The body shop – Wild argan oil massage soap

DSC_1023
Sinds een tijdje is er een nieuwe lijn van The body shop. Ook deze Massage soap valt daaronder, en omdat ik eigenlijk bijna nooit een soap bar gebruik leek het me leuk om deze te testen. Ook omdat ik verzot ben op Argan olie, en alles wat daarmee te maken heeft wil gebruiken.

DSC_1009

Het eerste opmerkelijke aan deze Massage soap bar, is dat het bobbels bevat, en ze zijn zeker niet klein. Toen ik het zakje openmaakte van de zeep kwam er explosie aan geur uit. Heerlijk al zeg ik het zelf. Normaliter gebruik ik bijna tot geen zeepjes die vaste zijn. Maar eerder vloeibaar, het is dan ook even wennen om deze te gebruiken.

DSC_1006x

Omdat het toch een vaste zeep is, denk ik er altijd aan dat het redelijk vaak dat het eindresultaat is dat mijn huid stroef word. Meestal gebruik ik ze daarom ook niet. Bij deze zeep is dit wel het geval. Maar nu is het niet zo erg als normaal gesproken, het is aanwezig maar niet heel erg. Waardoor ik het ook veel meer met plezier gebruik.

INGREDIËNTEN

Sodium Palmate (Surfactant), Aqua/Water (Solvent/Diluent), Sodium Palm Kernelate (Surfactant), Glycerin (Humectant), Sorbitol (Humectant), Coconut Acid (Surfactant), Argania Spinosa Kernel Oil (Skin-Conditioning Agent), Parfum/Fragrance (Fragrance), Triethanolamine (pH Adjuster), Butyrospermum Parkii Butter/Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (Skin Conditioning Agent – Emollient), Etidronic Acid (Chelating Agent), Tetrasodium EDTA (Chelating Agent), Coumarin (Fragrance Ingredient), Citric Acid (pH Adjuster), CI 77492/Iron Oxides (Colorant), CI 77891/Titanium Dioxide (Colorant), CI 77491/Iron Oxides (Colorant), CI 77499/Iron Oxides (Colour).

Er zit onder andere Argan olie in, Parfum, en de standaard shea boter. En nog een paar geurbestandsdelen.

DSC_1016

Het fijne aan deze massage soap bar is dat wanneer je geen zin hebt om te masseren je makkelijk de ”zachte” kant kunt gebruiken. De Zeep heeft een schuimend effect, en voelt ontzettend fijn aan.Het leukste aan deze zeep is dat het een massage kant bevat dit maakt het product extra interessant. Wellicht met de tijd dat de bobbels zullen slijten, maar dit voorkom je bijna niet. De Massage soap kost €5,00 voor 150 Gr. Hier doe je wel een tijdje mee en is dus redelijk betaalbaar.

DSC_1012

Conclusie The body shop Wild argan oil Massage Soap

Tevreden ben ik zeker, dit is echt een product waar ik van heb genoten. De geur is heerlijk, ik kan niet goed omschrijven waar het naar ruikt maar het ruikt verschrikkelijk goed. Het is betaalbaar, en er zitten redelijk wat fijne ingrediënten in waar je blij van kan worden. Het massage effect maakt deze Massage soap extra fijn om te gebruiken. Niet elke zeep heeft dit ”extratje”. Ben je niet zo een fan van een massage effect dan kan je makkelijk de andere kant gebruiken. Hier ga ik zeker nog even plezier van beleven.

The body shop wild argan oil Massage soap en alle andere producten van deze lijn zijn online verkrijgbaar en in alle filialen.

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

24 reacties

  1. Hij klinkt echt supergoed, mocht ik niet omgaan in de zeepjes op dit moment had ik hem ook meegenomen!

    Beantwoorden
  2. Anissa56

     /  6 september 2014

    Wat een fijne review, deze kende ik nog helemaal niet.

    Beantwoorden
  3. Ik heb hem wel eens zien liggen bij de Body Shop. Echter is neem ik aan een tijdje later de geribbelde kant glad geworden door het vele gebruik?!

    Beantwoorden
  4. Ziet er echt super fijn uit! Liefs,

    Beantwoorden
  5. Dit lijkt me echt onwijs lekker!

    Beantwoorden
  6. Lijkt mij een fijne zeep!

    Beantwoorden
  7. Wat een unieke zeep! Die zou ik ook wel eens een keer willen proberen!

    Beantwoorden
  8. Oeh lijkt me heerlijk! Ik koop ook nooit meer een stuk zeep. Gek eigenlijk. Lijkt me wel weer een keer leuk!

    Beantwoorden
  9. Ik heb heel lang geen zeep gebruikt, maar deze lijkt me heel fijn.

    Beantwoorden
  10. Dit klinkt fantastisch! En ik vind de zeep er ook onwijs leuk uitzien, mooie kleur ook!

    Beantwoorden
  11. artisticstateofmind

     /  6 september 2014

    DIt klinkt fijn! En helemaal niet zo duur!

    Beantwoorden
  12. Deze lijkt mij echt zo onwijs fijn! Hoog hebben gehalte 🙂

    Beantwoorden
  13. Dat is echt niet duur! Lijkt me fijn!

    Beantwoorden
  14. Klinkt super! En het ziet er ook gewoon heel mooi uit.

    Beantwoorden
  15. Wat een leuke zeep! 🙂 Nu ben ik zo benieuwd geworden naar ‘verschrikkelijk’ goede geur haha! Klinkt top! De zeep ziet er ook heel gaaf uit vind ik!

    Beantwoorden
  16. De bobbels lijken mij fijn!

    Beantwoorden
  17. dailycupofblablabla

     /  6 september 2014

    Mijn moeder waste vroeger mijn rug met een ruw haman doekje. Als kind kon ik dat niet waarderen. Mss moet ik met dit zeepje naar haar toe 😉

    Prettig review, ik zet het op mijn ‘boodschappenlijstje’ 😉

    Beantwoorden
  18. Wat een goede review. Ik ga hier binnenkort als ik weer eens bij the body shop ben naar kijken.

    Beantwoorden
  19. Deze klink echt superfijn, die bobbeltjes lijken me te gek! Binnenkort toch maar eens gaan halen denk ik…

    Beantwoorden
  20. leuke zeep vorm trouwens… ben dol op the body shop

    Beantwoorden
  21. Hij klinkt wel heel fijn moet ik zeggen! 🙂

    Beantwoorden
  22. Ziet er goed uit

    Beantwoorden

Geef een reactie

