What i did yesterday – Regen, sumo en bedankt kaartjes.

0

Ik vind het leuk om mijn dagjes soms te fotograferen. Gisteren had ik een leuke volle maar ook rustige dag, en die laat ik jullie graag zien. De dag was gister raar verlopen, maar dat zie je allemaal in mijn artikel. Dit is overigens mijn eerste what i did yesterday artikel. Een dag met veel regen maar vooral ook gezelligheid.

foto (18)

Ik was op weg naar een afspraak met een vriendin. De hele dag was het aan het regenen, maar daardoor liet ik mijn pret niet drukken. Ik kocht bij de h&m een mini paraplu, waaronder ik deels droog kon blijven. Op weg naar station.

foto 2 (14)

Ik kwam aan op station, maar had zo een honger ik kocht bij de kiosk een kaasbroodje, en een cappuccino. Gelukkig was het alweer opgehouden met regenen.

Eenmaal aangekomen in Amsterdam, was ik samen met een vriendin. We zouden naar de stad gaan en even shoppen , en daarna lekker samen sushi gaan eten, maar helaas ging het niet zoals we hoopte. Na 40 min zoeken naar de sumo ( we zijn niet super bekend in Amsterdam) zaten we in de tram. Er kwam kort daarna een man binnen die helemaal onder invloed van drugs zat. De tram chauffeur zei dat hij niet mocht drinken ,en na een korte discussie gooide de passagier met slaande beweging de cola in zijn gezicht. Shock! Dat was echt even schrikken.

Kort erna werd de politie gebeld , en werd hij opgepakt. We konden weer door ( dachten we) totdat we na de volgende halte de tram uit moesten, de tram stond in de fik. Hij stond niet letterlijk in de fik maar als hij door zou rijden zou hij in laaien opgaan. Toen moesten we zelf opnieuw zoeken waar het was vanaf die halte Lange leven google maps,  uiteindelijk konden we aanschuiven bij de sumo. Welverdiend zou ik zeggen.

foto (17)

Eindelijk konden we aanschuiven. We moesten even wachten maar het duurde niet lang.

foto 1 (13)

Lekker all you can eat, ik en Ihsane hadden het erg naar ons zin. En ja het smaakte heerlijk. Na afloop gingen we nog op zoek of we ergens Frozz konden krijgen maar helaas, we hadden geen zin in nog een zoektocht! Dus maakte ik nog wat outfit foto’s van me vriendin , en nam ik de trein terug naar huis.

foto 3 (5)

Ik kocht deze super lieve hot pink schoentjes voor mijn dochter bij de bijenkorf.  Ben er heel blij mee. Kleintjes en schoenen en kleertjes gaan zo snel, ik kon het gewoon niet laten om deze mee te nemen.

foto 2 (13)

Eenmaal thuis pakte ik mijn kaartje van ihsane uit, die ze mij gaf omdat ik haar header heb gemaakt te lief een kaartje van Blond amsterdam. En ik kreeg post van Lonneke die ook heel blij was met haar header. Met een super mooi OPI lakje erbij , super lief van haar.

Ik heb een rare maar ook een leuke dag gehad. Eigenlijk had ik geen what i did yesterday artikel in gedachte, maar leek me toch leuk om het met jullie te delen.

Wat heb jij de afgelopen dagen gedaan?

Een reactie plaatsen

28 reacties

  1. Wat een lieve kaartjes heb je gekregen! Altijd leuk om post te ontvangen.

    Beantwoorden
  2. Leuke foto’s! Wel eng van die man in de tram en dat jullie de tram uit moesten! Die sushi ziet er trouwens heerlijk uit 🙂

    Beantwoorden
  3. Leuk artikel, zo’n What I did yesterday. Mag je vaker doen! Wat een verhaal in die tram zeg. Niet tof dat soort dingen. Leuke post!

    Beantwoorden
  4. writingmonique

     /  23 augustus 2014

    Leuke foto’s! Oh, wat een creepy verhaal van de tram zeg.

    Beantwoorden
  5. hmm die scampies, krijg er spontaan honger van 🙂

    Beantwoorden
  6. Laila

     /  23 augustus 2014

    Super leuke artikel, ik hou hiervan! En dat was toch wel even schrikken zeg in de tram, heb zo ook iets meegemaakt in het verleden, maar dan praat ik over jaren terug.

    Beantwoorden
  7. Leuke dag samen met je vriendin, wel jammer van het hele tramgedoe. Kun je geloven dat ik nog nooit sushi heb gegeten!

    Beantwoorden
  8. Ziet eruit als een leuke dag! En ik heb ook nog nooit sushi gegeten, haha!

    Beantwoorden
  9. Leuk artikel! Dat lakje van OPI ziet er echt prachtig uit!

    Beantwoorden
  10. Leuke foto’s! Wat heb je schattige schoentjes voor je dochter gekocht hihi.

    Beantwoorden
  11. Die schoentjes voor je dochter zijn zo cute! Wat een rot situatie in de tram, wel fijn dat je Sumo nog hebt gevonden!! XOXO

    Beantwoorden
  12. Wat een leuk artikel! Tof om een kijkje te nemen in je leven! 🙂 Wat lekker, een kaasbroodje! En wat leuk, die kaartjes met het nagellakje erbij!

    Beantwoorden
  13. Leuke foto’s! Wat eng van die tram, eerst die man toen bijna de tram in de fik..

    Beantwoorden
  14. thinkprettynl

     /  23 augustus 2014

    Ohhh sumo! Ik hou er zo van!

    Beantwoorden
  15. Leuk zo’n overzichtje. Ik houd er wel van. Maar jee wat een gedoe in de tram. En die schoentjes, ik ben helemaal geen roze mama, maar ik vind ze echt geweldig.

    Beantwoorden
  16. Leuke en overheerlijke foto’s bij Sumo 🙂 Wel naar dat de man in de tram bijna werd aangevallen, ik ken het. Gebeurt vaker! Maar het is altijd schrikken, en hopen dat je er niet bij betrokken wordt. Ik krijg ook weer goede trek in sushi! ❤ Ps. Wat een lieve kaarten en een lief lakje zeg.

    Beantwoorden
  17. Danielle Springer

     /  23 augustus 2014

    Leuke foto’s en wat een leuke kaartjes. Lief dat je een OPI nagellakje kreeg 🙂

    Beantwoorden
  18. Wat lief dat je de kaartjes hebt gekregen. En wat een rare dag inderdaad. Wel leuk om een overzicht te zien!

    Beantwoorden
  19. Leuk om zo een kijkje in je leven te nemen. Leuke kaartjes heb je ontvangen.

    Beantwoorden
  20. Echte post blijft leuk! Ik hoop dat die regen snel plek maakt voor de zon… Pfff

    Beantwoorden
  21. Bo

     /  24 augustus 2014

    Leuke en gezellige dag zo te zien! En wat lief dat je kaartjes hebt gekregen!

    Beantwoorden
  22. Leuk om te lezen! Wat lief dat je een opi lakje hebt gekregen.

    Beantwoorden
  23. wat een heerlijk artikel….
    en zo maak je op een dag die gewoon begint toch nog eens wat mee…
    die roze schoentjes zijn te schattig…

    Beantwoorden

Geef een reactie

