Favorieten Augustus ’14

DSC_1093 Ja dit is mijn eerste favorieten artikel. Deze maand heb ik onwijs veel favorieten ontwikkeld. En ik moet toegeven dat dit niet het enige is. Maar ik heb een selectie gemaakt van de Favorieten van de Favorieten als je begrijpt wat ik bedoel. Ik kon bijna niet kiezen. september is net begonnen, en ik vond het tijd voor mijn eerste Favorieten artikel.

* roze kleine letters in de naam van het product betekent review.

DSC_1105

Burt’s Bees Sugar scrub

Oh ben ik verliefd op deze scrub. Hij is al bijna weer op, heb er zo van genoten. Kan niet wachten om er weer mee onder de douche te springen. Heerlijk met honing en een olie laagje die hij achterlaat op je huid. De eerste indruk van Burt’s Bees is me heel goed gevallen. Deze scrub voed mijn huid enorm, en is dan ook niet alleen heel lekker maar vooral ook heel goed voor mijn huid.

Burt’s Bees sugar scrub

DSC_1111

Nivea Natural Shower Oil

Ik weet nog dat ik deze kocht. Even verbaasd omdat ik nooit een doucheolie heb gehad, ik was dan ook erg verrast over het resultaat. Hij is al 1/3, en gebruik hem nog bijna dagelijks. Speciaal voor de droge huid.

Nivea natural shower oil

DSC_1118

Balm balm Geranium Face balm – Dr hausckha Vitaliserend masker

Balm balm face balm 

Dit is echt een wauw product, ik gebruik hem echt elke dag. In plaats van een dagcrème. Smeert zelfs fijner dan vaseline. Heerlijk voedend en vet voor mijn droge huid.

Dr hausckha Vitaliserend masker

Ik ben gek op maskers, maar dit masker had niet zulke fijne ingrediënten. Ik was niet goed genoeg geïnformeerd betreffende de alcohol, en dit kwam achteraf. Het bleek een alcohol te zijn die op een andere manier verkregen werd. Dit was ook het enige minpunt, ben gewoon heel erg voorzichtig met producten die alcohol bevatten. Maar nu kan ik hem zorgeloos gebruiken!

DSC_1099

Marc Jacobs daisy

Dit geurtje heeft voor mij behalve dat hij super lekker is een mooie betekenis. Ik kreeg hem toen ik en mijn man twee jaren samen waren. Aangezien ik niet zoveel luchtjes heb is dit niet alleen mijn Augustus favoriet. Maar een van mijn
enige favorieten. Ben hier heel erg blij mee, en de geur is werkelijk heerlijk.

 

 Dit waren mijn favorieten van augustus, Laat september maar komen ik ben er klaar voor. Ik weet niet of ik dit vaker ga doen, maar vond het wel leuk om mijn eerste ‘favorieten’ artikel te schrijven.

Een reactie plaatsen

34 reacties

  1. Wat een prachtige favorieten 🙂

    Beantwoorden
  2. Wat een mooie favorieten vooral Daisy is een heerlijke geur x

    Beantwoorden
  3. Wat leuk dat je een favorieten artikel hebt gemaakt. Gewoon kijken joh over een maand of je weer nieuwe favorieten hebt. En zo niet, dan sla je een maandje over of zo. Heel erg leuk om te lezen en te zien! Tof!

    Beantwoorden
  4. Wat een fijne producten zeg. Leuk dat je met ons je favoriete deelt! Liefs

    Beantwoorden
  5. Die masker is fijn he ❤

    Beantwoorden
  6. Kim

     /  1 september 2014

    Dr hausckha Vitaliserend masker heb ik hier ook liggen, wordt tijd dat ik ‘m uitprobeer.

    Beantwoorden
  7. Ik moet echt die parfum eens gaan ruiken, smell what all the fuss is about! 🙂

    Beantwoorden
  8. Is dr. hauschka een nieuw merk?

    Beantwoorden
  9. Mooie favorieten!

    Beantwoorden
  10. Wat een heerlijke favorieten! Vooral de scrub van Burt’s Bees lijkt me heerlijk! 😀 ❤

    Beantwoorden
  11. Leuke favorieten! Ik gebruik geen van deze producten!

    Beantwoorden
  12. artisticstateofmind

     /  1 september 2014

    Prachtige favorieten. Die wil ik ook wel!

    Beantwoorden
  13. dailycupofblablabla

     /  1 september 2014

    Leuk een favorieten post! Leuke items thanks for sharing.
    Nivea olie douchegel moet ik nog steeds een keer proberen.

    Beantwoorden
  14. mammievanabdje

     /  1 september 2014

    Mooie producten oughtie!
    Interessant om jouw favorieten te zien… Blijf je het iedere maand doen? liefs, mammievanabdje

    Beantwoorden
  15. Mooie favorieten heb je!

    Beantwoorden
  16. Leuke favorieten!
    Dat parfum lijkt me heerlijk! ♥

    Beantwoorden
  17. heerlijke favo’s…
    die nivea vind ik zo lekker

    Beantwoorden
  18. Leuke favorieten! De nivea naturel oil is heerlijk!

    X Sara

    Beantwoorden
  19. Jaa Daisy! Ik ben er gek op ❤

    Beantwoorden
  20. Wat een mooie favorieten! Daisy is zo’n lekkere geur, die wil ik ook echt nog een keertje aanschaffen!

    Beantwoorden
  21. Daisy is zo lekker! En de Burts Bees scrub lijkt me heerlijk, die zou ik graag eens proberen :).

    Beantwoorden
  22. Mooie favorieten!

    Beantwoorden
  23. Die scrub lijkt me lekker ruiken, mmmm honinggeur!

    Beantwoorden
  24. Leuk om je favorieten te zien. Daisy ziet er zo leuk uit maar de geur zelf vind ik minder.

    Beantwoorden
  25. Ben benieuwd naar de Marc Jacobs daisy.

    Beantwoorden
  26. Fijne favorieten! Zo leuk ook jouw verhaal bij Daisy!

    Beantwoorden
  27. Hmmm Daisy by Marc Jacobs ❤

    Beantwoorden
  28. Oh my, je hebt Daisy! Dat parfum is zo lekker he! En de flacon is ook nog eens geweldig. Burts Bees lijkt mij ook een erg prettig product.

    xx

    Beantwoorden
  29. Fijne producten! Goed ook dat je het masker weer lekker gebruikt 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

