Doen of niet doen?

foto
De laatste tijd gaat het redelijk hard met mijn blog. Een tijd geleden was ik allang blij als het me elke dag lukte om een artikel online te krijgen maar nu is dat wel anders. Ik draai overuren aan mijn artikelen , en ik vind het heerlijk alleen heb ik mijn twijfels, en zou graag jullie mening horen.

Ik ben een fulltime mama, ik heb een huishouden en ik  run een blog. Maar ik heb ook heel veel vrije tijd, en kan alles inplannen. Met een dreumes in huis kan het soms nog wel druk worden, maar ik heb inmiddels mijn draai gevonden en dat is fijn. Al een tijd zit ik er over na te denken om vaker op een dag  een artikel online te zetten. Vooral omdat ik maandelijks heel wat pakketjes krijg, en ik soms weken erover doe om het ”volgende” product te reviewen. Op zich niet erg, maar ik zou het graag ook wat eerder doen. Ook werk ik sinds kort vooruit om wat rustiger te kunnen werken en dat werkt goed.

Om het mezelf niet al te moeilijk te maken, wil ik eerst beginnen met een artikel per week extra, en kijken hoe dat bevalt. Ik heb dan ook een Schema gemaakt, maar ik twijfel. En vraag me af of er nog lezers terug zouden komen om mijn extra artikel te bekijken.

Schemaaa

Op zaterdag middag zou ik dan dus een extra artikel willen maken. Laat me zeker weten wat jij ervan vind, en of je zou komen kijken. Dat is natuurlijk belangrijk voor mij. Het gaat in principe pas in, als ik het gevoel heb dat ik het ga doen, en jullie er positief over zijn. Ook al ben ik moeder, ik kan het voor nu echt wel hebben, en het geeft mij wat meer ruimte om mijn artikelen te plaatsen.

Als ik ervoor kies om het te doen , dan zal ik na al jullie reacties  dit onder aan een  recent artikel aangeven. En dit schema op mijn blog plaatsen.

Laat het me zeker weten het is heel belangrijk voor mij! Doen of niet doen?

Een reactie plaatsen

32 reacties

  1. Ik volg je via Bloglovin. Als je artikel me aanspreek, kom ik zeker een extra bezoekje brengen.

    Beantwoorden
  2. Wat heerlijk dat je blog zo goed loopt! Ik zou best wel extra artikelen van je willen lezen, leuk! Als je het kan zou ik het DOEN.

    Beantwoorden
  3. Persoonlijk lees ik via bloglovin’ alle blogs die ik volg wekelijks. Dit betekent dat ik elke week van iedere blog een paar artikelen uitzoek die me aanspreken. Een artikel meer of minder maakt mij dus helemaal niet uit.

    Beantwoorden
  4. Wat goed dat het met je blog zo goed loopt! Super dat je dan een extra artikel online gaat zetten 🙂

    Beantwoorden
  5. Anissa

     /  5 september 2014

    Ja ik zou zeker komen kijken! Lees je artikelen graag.

    Beantwoorden
  6. Doen war jij je prettig bij voelt…
    Als ik tijd heb dan lees ik, heb ik geen tijd dan lees ik niet…
    Eerlijk, in het weekend lees ik dus niet heel vaak blogs, en als de lijst met nog te lezen te groot is dan sla ik wel eens over…

    Beantwoorden
  7. Ik zou het gewoon proberen en kijken hoe het gaat. Bevalt het dan ga je ermee door, wil het niet dan doe je het wat rustiger aan. Fijn om te horen dat het zo goed gaat met je blog! Ik blog zelf maa t/m vrijdag. Daarvoor was het om de dag maar merk dat dit mij wat meer rust geeft.

    Beantwoorden
  8. Je moet kijken wat je fijn vind. Probeer het anders eens een of twee weken, kijken of je er genoeg tijd voor hebt.
    Maar ik zou zeker komen kijken 🙂

    Beantwoorden
  9. Fijn dat je blog zo goed loopt, je hebt ook een erg fijn en leuk blog om te bezoeken 🙂
    Ik kom hier vaak terug.

    Lekker doen wat je zelf wilt, het is jou blog en zijn jou artikelen.

    Beantwoorden
  10. Klinkt goed, maar ik merk zelf dat op zaterdag het vrij kalm is in blogland dus mocht ik van jou zijn zou ik het in de week doen, maar je doet lekker wat je zelf wil!

    Beantwoorden
  11. Kim

     /  5 september 2014

    Zeker doen!

    Beantwoorden
  12. Ik vind het ook altijd jammer als ik het idee heb dat je volgers dan misschien niet beide berichten zien. Ik zou het gewoon uitproberen en kijken of er verschil in bezoeken is in de twee artikelen per dag. 🙂 Als dat tegenvalt kun je je schema altijd anders maken. Liefs, Rowan

    Beantwoorden
  13. Simone

     /  5 september 2014

    Is een heel goed idee. Ik denk juist dat als je een extra artikel plaats, zeer zeker meer traffic naar je site haalt.
    Ik zou zeggen doen meis, ga ervoor 😉

    Beantwoorden
  14. dailycupofblablabla

     /  5 september 2014

    Wat vind jezelf? Blijf dicht bij jezelf staan. Ik kijk regelmatig op Bloglovin’ en een artikel meer zou super zijn alleen als jij dit met een prettig gevoel kunt doen.

    Ik snap ook helemaal wat je bedoelt met een kind in huis. Ben daarom ook wel stiekem blij als mijn zoon in december mag beginnen op de peuterspeelzaal.

    Beantwoorden
  15. Ik kijk meestal ’s ochtends en ’s avonds op bloglovin’. Ik lees jouw artikelen graag en ik zou zeker ook jouw zaterdagmiddag artikel lezen. Als ik jou was zou ik het gewoon proberen en kijken hoe het jou bevalt, want uiteindelijk draait het wel daar om. Niet om de lezers, maar om jouw blog. Als mensen gaan schrijven omdat ze moeten schrijven, dan gaat dat snel ten koste van de kwaliteit en dan kan het je alleen maar lezers kosten. Dus kijk vooral wat goed bij jou past. Succes!

    Beantwoorden
  16. artisticstateofmind

     /  5 september 2014

    Ik kijk regelmatig op bloglovin, dus tijden maken mijn niets uit. Als jij het red om zoveel artikels te schrijven, als jij daar plezier in hebt, dan moet je dat doen. Zodra het een verplichting begint te voelen en het niet lukt, zou ik het niet doen.

    Beantwoorden
  17. Oum Ilyas

     /  5 september 2014

    Wat leuk om te horen dat het zo goed voor je gaat! Ik probeer zelf elke weekdag op bloglovin te kijken, in het weekend komt dat er meestal niet van, maar die artikels lees ik dan maandag.

    Beantwoorden
  18. Ik volg je via Bloglovin dus de tijden maken mij ook niets uit. Het extra artikel komt wel in de feed te staan. Fijn he als je je draai hebt gevonden met bloggen!

    Beantwoorden
  19. Lijkt me een prima schema! Wat super fijn dat je blog zo goed loopt! Je verdient het! 😀 ❤

    Beantwoorden
  20. Ik zou kijken wat voor jou het fijnst werkt. Het mooie aan een fulltime mama is (lijkt mij) dat je je tijd zelf in kan plannen.

    Beantwoorden
  21. Ik denk dat je zelf moet weten of je het wil doen. Het klinkt heel simpel maar een tijd terug heb ik om dezelfde reden ervoor gekozen om twee extra artikelen per week te plaatsen. In het begin ging dat top, maar na een tijdje werd het toch heel erg veel. Iedere situatie is natuurlijk anders. Je zou ook kunnen proberen een tijd een artikel extra en daarna beslissen hoe je verder gaat.

    Beantwoorden
  22. Wat fijn dat je blog zo goed loopt!
    Ik vind het persoonlijk wat veel, maar het is je eigen keuze natuurlijk!

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  23. Wat leuk dat het zo goed gaat met jouw blog! Ik vind een extra artikel wel leuk, alleen ik werk op zaterdagen dus heb eigenlijk pas later tijd om het te lezen. Maar doe vooral waar je zelf tijd voor hebt! Ik vind jouw blog sowieso super leuk. Extra artikel of niet.

    Beantwoorden
  24. Het klinkt heel leuk om te doen, maar zelf zeg ik: Wacht nog heel even. Zorg dat je eerst minstens 14 berichten ingepland hebt staan. Er gaat gewoon enorm veel tijd in artikeltjes zitten. En niet alleen dat, je leest ook andere blogjes en je reageert veel. Dat neemt ook weer tijd in beslag. En natuurlijk de dingen die je thuis ook doet. En het blijft natuurlijk jouw keuze, maar leg niet teveel druk op jezelf. Wees jij en doe het hoe jij dat wilt!

    Beantwoorden
  25. Ik kijk zoiezo op bloglovin, dus ik zie je artikels wel verschijnen 😉

    Beantwoorden
  26. Ja doen! Ik lees je artikelen super graag 🙂

    Beantwoorden
  27. Doe wat je zelf het fijnst vindt! Mij lijkt het in ieder geval heel leuk 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

