Balm balm Rose Geranium Face Balm

DSC_0161-

De laatste tijd ben ik met heel wat natuurlijke merken, en producten in aanraking gekomen. Het is fijn dat dit merk , best wel betaalbaar is als het draait om natuurlijke producten. Omdat daar heel vaak een aardig prijskaartje aan hangt. Balm balm is een low budget merk in de wereld van natuurlijke producten, en deze review ik daarom voor jullie vandaag.

DSC_0151v

Glenda Taylor is de oprichter van Balm Balm. Balm balm is een familie bedrijf. 

Glenda is aromatherapeut, parfumeur en ontwikkelde formules voor natuurlijke producten. In 2005 zette ze Balm Balm neer, een 100% organic skincare bedrijf. Glenda had een droom: ze wilde een betaalbaar 100% natuurlijk en biologisch merk op de markt zetten, dat over de hele wereld te koop zou zijn én een Soil Assocation certifictaat zou krijgen. Dit betekent dat je merk ook daadwerkelijk organisch is. Voor je deze wil krijgen moet je aan veel regels voldoen.

Er is nog een heel uitgebreid assortiment van de balm balm collectie, maar vandaag review ik alleen de ”face balm”. De facebalm is Winnaar – Beste Organisch Beauty en Lichaamsverzorginsproduct van 2007. Dat beloofd wat.
DSC_0155n DSC_0167
De verpakking van de face balm, is heel lieflijk. Tja ik hou van roze dus dat zit zeker mee in deze.
DSC_0159
De ingrediënten,  onder andere bevat deze shea boter, bijenwas,geraniumolie,calendula extract,zonnebloemolie. En wat geurbestandsdelen.  Heerlijke oliën voor een zachte en gevoede huid.

In gebruik, een beetje uit de tube halen, uitsmeren in je handpalm, of vingers. Totdat het een olie vormt, en dan uitsmeren op de gewenste plek.
DSC_0179
De face balm is heel fijn, vroeger vond ik het lekker om voor mijn droge huid een vaseline te gebruiken in plaats van een crème, omdat ik een hele droge huid heb. De face balm is dan ook een balm, maar is net een olie.  Er zit 30 ml in, en het kost € 8,70.
DSC_0200kAls eerst is het een witte substantie, en word als je hem uitsmeert een olie. het word heerlijk warm in je handen, en laat een vettig laagje achter. Wat erg prettig is, het geeft me huid weer een lekkere opfrisser.Zo ziet het eruit als ik het een beetje heb uitgesmeerd in me vingers.  Je hebt niet veel nodig, en aan een dotje balm heb je genoeg, 30 ml lijkt weinig maar hij gaat lang mee.
DSC_0197-

Conclusie Balm balm Rose Geranium Face Balm

Ik ben verkocht! Natuurlijke ingrediënten. Pure oliën, en heerlijk vettig. Super wanneer je een droge huid hebt. Ik gebruik hem vaak als ik even geen zin heb in een dagcrème, prima vervanging.  Het is heel goed smeerbaar, voedend. Ben heel tevreden. Van alle verzorgende gezichtscreme is dit echt een van mijn favorieten.

Balm balm face balm is verkrijgbaar in deze webshop

Dit product heb ik ontvangen van een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.
Ohja , als jullie geïnteresseerd zijn in deze face balm krijg je nu 10% Korting als je een bestelling plaatst een klein cadeautje voor jullie de kortingscode : 10OUMFEEROZAH.

 

Een reactie plaatsen

16 reacties

  1. Klinkt als een super goed product, maar deze zal ik zelf niet snel gebruiken aangezien ik een vette huid heb.

    Beantwoorden
  2. Klinkt erg fijn! ❤

    Beantwoorden
  3. Wat een fijne review! 🙂 Ik lees/zie ze altijd met plezier.

    Beantwoorden
  4. Deze ga ik wel even noteren. Vooral in de winter wordt mijn huid heel erg snel droog. Dit lijkt me een heel fijn product! Bedankt voor de review! De verpakking is alleen wel een beetje … rose 😉

    Beantwoorden
  5. Hij klinkt wel heel goed, alleen denk ik dat hij voor mij te vettig zal zijn!

    Beantwoorden
  6. Lovely! Dit zou mijn huid heerlijk vinden!

    Beantwoorden
  7. The Beauty Magazine

     /  24 augustus 2014

    Oeh dat klinkt echt heerlijk! Ik ken het niet, maar het lijkt me heerlijk voor de wintermaanden!

    Beantwoorden
  8. writingmonique

     /  24 augustus 2014

    Dit klinkt geweldig. Ik had nog nooit van deze balm gehoord.

    Beantwoorden
  9. Dit klinkt echt heel goed en geschikt voor de koude dagen die eraan komen. Leuke flacon zeg 💞👌love pink

    Beantwoorden
  10. Wauw klinkt heel goed en wat een fijne ingrediënten.

    Beantwoorden
  11. Wat een fijn product! 🙂 Goed dat het je huid een opfrisser geeft! Ik kende het merk nog niet! De verpakking vind ik tof!

    Beantwoorden
  12. Ik heb een droge huid, dus dit klinkt ideaal voor mij!

    Beantwoorden
  13. Laila

     /  24 augustus 2014

    Klinkt ideaal, mijn huid begint droger en droger te worden. Wie weet zwangerschaps hormonen haha.

    Beantwoorden
  14. Dit product klinkt heel erg fijn

    Beantwoorden
  15. Klinkt echt als iets voor mij in de winter!! Ik moet Balm Balm ook eens wat uitpluizen, ziet er goed uit!

    Beantwoorden
  16. De tube is alleen al leuk! Ik weet niet of mijn gezicht er tegen kan, maar lijkt me een fijn product!

    Beantwoorden

Geef een reactie

