Only You Pomegranate Passion Handverzorgingslijn – Limited Edition

DSC_2434Je handen wassen, niet echt iets waar ik nou de hele dag aan denk. Maar als ik ergens naartoe ga waar er een lekkere handzeep is, dan voelt dat toch heel even aan als een verwennerij. Deze handzeep en handlotion, waren het aan hun snoepige uiterlijk ook waard om te testen.
DSC_2440
Deze Handzeep en handlotion, zijn me eigenlijk nooit eerder opgevallen. Het is ook een Limited Edition product, dus wellicht dat het daar aan ligt. er zit 2×240 ML in de flacons. Je handen wassen na wc bezoek, of gewoon omdat je handen schoon wil hebben, is natuurlijk verreisd. Maar het is extra fijn als je een lekker product kan gebruiken, die ook nog leuk in je huis staat.
DSC_25090 DSC_2523
De eerste is een Hand zeep, de andere een handlotion. Deze kan je aanbrengen na het gebruiken van de handzeep. Om het nog even extra te verzorgen. De flacons, en pompjes van de Only you handverzorgingslijn, zijn erg leuk en origineel. Het lijkt op een grote langvormige druppel.

Only you pomegrante Passion – Hand wash

DSC_2543
We beginnen bij de handzeep, Een lekkere zeep met de geuren passievrucht en Granaatappel. Je handen ruiken heerlijk na gebruik. Ik wilt niet te diep ingaan op de werking van deze handzeep, aangezien het mijn handen gewoon goed schoonmaakt. En dat doet deze handzeep ook heel goed.
DSC_2492

Ingrediënten

De eerste drie ingrediënten zijn niet allemaal even goed, en dan vooral de tweede. Met een gevoelige huid zou ik deze handzeep zoiezo overslaan, maar voor mij werkt hij prima.
DSC_2550 DSC_2553-
De geuren, zijn fijn. Als handzeep zal ik deze zeker als favoriet gebruiken. Het is een mooie flacon, met een handig pompje.  Zo word je handen wassen toch nog een leuke bedoeling.

Only you pomegrante Passion – Handlotion

DSC_2583
De handlotion, een product waar ik met handen wassen niet zo bekend mee ben. Natuurlijk kan je deze handlotion gewoon gebruiken ook zonder je handen te wassen, maar lijkt me wel extra lekker als je er even zin en tijd voor hebt om je handen nog even in te smeren met handlotion.
DSC_2382

Ingrediënten

Hier eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal.
DSC_2576 DSC_2595
De handlotion, is heel zacht in gebruik. Voelt heerlijk aan na het handen wassen, maar het is wel even wat anders. Als ik een drukke dag heb , of even geen tijd heb gebruik ik dan ook de handlotion niet. Ik gebruik hem alleen wanneer ik er behoefte , zin en tijd voor heb. Maar zo hoort het ook, vooral bij dit ”extraatje”.
DSC_2458

Conclusie

Ja , ik ben heel erg blij met deze limited edition handverzorgingslijn van Only you. Lekker je handen wassen, en een heerlijk geurtje ruiken op je handen, na het gebruik. Niet dat ik altijd heel veel bezig ben met me handen wassen, maar ik vind het wel ontzettend fijn als ik een goede handzeep heb, en ook nog een lotion erbij.
Het was verkrijgbaar bij de Ici Paris XL, wellicht nog in de winkel te koop, maar Ik heb natuurlijk gezocht op de webshop of deze limited edition nog te koop was, maar ik heb hem niet kunnen vinden. Wel is er een gewone serie van deze producten en dat is uitgebreid met verschillende douche/bad producten.

Only you Limited edition handverzorging € 11,35

Met welke handzeep was jij je handen?

Een reactie plaatsen

20 reacties

  1. Lisanne

     /  14 augustus 2014

    Hele fijne en uitgebreide review, lekkere geuren. Ben benieuwd of ik ze hier nog kan vinden in de Ici paris

    Beantwoorden
  2. Oum Ilyas

     /  14 augustus 2014

    Klinkt heerlijk! Ik gebruik eigenlijk gewoon handzeep van de supermarkt…

    Beantwoorden
  3. Wat een leuk flesje ook. Klinkt erg goed. Fijne review 🙂

    Beantwoorden
  4. pinkitnl

     /  14 augustus 2014

    Klinkt goed de verpakking vind ik ook erg mooi maar voor een handzeep vind ik het bedrag te hoog (tenminste ik geef dat er niet aan uit), goede review! x

    Beantwoorden
  5. Ik gebruik altijd een blok zeep van Lush! Heb er inmiddels zo veel dat ik ze gewoon op moet gebruiken 🙂 er ligt eentje in de keuken en de badkamer

    Beantwoorden
  6. Hebben! Wat onwijs leuk ziet het eruit. Daarnaast lijken ze mooi erg fijn. Liefs

    Beantwoorden
  7. Oeh lijkt me heerlijk 🙂

    Beantwoorden
  8. writingmonique

     /  14 augustus 2014

    Deze lijken me heerlijk! En de verpakking is geweldig!

    Beantwoorden
  9. De verpakking ziet er erg leuk uit!

    Beantwoorden
  10. De geur en de verpakking alleen al spreken me aan!

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  11. De verpakking ziet er alleen al super mooi uit. Leuk voor in mijn huis op de badkamer of toilet! Wat een leuk artikel weer 🙂

    Beantwoorden
  12. Klinkt erg fijn, die flesjes zien er leuk uit!

    Beantwoorden
  13. Ik vind de verpakking alleen als superleuk en chic eruit zien! 🙂

    Beantwoorden
  14. mellavieee

     /  14 augustus 2014

    Klinkt heerlijk!

    Beantwoorden
  15. ik vind ze er erg mooi uitzien en de geur lijkt me heerlijk! xo

    Beantwoorden
  16. Wat ziet de verpakking er leuk uit!

    Beantwoorden
  17. Wat een fijne review! Vind hun uiterlijk erg leuk.

    Beantwoorden
  18. Dat klinkt heel fijn! Goede review ook :). Ik heb zelf eigenlijk nooit echt een voorkeur.

    Beantwoorden
  19. Wij hebben bij mijn vader de groene variant hiervan staan , die vind ik echt heerlijk om te gebruiken:)

    Beantwoorden

Geef een reactie

