Greenland Rasberry body butter

DSC_1031 Hallo body butter invatie, ja ik weet het dit is er een van velen. Wel hou ik het graag gevarieerd, en vandaag is dit een natuurlijkere body butter van Greenland, een merk waar ik pas sinds kort mee in aanraking ben gekomen.

Kort over Greenland:

Greenland bodycare is opgericht in Nederland in 1990. Het merk Greenland bodycare is volledig toegewijd aan de ontwikkeling van huidverzorging en home cosmetica op basis van natuurlijke en biologische ingrediënten. De fruitextracten, etherische oliën en natuurlijke boters in de Greenland bodycare producten beschermen, hydrateren en voeden de huid en zijn een genot voor je zintuigen. De ingrediënten zijn op en top natuurlijk en uitgebreid getest, maar altijd dierproefvrij. Natuurlijk verwennen dus!

DSC_1052

Greenland werkt niet met Parabenen, of kunstmatige kleurstoffen, en dat is natuurlijk fijn. Het uiterlijk van de pot is super clean, niet teveel poespas, en het enige aan kleur op deze pot zijn de Frambozen.

DSC_1086

Ingrediënten

Om maar direct over te gaan naar het bijna allerbelangrijkste de ingrediënten.  Deze bodybutter Bevat onder andere shea boter, cacao boter,  bijenwas,glycerine, framboos fruit extract, olijfolie en vitamine E: Hier word ik heel vrolijk van!

DSC_1080

DSC_1082

Over naar de binnenkant van de pot, alhoewel er frambozen op staan is de body crème wit. Het is een volle en vooral romige body butter, Het is geen vaste substantie, maar redelijk dik. Zodra je gaat smeren vergeet je dat het een body butter is. Heel fijn in gebruik, en een redelijk zoete geur. Daar moet je dan weer wel van houden. De crème maakt mijn handen vettig, en alle droge plekken zijn zo verdwenen. Vooral voor mijn droge huid is dit ideaal. De Body butter bevat 150 Gr. en kost €7,95.

DSC_1067

Tot nu toe ben ik het meeste tevreden over deze body butter in vergelijking met die van Kruidvat. Alhoewel die veel lager is in prijs. Maar voor wat je krijgt aan verzorgende ingrediënten textuur en geur is dit toch wel een pareltje.

DSC_1098

Conclusie Greenland Rasberry body butter

Oeh ja dit is zeker het proberen waard. De geur is echt persoonsgebonden. Maar het uiterlijk waar ze mee werken en de ingrediënten , textuur en het gebruik maken mij wel heel erg enthousiast. Zelf ben ik niet zo een body butter fan , maar op deze manier ga ik toch wel van gedachte veranderen. Dit is zeker wel een verzorgingsproduct waar ik blij van word.

De Greenland body butter is verkrijgbaar bij Greenland

Ben jij al bekend met Greenland?

Deze review bevat producten die ik heb ontvangen van een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.

Een reactie plaatsen

14 reacties

  1. Ik ken dit merk nog niet. Klinkt wel erg goed 🙂 Thanks voor de tip

    Beantwoorden
  2. dailycupofblablabla

     /  7 september 2014

    Ik ken Greenland niet. Lijkt mij wel een fijne butter.

    Beantwoorden
  3. Oeh, deze klinkt erg lekker. Als ik hem tegenkom ga ik hem zeker even proberen

    Beantwoorden
  4. Ik heb nog nooit van greenland gehoord. Ik ben wel dol op bodybutters 😉 deze lijkt een fijne zoals je beschrijft.

    Beantwoorden
  5. Ik hou van bodybutter en van Greenland haha.

    Beantwoorden
  6. Hij lijkt me erg fijn!

    Beantwoorden
  7. Ik kende dit merk nog niet, maar het lijkt me wel een erg fijn merk!

    Beantwoorden
  8. Hij lijkt me errrg lekker 😀

    Beantwoorden
  9. Ik ken dit merk nog niet, maar klinkt erg goed 🙂

    Beantwoorden
  10. De geur lijkt me heerlijk!

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  11. Hmm lijkt me een heerlijke bodybutter, zelf kende ik Greenland nog niet! Liefs,

    Beantwoorden
  12. Wat een leuke, positieve review over de body butter! 🙂 Deze body butter ziet er echt zó fijn uit! Ik wil hem proberen! Het merk kende ik nog niet, oeps!

    Beantwoorden
  13. Hij klinkt goed! Het is dat ik nog teveel heb staan.

    Beantwoorden

Geef een reactie

