Make up Vip evening van The body shop

DSC_0628

Gister heb ik mijn eerste uitstapje gedaan naar de body shop, bij mij in de buurt. Ideaal , verschillende steden hadden een Make up vip, evening waar je make over kon krijgen, extra punten kon krijgen als lid van the body shop, en lekkere hapjes. Ik was er bij als pers en laat zien wat er te zien was deze avond.

DSC_0665

De avond was vooral voor de nieuwe eyeliner, die pas in de schappen is verschenen. En deze heerlijke Argan lijn, waar ik al tijdje heel veel goeds over heb gelezen. Ik was aanwezig als pers, en kon deze avond bijwonen.

Dit was de flyer

foto 1
Zoals jullie kunnen zien was het thema , met een Marokkaans tintje. Hier was daarom ook de Argan lijn te vinden, en het zag er veelbelovend uit. Hieronder wat foto’s, en een korte uitleg.
DSC_0680

De nieuwere eyeliner, het is een eyeliner, met een kwastje. Je had keuze tussen een zwarte en een bruine kleur. Was wel heel benieuwd hoe het nou eigenlijk werkt, aangezien ik nooit een eyeliner heb gezet met een kwastje, eerder met een pennetje.

DSC_0677
Hier een iets duidelijkere foto.
DSC_0679
Vind de verpakkingen er wel grappig uitzien, van die blokdoosjes, eromheen!

Op zich was het best rustig, het was een ”ik kan de winkel inlopen als ik vip ben” avond, om het zo maar even te noemen. Er was niet een hele stoet. Wat ook wel lekker kan zijn, er werden dames opgemaakt.
DSC_0645
Op je 2e aankoop kreeg je , 50 % korting. De argan lijn zag er goed uit, ik had er diverse malen al iets over gelezen, en heb er zelf ook nog iets van meegenomen.
DSC_0627
Deze Massage soap bars, zijn echt een eye catcher al zeg ik het zelf. Ik nam er dan ook eentje mee naar huis. Die bobbels op de zeep maken me dan ook erg nieuwsgierig.
DSC_0637

Deze borsteltjes stonden ook bij de argan lijn.

DSC_0663

Een kleine beschrijving.

DSC_0647

Hier een foto van deel van de lijn. De lijn bestaat uit Body butter,Miracle solid Oil, Wild argan oil rough scrub,wild argan oil miracle solid oil,Wild argan oil bubbeling bath. Allemaal op basis van Argan olie, en de standaard sheaboter die erin verwerkt zit.

Tijdens mijn zoektocht naar andere producten, en lijnen kwam ik deze tegen ik vond het zo grappig om te zien. Hier kan je lichaam massages mee verrichten. Leuk!

foto 3

DSC_0659

Ernaast, werden er nog Marokkaanse koekjes verzorgd. En bekers Marokkaanse thee, om de gehele sfeer af te maken. Natuurlijk past dat helemaal bij de Argan lijn van the body shop.

DSC_0661

Op een mooie etagere, met typische marokaanse thee potten. Ja het was een geslaagde avond, er waren heel wat mensen komen kijken, verdeeld over de avond. Ik kon ondertussen, nog kennis maken met andere producten van The body shop, heb nu al heel wat voorkeuren waar ik graag voor zou willen teruggaan, normaal heb ik er helaas de tijd niet voor maar nu wel.

Heb het erg naar mijn zin gehad, na afloop heb ik nog een goodiebag mee naar huis gekregen , daar was ik natuurlijk erg blij mee.

foto 4

Mijn avond was geslaagd de medewerkers waren vriendelijk en het zag er netjes en verzorgd uit, ook werd er veel omgekeken naar de klanten, en was er goed een op een contact. Het is natuurlijk wel fijn om je welkom te voelen op zo een avond, zelf denk ik dat er heel wat andere klanten ook zeker genoten hebben. Ik kan nu ook lekker genieten van alle goodie’s die ik heb gekregen. Maar ik kom zeker nog een keer terug, om de andere lijnen te checken.

Hoe vaak kom jij bij the body shop? En kende je de nieuwe lijn al?

*Dit is een gesponserde blogpost.
Een reactie plaatsen

29 reacties

  1. Wij hebben geen Bodyshop hier in de buurt. Het staat wel op de planning om binnenkort een keer naar Arnhem te gaan. Daar zit er eentje als het goed is. Ik heb er nu al zin in!

    Beantwoorden
  2. pinkitnl

     /  28 augustus 2014

    Leuk dat je bent gegaan! Ziet er allemaal netjes uit x

    Beantwoorden
  3. Wat ziet het er leuk en mooi uit 🙂 hmmm lekker de koekjes en de thee!

    Beantwoorden
  4. Helaas zit er al jaren geen filiaal meer bij ons in de stad en moet ik uitwijken naar Amsterdam. Ze hebben fijne producten en ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe lijn. Leuk dat je bij zo’n VIP avond mocht zijn!

    Beantwoorden
  5. Ziet er echt ontzettend leuk uit!

    Beantwoorden
  6. De body shop is geweldig. Leuk dat je laat zien hoe de avond was.

    Beantwoorden
  7. Mooi artikel. Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe handcreme’s van the Body Shop. De argan lijn ruikt zo lekker

    Beantwoorden
  8. Leuk om te zien! De bodyshop heeft leuke spulletjes hihi.

    Beantwoorden
  9. Jaimy

     /  28 augustus 2014

    Zag er gezellig uit! Lees altijd graag je blog

    Beantwoorden
  10. TBS is super! Leuk dat ze deze avonden organiseren. Ik zat nog te twijfelen, maar uiteindelijk kwam het niet goed uit. Ik wil nog zoveel producten uit de Argan lijn hebben ❤

    Beantwoorden
  11. Ziet er erg leuk uit! Ze hebben zoveel fijne producten

    Beantwoorden
  12. Benay Vaneese

     /  28 augustus 2014

    Die argan lijn lijkt me echt heerlijk!

    Beantwoorden
  13. DreamerKirsten

     /  28 augustus 2014

    Lijkt een gezellige avond! Hmmm, die hapjes!

    Beantwoorden
  14. ziet er gezellig uit…
    ik heb in mijn virtuele winkelmandje die nieuwe producten al 3x gehad, en weer verwijdert
    ga het denk ik toch maar gewoon doen

    Beantwoorden
  15. Ik ben dol op The Body Shop! Leuk om te zien hoe zo’n VIP avond is 🙂

    Beantwoorden
  16. Leuk dat je er bij was! Ik heb laatst nog heel veel gekocht bij TBS, hehe.

    Beantwoorden
  17. Ah wat leuk dat je er bij was! Tof event.

    Beantwoorden
  18. Super cool dat je als pers erbij was!! Goed zo. Ik ben blij dat we elkaar hebben ‘gevonden’ op het net. Super leuk om jou overal te volgen.

    Beantwoorden
  19. Lijkt me een heel leuk event. Mooie foto’s heb je ook gemaakt!

    Beantwoorden
  20. Wat leuk dat je daar bij mocht zijn. Het ziet er super leuk uit allemaal. Ik wil ook koekjes nu hihi

    Beantwoorden
  21. Ik ben ook geweest! Echt heel leuk! De arganolie bodylotion is echt heeeerlijk

    Beantwoorden
  22. artisticstateofmind

     /  28 augustus 2014

    Wat leuk! Hier is helaas geen bodyshop!

    Beantwoorden
  23. Dat ziet er echt interessant uit, naar mijn weten hebben wij geen bodyshop.

    Beantwoorden
  24. Wat heerlijk dat je hierheen bent geweest zeg! Ik wil altijd heel graag naar de VIP avonden van mijn filiaal, maar vaak zit ik dan net die avond nog op school 😦 Hopelijk kan ik er binnenkort wel een keer heen, lijkt me superleuk! 😀

    Beantwoorden
  25. Wat een leuk verslagje! Ik ben fan van de bodyshop 🙂

    Beantwoorden
  26. mammievanabdje

     /  30 augustus 2014

    Dat ziet er heel mooi uit allemaal. Ben verliefd op de etagere! Wauw. En de nieuwe tbs producten lijken me heerlijk
    Misschien een leuk idee om een artikel te maken over de goodiebag?

    Liefs xxxxxx

    Beantwoorden
  27. Dit event gaat dit weekend pas in België door, leuk om al eens te zien hoe het er zoal uit zag! En ik ben uiteraard ook heel nieuwsgierig naar wat er in je goodiebag zat.

    Beantwoorden

Geef een reactie

