedankt voor je lieve berichtje.

      Beantwoorden
  5. Super leuke header

    Beantwoorden
  6. dailycupofblablabla

     /  7 september 2014

    Super leuk! En persoonlijk, zonder kwade bedoelingen, vind ik dit leuker dan de veer.

    Heel mooi gedaan!!

    Beantwoorden
  7. Ziet er leuk uit!

    Beantwoorden
  8. madebyirene

     /  7 september 2014

    Leuk 🙂 Liefs irene

    Beantwoorden
  9. Ziet er wel heel mooi uit! Al moet ik zeggen dat ik je vorige header ook wel heel mooi vond 🙂

    Beantwoorden
  10. Leuk! Mooi clean, maar ook ik vond je vorige ook heel mooi!

    Beantwoorden
  11. Leuk! Ik vind deze mooier ❤

    Beantwoorden
  12. infolanita

     /  7 september 2014

    dat is echt heel liefelijk

    Beantwoorden
  13. alisse

     /  8 september 2014

    Heel schattig deze!

    Beantwoorden
  14. Oum Ilyas

     /  8 september 2014

    Ook deze vind ik heel mooi!

    Beantwoorden

Geef een reactie

