Rituals Tao Mei Dao Nourishing Body Cream

DSC_0053

Rituals ik ben er gek op, vaak ga ik er langs voor lekkere scrubs, of douchegels. Maar ja ik hou ook heel erg van bodybutters en creams. Omdat ik veel te weinig een review plaats van Rituals producten vond ik het weer eens tijd om daar een artikel aan te wijden. Ik review een van de producten van de Rituals Tao lijn.

DSC_0025Allereerst het mooie uiterlijk van de pot. Het oogt heel chic, met een mint groene kleur ! Voor mij gevoel heeft rituals de plank helemaal niet misgeslagen als het om het uiterlijk gaat.

DSC_0063

De bestanddelen van Mei Dao. Er zitten redelijk wat lekker verzorgende bestanddelen in, als vette soorten alcohol, sheaboter,zonnebloemolie,Vitamine E, cacaoboter, lotusbloemextract. Het product is niet helemaal natuurlijk, maar rituals staat daar ook niet om bekend. Wel staat Parfum in de ingrediëntenlijst.
DSC_0093-

DSC_0109-

De creme , is lekker romig. Maar weer niet zo dik als een body butter. De geur is bloemig, een tikje kruidig, en vooral erg fris. Normaal gebruik ik altijd zoete body butter of creme, maar dit is wel eens lekker als afwisseling.

DSC_0102x

De Mei Dao Nourishing Body Cream is voor mij gevoel lekker fris, en is heel fijn in gebruik. het smeert goed uit, en de crème is boven al mijn verwachtingen. De geur is ook goed gekozen, ik denk dat ik frisse geuren in body cremes heel aantrekkelijk vind. Er zit 200 ml in het potje.  De Tao Mei Dao kost € 15,00 voor 200 ml.

DSC_0137&

Conclusie Tao Mei Dao nourishing body cream

Tja, wat kan ik zeggen. Ik ben blij verrast. Het uiterlijk van deze body cream is heel chic, de geur is fris. En behalve de parfum, zitten er redelijk wat verzorgende bestandsdelen in de rituals body cream. De texstuur is lekker dik, en romig en is erg geschikt voor dagelijks gebruik. Ik ben om, dit is zeker een aanrader voor in je badkamer na een lekkere douche.

De Rituals Tao Mei Dao en alle andere Tao producten zijn verkrijgbaar bij alle Rituals filialen en online

Deze review bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet

Een reactie plaatsen

29 reacties

  1. Hmmmm lekker! 🙂 het is echt heerlijk! Love Rituals.

    Beantwoorden
  2. Oehh Rituals ❤ Daar kan het gewoon niet fout mee gaan x

    Beantwoorden
  3. Sylvana

     /  22 augustus 2014

    De substantie ziet er heerlijk uit! Lijkt me een erg fijn product.

    Beantwoorden
  4. Kim

     /  22 augustus 2014

    Ik heb niet 1 product van rituals, vraag me niet waarom haha

    Beantwoorden
  5. Hij lijkt me echt heel fijn ^^

    Beantwoorden
  6. Heerlijk, looks good 💕

    Beantwoorden
  7. Ik vind het echt ZO ontzettend jammer dat rituals bakken parfum gebruiken. In alles. Naja Rituals en ik zijn niet zo’n goede vrienden 🙂

    Beantwoorden
  8. Ik heb ooit een handcrème van rituals gehad. Die was heerlijk! Deze klinkt ook wel erg fijn!

    Beantwoorden
  9. Ik vind het ook een fijn product!

    Beantwoorden
  10. Oh kiiiiiijk die textuur gewoon! Zalig 🙂

    Beantwoorden
  11. beautycreatures1

     /  22 augustus 2014

    Klinkt echt super goed 🙂

    Beantwoorden
  12. mmhhhh de body creams van rituals zijn onwijs lekker!

    Beantwoorden
  13. Wat een goede body cream! De crème ziet er heel goed uit! Mooi dat de geur ook lekker fris is! Dat is belangrijk!

    Beantwoorden
  14. Hij lijkt me echt heerlijk! Gotta love Rituals <3!

    Beantwoorden
  15. Ik ben echt gek op Rituals, heerlijk!

    X Sara

    Beantwoorden
  16. Mmmm, deze lijkt me heerlijk! Goede review! Rituals kan sowieso weinig fout doen in mijn ogen, hihi! 😀 ❤

    Beantwoorden
  17. Het ziet er echt super uit, hele fijne zachte structuur.

    Beantwoorden
  18. Deze lijkt me echt heerlijk! ❤

    Beantwoorden
  19. Ik hou van Rituals producten! Ik ben wel benieuwd hoe deze ruikt!

    Beantwoorden
  20. Ohh die lijkt me echt heerlijk!

    Beantwoorden
  21. Lijkt me een fijn product!

    Beantwoorden
  22. Ziet eruit als een superproduct. Ik vind de verpakking ook ontzettend mooi! Zelfs als de creme niet zou bevallen, zou ik het product kopen om de mooie verpakking. Staat superchique in de badkamer als decoratie!

    Beantwoorden
  23. Ik ben gek op Rituals. Ik gebruik al jaren de roze lijn, deze heb ik nog nooit geprobeerd. Tijd omdat eens te doen. Fijne review en mooie foto’s!

    Beantwoorden
  24. Oooh, dit geurtje lijkt me lekker!

    Beantwoorden
  25. Ziet er erg fijn uit. De verpakkingen vind ik altijd al zo leuk… en dan de geur.. mmmm

    Beantwoorden
  26. Rituals is zo fijn!

    Beantwoorden
  27. MMmm deze ruikt echt heerlijk he! De Honey Touch variant is nog meer mijn favoriet 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

