Kabuki Penseel – ICI paris XL

DSC_0505ii

Omdat ik de laatste tijd heel veel waarde hecht aan kwasten, met natuurlijk haar kon ik dit Kabuki penseel niet laten staan. Daarbij heb ik nooit echt een kabuki brush om het zo maar even te noemen aangeschaft. Ik vond het weer eens tijd worden, en dit is dan mijn eerste kabuki. Wel heb ik er genoeg over gelezen om te weten wat ik moet verwachten van een kabuki.

DSC_0486-

De kabuki brush/penseel , van de Ici Paris is simpel. Met een zwarte band om de haartjes heen. De steel is kort maar houd prettig vast, en is niet ”onhandig”. De brush is geschikt voor blush, bronzing powder, en gezichtspoeder op gezicht en lichaam.

DSC_0473

Ook komt de Kabuki , in een doorzichtig doosje. De haartjes van de kabuki zijn van natuurlijk haar, wat zacht aanvoelt. Ik ben niet zo weg van synthetische kwasten, en kwalitatief zijn ze gewoon niet fijn in gebruik tenminste de meeste. Wat mij betreft  had deze Kabuki van mij nog wel iets meer haren mogen hebben, de kwast vind ik iets soepel en zacht. De meeste kabuki’s zijn steviger omdat ze bijna uitpuilen van de haren.

DSC_0441

Het heeft sinds ik hem heb nog geen haartjes verloren. Bij het wassen , wouden nog wel een paar haartjes het begeven. Verder vind ik hem fijn in gebruik. Hij prikt nog wel iets, maar over het algemeen is het een zachte kwast. Wat voor mijn gevoel nog iets meer volume had mogen hebben. De prijs is normaal €15,50 maar je krijgt altijd een fijne en standaard korting Dus de prijs bedraagt 13,95.

DSC_0499-

Conclusie Kabuki Penseel Ici Paris

Dit is zeker een aanrader, het is niet perse budget maar wel redelijk te doen. Je hebt dan ook echt een Kabuki die zacht is voor je huid, met natuurlijke haartjes. Wat ik persoonlijk erg fijn vind. Voor mij is hij het meeste geschikt voor een poeder, of blush.  Er zullen vast betere Kabuki’s verkrijgbaar zijn op de markt, maar voor een eerste begin ben ik hier heel tevreden mee.

De Kabuki penseel is verkrijgbaar bij Ici Paris online en de meeste XL filialen 

Gebruik jij wel eens een Kabuki?

Een reactie plaatsen

24 reacties

  1. Mooie kwast. Ik heb een kabuki van essence en H&M! 🙂

    Beantwoorden
  2. Ik vind dit de mooiste kwast die er is 😀 Zelf gebruik ik die van RT ik kom bijna nooit bij Ici Paris XL

    Beantwoorden
  3. Kim

     /  29 augustus 2014

    De haartjes zien er echt super zacht uit!

    Beantwoorden
  4. Ziet eruit als een fijne kwast. Zelf ben ik niet zo’n fan van kabuki kwasten, heb er ééntje maar gebruik deze zelden.

    Beantwoorden
  5. writingmonique

     /  29 augustus 2014

    Klinkt goed 🙂 Ik heb nog niet zo’n soort kwast, dus misschien moet ik binnenkort maar naar de ICI paris XL

    Beantwoorden
  6. Ik heb nog nooit een kabuki brusj gebruikt maar ik heb onlangs wel een mini-versie gekocht. Ik ben dus benieuwd!

    X Sara

    Beantwoorden
  7. Sylvana

     /  29 augustus 2014

    Lijkt me erg fijn werken. Ik ben nog steeds op zoek naar zo’n kwast, dus dit artikel komt goed uit :)!

    Beantwoorden
  8. Real Techniques heeft allemaal cruelty free synthetische kwasten, dus er zijn er echt hopen die supergoed zijn hoor! Ik vind de ‘natuurlijke’ zo jammer voor de beestjes 😦

    Beantwoorden
  9. Fijne review! Lijkt me een prettige kwast 🙂 Ik gebruik niet een echte kabuki kwast, maar mijn Real Techniques buffing bruce en die vind ik ook erg fijn

    Beantwoorden
  10. Klinkt goed, heb zelf geen ervaring met zo’n kwast!

    Beantwoorden
  11. Klinkt goed! Ik gebruik zelf een kabuki kwast van The Body Shop, ook echt een flinke aanrader! 😀 ❤

    Beantwoorden
  12. Mooie kabuki kwast, fijn dar hij ook goed zijn werk doet. Ik merk zelf het verschil ook duidelijk in kwaliteit wanneer je goedkopere kwasten gebruik. Fijne review!

    Beantwoorden
  13. Ik heb meerdere.Ik vond deze teveel prikken bij mij.

    Beantwoorden
  14. Klinkt goed! Ik ben al een tijdje opzoek naar zo’n kwast 😉

    Beantwoorden
  15. Mooie kwast! Ik gebruik al 2 jaar geen kabuki meer.. hehe 🙂

    Beantwoorden
  16. Fijne kwast! ♥

    Beantwoorden
  17. Shukran

     /  29 augustus 2014

    De Primark kabukikwast is echt goed, hartstikke fijn voor maar 1,50 of 2 euro dacht ik

    Beantwoorden
  18. artisticstateofmind

     /  29 augustus 2014

    Mooie kwast! Deze wil ik zeker nog een keer aanschaffen, hoor er veel goeds over!

    Beantwoorden
  19. Ziet er goed uit, zelf gebruik ik een kabuki van mineralissima.

    Beantwoorden
  20. Goed om te horen dat deze best fijn is 🙂

    Beantwoorden
  21. Ziet er wel goed uit! Ik heb zelf een kabuki kwast van Essence, supergoedkoop maar wel heel fijn!

    Beantwoorden
  22. Ik heb eigenlijk nog nooit een kabuki kwast gebruikt maar lijkt me wel heel erg fijn! Toch maar eens proberen denk ik

    Beantwoorden

Geef een reactie

