Sabon – Sweet summer body lotion

DSC_0360ja

Lange tijd terug heb ik deze bodylotion gekregen van mijn man. Toen ik nog niet zoveel body lotions had, onderhand is dat nu wel anders. Maar om dan toch maar back to basic te gaan review ik deze sweet summer bodylotion van sabon.

DSC_0332

Van deze ”sweet summer” lijn heb je ook een douche olie, en een lotion in een pot.  De Bodylotion is een lotion op basis van crème en is geschikt voor alle huidtypen.  De lotion is heel luchtig en het lijkt wel alsof hij ‘geklopt’ is. Je hebt er dan ook niet veel van nodig, en hij smeert prima. In het begin laat hij een witte waas achter maar dat verdwijnt snel als je de lotion in je huid masseert. En deze hydraterende lotion bevat ook nog eens zonnefactor SPF 4.

DSC_0348

De ingrediënten, jammer van de SLS wat mij betreft had die eruit mogen blijven.

DSC_0368

De flacon, vind ik heel schattig. Het is wel onhandig dat de fles van glas is want als het valt, zal het na een val minder kans hebben om heel te blijven. Maar gelukkig is dat mij nog niet overkomen. De geur van de bodylotion is heerlijk fris, de textuur is redelijk dik maar niet te dik. Fijn uit smeerbaar, maar ook hier ruikt het sterk naar parfum. Wat ik liever niet heb. Het ruikt wel lekker naar kiwi , en peer dat dan weer wel.

in deze bodylotion zit 200 ml, en kost €17,95.
DSC_0335

Conclusie sabon body lotion sweet summer

In principe, ben ik er heel erg blij mee. toen ik hem kreeg was ik dan ook niet echt bezig met ingrediënten, in gebruik is hij wel erg fijn maar of hij nou aan te raden is nee. Deze heb ik heel lief gekregen van mijn man, dus hou ik graag in mijn stash. Al gebruik ik hem niet regelmatig. Het is een erg frisse bodylotion, die fijn werkt. Maar de ingrediënten maken me toch weer wat minder vrolijk helaas. Een pretbederver in veel verzorgingsproducten wat mij betreft. en daarbij een aardig prijskaartje. Teleurstellend.

Alle producten van de categorie ”body” zijn hier te koop, de sweet summer is als het goed is niet meer te koop.

Heb jij ook producten van de sabon?
Een reactie plaatsen

18 reacties

  1. pinkitnl

     /  25 augustus 2014

    De producten van Sabon lijken mij heerlijk ik vind alleen de prijzen een beetje aan de te hoge kant x

    Beantwoorden
  2. Zelf heb ik geen producten van Sabon. Fijne review ❤

    Beantwoorden
  3. Nee, ik heb geen producten van Sabon. Ik ken het eerlijk gezegd ook niet. Vind ze ook behoorlijk aan de prijzige kant.

    Beantwoorden
  4. Lijkt me heerlijk! Ik heb zelf een handcreme van Sabon en daar ben ik dol op.

    Beantwoorden
  5. Lijkt en leuk product!

    Beantwoorden
  6. Dit merk lijkt me echt zo tof! Fijne review. 🙂

    Beantwoorden
  7. Ik heb ook ooit eens producten van Sabon gekregen en uiteindelijk stelde me het ook wat teleur, zeker als je dan de prijs weet. Maar het flesje is wel mooi! 🙂

    Beantwoorden
  8. Jammer dat je hem niet helemaal fijn vindt. Ik vind de scrubs van Sabon echt heerlijk.

    Beantwoorden
  9. Ik ben nog altijd erg benieuwd naar Sabon, maar vind het prijskaartje vaak wat te hoog. Fijne eerlijke review!

    Beantwoorden
  10. Ik heb nog nooit wat van Sabon geprobeerd en de producten lijken me altijd wel heel fijn! Al moet ik wel zeggen dat ik het met je eens ben wat betreft de ingrediënten; ik had meer verzorgende oliën verwacht in een body lotion of iets van shea boter.

    Beantwoorden
  11. Ik heb eigenlijk nooit iets geprobeerd van Sabon, maar het ziet er wel heel leuk uit en het klinkt ook fijn!

    Beantwoorden
  12. Fijne en eerlijke review. Ben het helemaal met je eens mbt de ingrediënten, jammer zeg.

    Beantwoorden
  13. Wat balen van de ingrediënten! Verder lijkt het me een goede body lotion! 🙂 De verpakking spreekt me echt aan! Zie je niet vaak in zo’n grote pot!

    Beantwoorden
  14. Ik ken dit helemaal niet als product. Een fijne en vooral eerlijke review, ik hou ervan!

    Beantwoorden
  15. Jammer dat de ingrediënten je tegenvallen! Maar is vind het flesje wel echt supermooi, leuk om geoon in de badkamer te zetten!

    X Sara

    Beantwoorden
  16. Sabon is zooo fijn! ❤
    Dit product lijkt mij ook heerlijk 🙂

    Beantwoorden
  17. Sylvana

     /  25 augustus 2014

    Fijne en eerlijke review! Hmm, ik heb mijn twijfels..Ik sla ‘m over. De verpakking is wel echt prachtig!

    Beantwoorden

Geef een reactie

