– Win – Zijde kussensloop van Silk Haven twv €34,95

banner-yudeska1000x1000

Het is weer tijd voor een win actie, een paar dagen geleden schreef ik hier een review over het heerlijke zijden kussensloop van Silk Haven. By Silk avenue , die van honderd procent pure zijden is gemaakt. Omdat er heel wat positieve reacties waren mag ik in samenwerking met Silk haven een kussensloop weg geven. Alle voordelen van dit kussensloop vind je hier.

DSC_2349--

Onder andere is het zijden kussensloop : Hydraterend – Anti aging – Tegen gespleten haar punten. In samenwerking met Silk haven, mag ik een zijden kussensloop verloten onder mijn volgers twv €34,95. Zelf ben ik er erg tevreden over, en geniet ik elke avond weer van.

Hoe doe je mee?

____________________________________________________________________________________________________________

– Like Silk haven op Facebook

– Like Oum Feerozah op Facebook

– Laat in een reactie weten dat je meedoet

Wil je extra kans maken om te winnen?

– Like & Deel de Facebook van Silk haven

De win actie loopt t/m 2 september. De winnares zal binnen twee dagen een mailtje krijgen, laat dan ook je email adres achter in een reactie.

Een reactie plaatsen

21 reacties

  1. pinkitnl

     /  16 augustus 2014

    Wat gaaf en leuk! Toch sla ik deze even zelf over maar wens iedereen veel succes xx

    Beantwoorden
  2. Oh cool zeg! Ik doe heel graag mee. Past goed op mijn nieuwe kussen. Ik ben al een hele poos op zoek naar een zijden kussenhoes! Toevallig!

    Beantwoorden
  3. Whitney

     /  16 augustus 2014

    Super, ik doe graag mee! 🙂

    Beantwoorden
  4. Wat leuk! Ik doe heel graag mee. 🙂

    Beantwoorden
  5. Super leuke winactie! Ik doe zeker mee! 😀

    Beantwoorden
  6. RealEev

     /  16 augustus 2014

    Ik heb alle verplichte dingen gedaan 😉 Doe uiteraard mee 🙂

    Beantwoorden
  7. mammievanabdje

     /  16 augustus 2014

    Jaaa ik doe heel graag mee! Lijkt mij een heerlijke kussensloop om op te slapen hmm…
    xxxxxx

    Beantwoorden
  8. Leuk! Ik sla alleen even over, succes idereen!

    Beantwoorden
  9. UmmQasiem

     /  16 augustus 2014

    Wauwie ik hoop dat ik deze zijde kussensloop win! Want als ik dit ga winnen zal dit mij een hele stuk helpen voor mijn Facebookpagina(Blog) Beauty Noor . x

    Email: beautynoor@outlook.com

    Beantwoorden
  10. Desiree

     /  16 augustus 2014

    Ik doe mee!! Heel graag zelfs. I need a good nights sleep hihi

    Beantwoorden
  11. Super leuk! Natuurlijk doe ik mee 😉 🙂

    Beantwoorden
  12. Wat een leuke winactie! Ik wens iedereen die meedoet veel succes :).

    Beantwoorden
  13. Leuke win actie! Iedereen succes, ik sla over.

    Beantwoorden
  14. Nou zo’n kussen sloop wil ik wel, helemaal na het lezen van je review. Ik heb alle stappen ondernomen en heb het berichtje gedeeld via fb.

    Beantwoorden
  15. Anita H.

     /  16 augustus 2014

    Ik doe mee!

    Beantwoorden
  16. Dit lijkt me nou zo onwijs fijn! Lig sinds juni door mijn gezondheid vaak te rusten
    en alles wat dit comfortabeler maakt is meegenomen 🙂

    Beantwoorden
  17. Siem

     /  17 augustus 2014

    Assalaamoe alaikoem Aya, ik doe ook mee inshaAllah. Ik win nooit wat haha maar het leek me eens leuk om mee te doen i.pv. alleen je blogs te lezen en ook om echt iets te winnen. Wie weet ^°^ xxx

    Beantwoorden
  18. meryoom

     /  17 augustus 2014

    Done!! Ik doe ook mee 🙂

    Meryem mustafa

    Beantwoorden

Geef een reactie

