Sleeping Beauty : Silk Avenue zijden kussensloop & Vitapur Zijden hoofdkussen

DSC_2406kussen
Lange tijd ben ik op zoek naar beauty geheimen die je huid echt  goed doen. Maanden geleden hoorde ik vaag iets over zijden kussens en hun werking. Ik heb een zijden kussensloop, getest en ook de zijden kussen! En vertel jullie vandaag wat ik ervan vind.

Vitapur Zijden hoofdkussen

DSC_2356
Als eerst ontving ik van Silk haven de Vitapur Zijden hoofdkussen. Ik ontving het in een zak met twee touwtjes, aan de bovenkant.   Het Zijden hoofdkussen is een heerlijk zacht kussen, dat stofvrij en anti allergisch is en je helpt om koel te slapen.
DSC_2370
De kussens van Vita Pur, zijn heel zacht echt zonder te overdrijven. Als je hoofd plaats maakt. Dommel je direct weg, het is heel anders dan een katoenen kussen. Alsof je op een zacht donsje bedje slaapt. Maar buiten dat heerlijke ontspannen gevoel , heeft dit kussen meerdere voordelen. Zo beloofd dit kussen:

– Hygiënisch                                                                                                    –  Stofvrij
– Anti allergisch en geschikt bij huisstofmijt allergie                     –  Met dit kussen kan je op je buik,rug,en zij slapen.
– Verkoelend
DSC_2375
DSC_2377xx
Prachtig maar simpel, een wit kussen met lieve patroontjes in de stof. Met een mooi goud randje eromheen, ik word zo blij van zulke mooie afgewerkte kussens. Lekker groot, en ligt heel fijn. Als ik slaap heb ik echt het gevoel dat ik niet mijn kussen meer hoef om te draaien, om de ”koelen” kant op te zoeken. Van de hygiëne merk ik eigenlijk weinig, maar denk ook dat je dat niet perse hoeft te merken.  Wat ik wel heel fijn vind aan dit kussen is dat je erop op heel veel manieren kan slapen. Zeker een pluspunt als je niet graag alleen op je zij slaapt.

Silk Avenue zijden kussensloop

DSC_2337o
Ook ontving ik dit zijde kussensloop, met natuurlijk ook alle voordelen erbij. Het is een ‘Hot pink” kleurtje. Ik kon niet anders dan roze kiezen. Aangezien ik er lekker op kan slapen, kon ik me lekker uitleven met deze kleur.

Beloftes van Silk avenue:

– Voorkomt slaap vouwen & Bed- head                                            – Voorkomt gespleten haar punten
– Helpt ontstaan van rimpels vertragen                                           –  Beschermt kwetsbaar haar
– Hydrateert de huid
DSC_2349--
De beloftes, ik kan zeggen dat ik het als het echt allemaal werkt, het heel veel voordelen heeft. Op korte termijn kan ik niet al mijn ervaringen delen. Ik heb een paar dagen op dit heerlijke kussen en deze kussen hoes kunnen slapen, maar of het echt resultaten heeft kan ik nog niet zeggen. Of het echt werkt is dan ook niet op korte duur te zeggen, maar ga een  belofte maken dat ik over een lange tijd hierop terugkom, en mijn review vervolg!

Dit kussen voelt heel zacht aan op mijn huid, het is echt een fijn product om op te slapen. Het is even wennen om over te stappen op zijden maar je went eraan, en nee ik hoef geen katoenen kussen meer. Dit word mijn vaste kussen! Want na dit te hebben geprobeerd, wil je niet anders meer. Tenminste ik persoonlijk niet.
DSC_2380
Zoals je kan zien, is het makkelijk je kussen erin te schuiven. Geen knoopjes, maar je ziet ook niks meer van het kussen. Op deze manier vind ik het het allermooiste, niet teveel poespas, simpel en makkelijk in gebruik.
DSC_2382
Het is jammer dat ik niet heel erg diep op dit kussen kan ingaan, en in dit geval op de hoes. Als ik nu zou zeggen dat het werkt zou het natuurlijk niet eerlijk zijn. Maar ik ga hier zeker nog op terug komen, een paar maanden ga ik hem uitvoerig testen, en dan schrijf ik er nog een review over. Opnieuw, om te kijken of het echt doet wat het zegt. Al met al ben ik heel blij met dit kussen, tja ook al weet ik nog niet hoeveel voordelen kloppen, dit is gewoon een heerlijk kussensloop.
DSC_2409K

Conclusie

Het lijkt me een leuke uitdaging om over een tijdje, er weer een review over te schrijven. Mijn eerste indruk is heel erg goed. Ik wil niet meer terug naar een normale kussensloop, en kussen. Zijden is hemels, en als alle voordelen echt doen wat ze horen te doen, word mijn beeld over zijden nog beter.

Vitapur Zijden hoofdkussen € 79,00
Silk Avenue zijden kussensloop Hot pink €29,95
Verkrijgbaar bij Silk Haven

Heb jij ooit eens een zijden kussen geprobeerd?

wit

Een reactie plaatsen

27 reacties

  1. beautycreatures1

     /  13 augustus 2014

    Wat leuk dat je er zo enthousiast over bent 🙂 Ik zou ook graag eens een zijde kussen proberen

    Beantwoorden
  2. Wat een fijne éérste review van dit kussen. Klinkt nu al goed, maar ben erg benieuwd naar het resultaat op langer termijn. Liefs

    Beantwoorden
  3. Raounak

     /  13 augustus 2014

    Klinkt goed!! Heb heel lang getwijfeld over een zijden kussensloop, misschien nog eenx naar kijken!

    Beantwoorden
  4. Klinkt als een heerlijk kussen! Ik heb nog nooit een zijden kussensloop geprobeerd, maar misschien toch maar een keertje gaan proberen 🙂

    Beantwoorden
  5. Ik heb de kussensloop ook, vind ik erg fijn!

    Beantwoorden
  6. Het is eens iets anders om te reviewen! Een goed kussen en kussensloop kan echt wel een verschil maken denk ik 🙂

    Beantwoorden
  7. Miss Maai

     /  13 augustus 2014

    Klinkt goed! Ik zoek ook al een tijdje een zijden kussensloop, maar het komt er maar niet van. Ik ben heel erg benieuwd naar de review over de lange termijn! 🙂 ❤

    Beantwoorden
  8. Nog nooit geprobeerd maar staat wel op de planning 😛

    Beantwoorden
  9. Ik ben benieuwd hoe het kussen/de hoes je naar een tijdje bevalt! Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.

    Beantwoorden
  10. Ik wil dit eigenlijk al superlang proberen! Ik ga zeker overwegen het aan te schaffen. supertip!!

    Beantwoorden
  11. pinkitnl

     /  13 augustus 2014

    Alleen al de kleur hoes vind ik geweldig x

    Beantwoorden
  12. Heel bijzonder, ik wist niet dat het bestond. Lijkt me trouwens heerlijk slapen, ik kan dat ook wel gebruiken. Ik heb veel last van mijn rug en een goed kussen is dan belangrijk :).

    Beantwoorden
  13. Dit klinkt wel heel goed voor nu! Ik ben benieuwd naar je vervolg review van het kussen en de kussensloop 🙂

    Beantwoorden
  14. Heb zelf ook vaak de voordelen van een zijde kussens gehoord en fijn dat het echt werkt.

    Beantwoorden
  15. Ik heb er altijd over getwijfeld, voor een zijden kussen. maar het lijkt me echt goddelijk om op te slapen! ❤

    Beantwoorden
  16. De kleur van de kussensloop is geweldig! Lijkt me een heerlijk zacht kussen om op te slapen.

    Beantwoorden
  17. madebyirene

     /  13 augustus 2014

    Heel mooi kussen! liefs irene

    http://www.madebyirenelouise.blogspot.nl

    Beantwoorden
  18. Mooi kussen!
    Leuke review!

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  19. Een zijden kussen wil ik ook nog wel eens proberen!

    Beantwoorden
  20. Oeh ziet er nice uit. 🙂 Maar worden je haren er niet statisch van? Of zit ik nu helemaal verkeerd te denken… Ik ben benieuwd naar je review over een tijdje naar dit kussen + zijden hoes 🙂

    Beantwoorden
  21. Het kussen lijkt me erg fijn, maar ik heb nooit gedacht om een zijden kussensloop te gebruiken. Ik denk dat het heel vreemd is, en ik zou niet weten of ik er aan kan wennen.. Vervelend wel dat hij dan niet bij je lakens past 😀

    X Sara

    Beantwoorden
  22. Wat een mooi kussen! Klinkt erg goed 🙂 Zelf gebruik ik nooit zijde als kussensloop of beddenhoes. Ik neem altijd katoen.

    Beantwoorden
  23. Dit klinkt wel erg fijn! Ben benieuwd wat je er over een tijdje van vind!

    Beantwoorden
  24. Ik ben benieuwd hoe het bevalt als je er een poosje op slaapt! Minder gespleten haarpunten zal mooi zijn en ik ben ook erg benieuwd wat het doet voor je huid.

    Beantwoorden
  25. Ik gebruik dat kussensloop ook, alleen van een ander merk. Maar qua kleur, stof en uiterlijk is hij precies hetzelfde. En het slaapt zo lekker! Alleen ik vind mijn Blond Amsterdam kussenslopen thuis te leuk om te verwisselen met deze haha

    Beantwoorden

Geef een reactie

