Mommy special: Pink Stokke Flexi Bath

DSC_1027
Ja het is weer lang geleden dat ik een mama-artikel online gezet heb.Het werd weer eens tijd dat ik iets leuks met jullie deelde. Reviews schrijf over mamadingen en musthaves. Want naast beauty bloggen is dat wat ik het liefste doe. Ik heb een tijdje dit schattig roze Flexi Bath-badje mogen testen en ik deel mijn ervaringen graag met jullie.

DSC_0979

Voor we beginnen eerst iets over het ontwerpidee van Stokke en hun filosofie.

Het ontwerp van Stokke:

Stokke denkt vanuit de mens. Hierdoor staat elk ontwerp garant voor perfecte ergonomie en onovertroffen comfort. Dankzij een slimme productiewijze gaat slimme technologie naadloos op in Stokke’s ontwerpen. De producten van Stokke passen met gemak in huis én in jullie leven.

Filosofie: Het gaat Stokke om de relatie tussen kind, en ouder. Dit is waar ze zich voornamelijk op richten. Alle producten zijn ontworpen om de ontwikkeling van kinderen te stimuleren en de band tussen ouder en kind te optimaliseren. Hierdoor staat elk ontwerp garant voor perfecte ergonomie en onovertroffen comfort. Het kind in deze is de belangrijkste gebruiker. We hopen echt dat Stokke op deze manier kan bijdragen aan de mooie momenten die jullie samen beleven.

DSC_0957

Het Flexi Bath-badje is heel handig verpakt. Hij is superhandig om mee te nemen of om op te bergen. Op de verpakking zie je hoe makkelijk in klapbaar hij is; hij kan gebruikt worden tot en met vier jaar. Ook kun je hem gebruiken vanaf de geboorte. Voor een pasgeboren baby is de Flexi Bath Support los te krijgen, zodat je baby lekker kan liggen in het water.

DSC_0991

Dit badje laat zien dat er zoveel mogelijkheden zijn. Hij is supermakkelijk inklapbaar, het is een opvouwbaar badje. Vooral als je ruimtegebrek hebt, kan hij naast de wasmachine of onder een kast of zelfs in de kast (als je het over gemak hebt, is dit zeker een van de dingen die erbij horen).

DSC_1019

Het klepje om het badje vast te maken, lijkt net een kraantje. Heel schattig! Ik heb voor het eerst het badje naar de woonkamer gesleept, en dat kan ik met andere badjes nooit. Hij is heel licht in gewicht en er kunnen heel wat liters water in. Mijn dochter vond het heerlijk om te spetteren in het water, ik kon dan ook gewoon zonder zorgen toe kijken en haar wassen. Hij lijkt klein maar een kind van vier past er denk ik ook nog wel in.

DSC_1015
Ik denk dat ik dit badje ook veel vaker ga gebruiken. Tja en omdat ik de fotos in de woonkamer heb gemaakt kon ze natuurlijk nog even van de tv genieten wat een luxe;).  Tot nu toe is dit het beste , en makkelijkste badje dat we gehad hebben. Het badje kost €39,00 en is verkrijgbaar in verschillende kleuren.  Zoals Blauw,wit, oranje,Roze en doorzichtig.

DSC_0988

Conclusie Stokke Flexi Bath

Ja, ik ben heel erg tevreden, dit is gewoon meer dan ideaal. Zowel voor op vakantie, voor naar opa en oma of gewoon als je een klein huis hebt en je niet veel opbergruimte hebt. Ook is hij erg prettig in gebruik, en zelfs met een hoeveelheid water redelijk draagbaar. Zoals je ziet, past hij ook prima in mijn kast. Als je voor makkelijk compact wilt gaan, is dit zeker een aanrader. Het uiterlijk is dan ook superschattig. Ik ben meer dan tevreden en denk dat ik hem nog lang met veel plezier ga gebruiken.

De Stokke flexi bath is verkrijgbaar bij o.a. Prenatal, Babypark, babyandmore,babyhuys

Dit artikel bevat producten die opgestuurd zijn door een merk en of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.
 
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

26 reacties

  1. Stokke is echt een heel mooi merk 🙂

    Beantwoorden
  2. pinkitnl

     /  4 september 2014

    Wat handig dit kende ik nog helemaal niet x

    Beantwoorden
  3. Wat een super handig bad! Ik wist niet dat dit bestond! Zo handig dat je het in kan klappen! Neemt ook lekker weinig ruimte in beslag! 🙂

    Beantwoorden
  4. Ik ben dan wel geen mama, maar man, dit is handig!!!

    Beantwoorden
  5. Wat een super handig badje! Leuk zeg!

    Beantwoorden
  6. Jaimy

     /  4 september 2014

    Hele fijne review! Als ik een dochtertje of zoontje had zou ik deze zeker kopen:)

    Beantwoorden
  7. Anissa

     /  4 september 2014

    Heel praktisch, vooral voor het opbergen is het super.

    Beantwoorden
  8. writingmonique

     /  4 september 2014

    Ik kende dit helemaal niet, wat onwijs handig zeg!

    Beantwoorden
  9. Echt een handig badje!

    Beantwoorden
  10. Oh wat super schattig! Lijk me ontzettend handig! 😀 ❤

    Beantwoorden
  11. Dit is zo ontzettend handig. Zelfs nu de kindjes groter zijn. Het nadeel vind ik dat hij 39 euro is. Normale badjes kosten een tientje tot vijftien euro. Voor 20 had ik het gedaan. 30 misschien ook nog. Maar ik moet gewoon een sale afwachten, denk ik. Haha. *gierig*

    Beantwoorden
  12. och dit ziet er super handig uit!

    Beantwoorden
  13. dailycupofblablabla

     /  4 september 2014

    Leuk review! Helaas ben ik de fase in het badje gepasseerd. Mijn zoontje van twee past er denk ik niet in.

    Misschien bij kind nummer 3 ooit 😉

    Leuk geschreven.

    Beantwoorden
  14. artisticstateofmind

     /  4 september 2014

    Wat handig! Mn zusje van 17 is zwanger, dus zulke tips zijn erg fijn!

    Beantwoorden
  15. Laila

     /  4 september 2014

    Wat een ideaal badje, en de kleur (L).

    Beantwoorden
  16. Ziet er handig uit! Ik heb zelf geen kinderen, maar als je die wel hebt is zo’n badje echt een must-have volgens mij!

    Beantwoorden
  17. Wat een onwijs handig ding!

    Beantwoorden
  18. Ik moet nog niet aan kinderen denken, maar dit lijkt me inderdaad erg handig voor als je wat kleiner woont 😀

    Beantwoorden
  19. Het ziet er wel heel erg handig uit.Vooral dat het ook zo opgebergd kan worden.

    Beantwoorden
  20. Wat handig! Vooral omdat je het makkelijk overal mee naartoe kan nemen! 🙂

    Beantwoorden
  21. Ik vind dit product zo handig, vooral voor bij opa&oma om te gebruiken.

    Beantwoorden

Geef een reactie

