100% sapjes

DSC_2486

Ik hou van sap, heel veel zelfs. Maar ze zijn niet allemaal even gezond helaas, ze zitten soms vol met suikers. Wat jammer is, ik hou van merken die puur zijn, en dit ook uitstralen. Geen toegevoegde suikers.  Lekker honderd procent puurheid.

DSC_2491

Ik kreeg 6 sapjes opgestuurd, het zag en ziet er veelbelovend uit. Tja ik ben alle simpele smaken gewend, dus dit is even wat anders, ik denk dat het ook zal verschillen qua smaak omdat het pure sapjes zijn, met alleen groente of alleen fruit of de twee samen.

100%” is 100% pure natuurlijk fruit – en groentensap, zonder conserveringsmiddelen, kunstmatige kleur- en smaakstoffen of toegevoegde suikers. Er is dus niks aan toegevoegd dan sap of groente, tja dat is niet voor ons allemaal even normaal, we zijn de sapjes gewend die altijd toegevoegde smaak kleurstoffen en ga zo maar verder hebben. Tenminste ik wel, dit is dus even wat anders voor mij .

DSC_2515

Bananarama – La Vida Loca – Beetle Juice

DSC_2519

Simply Red – The Green Mile – Cherry -Oh- Baby

Ik ontving zoals ik al zei 6 sapjes, allemaal heel kleurrijk, en lieflijk. Met de procenten van elk ingrediënt erop op een speelse manier. Met % van hoeveel er van alles in zit! Heel erg handig voor een snelle dorstlesser, tussendoor en je kan ze ook tijdens een lunch drinken. Maar vooral ook voor onderweg.

DSC_2536

Beetle Juice

We beginnen met Beetle juice, waar het hoofdingredient Appel is . Lekker, ik hou ook heel erg van appelsap. Maar er zit ook 10 % Biet in , groente dus! Intressant  Ik lust ze wel maar ik eet ze niet omdat ik het zelf wil, en eerlijk het sapje smaakt helemaal niet zo erg naar bieten. Het heeft ook niet echt een overheersende smaak. ook zit er banaan in , wortel en citroen. Heerlijk ik hou van frisse en zure sapjes. Met nog 3% vlierbes en ,sinnaasappel.
Een van mijn favorieten is de Beetle juice geworden, dit is zeker een sapje die ik nog een keer zou willen aanschaffen.
DSC_2556

Cherry -Oh- Baby

De naam is al zo leuk, en hier zitten verwarmende smaken in ookal is het drankje koud. 52% appel,35% Grapefruit,3% Granaatappel, en 10% kersen en kaneel. Hier word ik erg blij van , dit is het lekkerste sapje die ik sinds lange tijd gedronken heb. Zuur fris! en warm, door de kaneel. Dit is zeker het proberen waard , van alle sapjes heb ik dit drankje al op!
DSC_2573

The Green Mile

The green mile, helemaal groen qua ingredienten, zoals je op de verpakking misschien wel kunt zien. Het hoofdingrediënt is hier appel, het bijzondere aan dit drankje is dat er een heel klein vleugje brandnetel in zit, maar of je het echt proeft dat zou ik niet weten. Ik merk er niks van, maar dat het erin zit vind ik wel leuk. Kiwi, peer ,  & Limoen ook een heel klein beetje spinazie die je niet telt als een procent ( omdat de hoeveelheid nihil is).  Ik vind de smaak heel lekker, maar ik zou het niet vaker willen drinken. Misschien omdat ik nu kieskeurig ben en van deze sapjes al hele lekkere heb geproefd.
DSC_2560

La vida Loca

Het klinkt tropisch, het zegt lekker mee op vakantie. Tropische ingrediënten, zoals Ananas, kokosnoot, Guava,sinaasappel. Heerlijk vind ik dit drankje, je proeft als nasmaak wel heel erg de kokos, maar als je en kokos liefhebber bent is dit zeker een aanrader.
DSC_2568

Bananarama

De naam alleen zegt het al, banaan, alleen is het sapje niet geïnspireerd op banaan maar wel gewoon lekker van smaak met appel, wortel en sinaasappel. Mijn dochter is al weken gek op Bananrama sapjes, en ik vind het ook een lekker drankje. Hier zit 34% wortel in, dus je hebt hiermee redelijk wat fruit en groente binnen.

DSC_2579

Simply Red

Tomaat, dat zegt dit sapje. Ik hou niet zo van tomatensapjes, maar deze was heerlijk pittig. Met selderij wortel, en peper is dit een groente sapje. Lekker maar denk niet dat het voor iedereen is weggelegd. Het smaakt gewoon naar koude tomatensoep, wat ik lekker vind! Zou het zo willen opwarmen en willen oplepelen.

DSC_2612

Conclusie 100% sapjes

Ik ben heel erg verasst over deze sapjes, ik heb verschillende meningen gehoord, de een vind ze niks de ander helemaal geweldig. Zelf vind ik dit concept en deze sapjes geweldig, ik vind ze niet allemaal even lekker maar hey dat is met alles zo! Mijn favoriet is toch de Cherry -oh- Baby. Heerlijke warme smaken. een nadeel is dat de sapjes niet in veel supermarkt keten verkrijgbaar zijn, dit merk heeft veel potentie. Uniek, en vooral heel zorgvuldig uitgekozen smaken. Leuke verpakking, en in een handig formaat om mee te nemen.

De 100% sapjes zijn op de volgende plaatsen te koop: supermarkten als Spar en Dirk, winkels als Big Bazar en openbare gelegenheden zoals Pathé, Utopolis en Mech. De prijzen verschillen een beetje, want het ligt aan hoeveel de winkel ervoor vraagt. Bij Big Bazar betaal je 99 cent voor een pak, maar bij supermarkten €1,79. 

Kende jij de 100% sapjes al ?
Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet.
Een reactie plaatsen

24 reacties

  1. Jaimy

     /  18 augustus 2014

    Wat een fijne review! Ben heel erg benieuwd naar de beetle juice

    Beantwoorden
  2. Leuk artikel! Ik vind vooral Bananarama erg lekker 😀 x

    Beantwoorden
  3. Deze sapjes lijken me echt lekker, en wat veel verschillende smaken.

    Beantwoorden
  4. Hmmm wat lijken me de sapjes heerlijk 🙂

    Beantwoorden
  5. Dit lijken mij hele goede sapjes voor mijn zoontje! 🙂

    Beantwoorden
  6. Kim

     /  18 augustus 2014

    Klinkt goed!

    Beantwoorden
  7. Het lijken me lekkere sapjes! Vooral the green mile!

    Beantwoorden
  8. Ze verkopen ze bij ons ook in de bioscoop. Super fijn!

    Beantwoorden
  9. Wat een fijn, uitgebreid artikel! Het lijken me erg lekkere sapjes :). De verpakkingen zijn ook erg leuk!

    Beantwoorden
  10. Shanti

     /  18 augustus 2014

    Wat een leuke sapjes! Als ik sap koop koop ik altijd alleen 100% sap, maar in de meeste supermarkten kom je dan helaas niet verder dan appelsap of sinaasappelsap. Ik ga mijn ogen eens openhouden voor deze.

    Beantwoorden
  11. Ik ken dit merk al en het is zo onwijs lekker! Ik hou van natuurlijke producten. Merk echt verschil met reguliere sapjes.

    Beantwoorden
  12. Ik kende deze nog niet maar ik ben er nu wel benieuwd naar geworden. Ik zou die met kokos wel eens willen uitproberen!

    Beantwoorden
  13. Dit lijken me wel lekkere sapjes, vooral de versie met kokos spreekt mij wel aan!

    Beantwoorden
  14. Lijkt me wel lekker zeg! Ik hou wel van dit soort concepten. 🙂

    Beantwoorden
  15. Wat een heerlijke sapjes! 🙂 Ziet er super lekker uit allemaal! Bananarama lijkt me lekker! Ik vind de verpakkingen er ook zo tof uitzien!

    Beantwoorden
  16. Wat een lekkere smaakjes! Goed ook dat er geen toegevoegde suiker bij zit. da’s toch wel belangrijk.

    Beantwoorden
  17. madebyirene

     /  18 augustus 2014

    Ziet er lekker uit! liefs irene

    http://www.madebyirenelouise.blogspot.com

    Beantwoorden
  18. infolanita

     /  18 augustus 2014

    heerlijk lijkt me

    Beantwoorden
  19. Ze lijken me erg lekker!

    Beantwoorden
  20. Dick

     /  18 augustus 2014

    Heerlijke frisse smaakvolle sapjes.
    Zelfs verkrijgbaar tijdelijk bij de Action voor 89 eurocent.
    Ik ben er maar weer 6 gaan halen.
    Ook voor,tijdens en na het sporten.

    Beantwoorden
  21. Jolien Geurts

     /  18 augustus 2014

    Ze zien er één voor één echt overheerlijk uit, maar natuurlijk zegt het uitzicht niets over de smaak. Meestal drink ik geen vruchtensap omdat, zoals je al zei, er heel vaak ontzettend veel suikers aan toegevoegd zijn. Dat maakt ze soms zelfs even calorierijk als een glas cola. Deze sapjes heb ik nog nooit eerder gezien, maar wat hebben ze een leuke verpakking! Om alleen maar naar het karton te staren zou ik ze al kopen. Wat prettig dat de ingrediënten ook werkelijk afgebeeld en vernoemd zijn. Deze sapjes zou ik wel durven drinken, aangezien ze 100%natuurlijk zijn. Ik ben blij dat ik nu van hun bestaan af weet.

    Beantwoorden
  22. Ziet er heerlijk en wat een geweldige verpakkingen! 🙂

    Beantwoorden
  23. Wat een lieve sapjes!

    Beantwoorden

Geef een reactie

