Love it – Burt’s Bees Suiker Scrub met Honing & Shea

DSC_0052 Heerlijke scrubs, ik hou ervan. Als ik een scrub aanschaf vind ik mijn weg snel naar de badkamer/douche. Zo ook toen ik dit potje suiker scrub thuis ontving. Burt’s en bees als ik het merk zie word ik altijd nieuwsgierig. Dus ik kon het niet laten om deze uit te proberen.

DSC_0017
Ik heb deze scrub tot twee douchebeurten toe gebruikt, en wat een genot onder de douche. De geur van deze suikerscrub is een beetje wennen, dat komt denk ik onder andere door de amandelolie! Maar is zo heerlijk als je hem eenmaal hebt gebruikt. Het leuke aan deze scrub is dat het een suiker scrub is.
DSC_0077--
DSC_0088
Een Speciaal ingrediënt is Honing,  het heeft een zoete geur. Deze helpt de huid te verzachten, maar in de suikerscrub van Burt’s Bees zitten ook shea boter, gemalen amandelen, en  Aloë Blad sap om voorzichtig de huid glad te scrubben. De geur is heel lekker je ruikt vooral de amandel, in het begin even wennen. Maar eenmaal aangebracht, is het lekker. Het scrubben voelt fijn aan, en doet in geen zekere zin pijn aan mijn huid.

DSC_0075

De substantie van de scrub, is heel grappig. Het voelt stevig als je een beetje wilt pakken. Het vormt echt een soort brok in je hand, ondanks dat kan je het prima uitsmeren. Ook heeft het een hele kleine olie laag. Het doet me heel erg denken aan de producten van Lush, die werken daar ook mee. Als ik het gebruikt heb laat het een olie laagje achter op je huid, wat echt super zacht aanvoelt als je de scrub afspoelt. Het hoogtepunt van mijn douche ervaring met de Burt’s Bees suikerscrub.

DSC_0036

Ingrediënten:

Sucrose, prunus amygdalus dulcis (zoete amandel) oil, mel (honing, miel), Aloë barbadensis blad sap, prunus amygdalus dulcis (zoete amandel) zaad maaltijd, parfum (geur), butyrospermum parkii (shea) boter, aqua (water, eau), ascorbinezuur, karamel, citroenzuur, cocos nucifera (kokosnoot) olie, glycerine, glycine soja (soja) olie, melkzuur, natriumbenzoaat, tocoferol, zea mays (maïs) zetmeel, amyl cinnamal, linalool

Zoals je kunt zien veel goede bestandsdelen. Eindelijk een product waar je niet 80% betaald voor aqua (water). Ik zie Amandel olie (die ruik je goed),shea boter,karamel,kokosnoot olie,soja olie. En ga zo maar verder. Ik ben Tevreden , of nee ik ben enthousiast !

De Burt’s Bees suiker scrub is € 16,95 inhoud 225 Gram.

DSC_0049

Conclusie Burt’s Bees Suiker Scrub met Honing & Shea

Ja ik ben enthousiast, ik ben heel erg tevreden. Heerlijke geuren. Fijne substantie, een heerlijk verzorgend olie laagje laat deze suiker scrub achter op je huid. De prijs in verhouding met wat je krijgt is uitstekend. Alleen denk ik dat ik met zo een lekkere scrub niet lang ermee door kan, maar dat komt door mijn eigen absurde gebruik als het op scrubs aankomt. Dit is een Zeker – Ja! product. Een nette ingrediëntenlijst verzorgende bestandsdelen. Met een snoepig uiterlijk, en vooral aantrekkelijk. Ik ben verkocht.

Burt’s Bees is verkrijgbaar in deze webshop

Kende jij het merk Burt’s Bees al?

Dit Artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.
Ohja , als jullie geïnteresseerd zijn in deze scrub krijg je nu 10% Korting als je een bestelling plaatst een klein cadeautje voor jullie de kortingscode : 10OUMFEEROZAH
Een reactie plaatsen

28 reacties

  1. thinkprettynl

     /  20 augustus 2014

    Weer een heerlijk product !

    Beantwoorden
  2. Ziet er zeker goed uit! Lijkt me een fijne scrub!

    Beantwoorden
  3. Andrea

     /  20 augustus 2014

    Klinkt als een hele fijne scrub!

    Beantwoorden
  4. Ziet er erg fijn uit!

    Beantwoorden
  5. Ik kende het nog niet, maar het lijkt me in ieder geval wel een fijne scrub!

    Beantwoorden
  6. Burt’s bees heeft ontzettend fijne producten. Ik heb er een lippenbalsem van.

    Beantwoorden
  7. Oum Ilyas

     /  20 augustus 2014

    Klinkt goed, dank je om deze review te delen!

    Beantwoorden
  8. De scrub ziet er heerlijk uit!

    Beantwoorden
  9. Oeh lijkt me heerlijk ik ken het merk wel maar heb er nog nooit iets van geprobeerd!

    Beantwoorden
  10. Sylvana

     /  20 augustus 2014

    De scrub ziet er heerlijk uit! Toch sla ik hem over, omdat de geur waarschijnlijk niet helemaal mijn ding is. Dat is natuurlijk erg persoonlijk en ligt ook zeker niet aan het product, maar aan mezelf :).

    Beantwoorden
  11. Ik denk niet dat de geur voor mij iets is, maar verder klinkt hij goed!

    Beantwoorden
  12. Kim

     /  20 augustus 2014

    Oehh klinkt heel fijn, lijkt me wel wat!

    Beantwoorden
  13. Lijkt me erg fijn! Ziet er ook lekker uit hihi.

    Beantwoorden
  14. Hmm die ingrediënten zijn echt goed! Had de parfum er niet in gezeten was hij eigenlijk gewoon perfect! 😀 goeie review!!

    Beantwoorden
  15. merdjelin

     /  20 augustus 2014

    Deze lijkt me echt heerlijk! x

    Beantwoorden
  16. Klinkt als een heerlijke scrub!

    Beantwoorden
  17. Dit merk is echt ontzettend fijn!

    Beantwoorden
  18. Wat ziet die er echt zalig uit! En mooie verpakking ook 🙂

    Beantwoorden
  19. Ik ben gek op burt’s bees ontzettend fijne producten!

    Beantwoorden
  20. Wat een fijne scrub! De structuur ziet er erg fijn uit Burt’s Bees vind ik ook zo’n goed merk! 🙂 Ik wil er een keer een lipbalsem van proberen.

    Beantwoorden
  21. Die textuur ziet er echt perfect uit! 🙂

    Beantwoorden
  22. Dat klinkt erg lekker! Ik moet nog steeds eens wat van Burt’s Bees uitproberen. Misschien dat dit dan mijn eerste Burt’s Bees product wordt 🙂

    Beantwoorden
  23. Ik kende het merk nog niet, maar het ziet er heerlijk uit!

    xoxo
    http://www.its-dash.com

    Beantwoorden
  24. Bo

     /  22 augustus 2014

    Dit lijkt me zo’n lekkere scrub! Ik ben heel benieuwd naar dit merk, heb er al veel goeds over gelezen

    Beantwoorden
  25. artisticstateofmind

     /  22 augustus 2014

    Oh dit ziet er heeeerlijk uit!

    Beantwoorden

Geef een reactie

