Treacle moon – The raspberry Kiss

DSC_2493Laatst schreef ik hier al een artikel over de Treacel moon douchegels. Vrolijke flessen, vol met douchegel, helemaal klaar om te schijnen in je badkamer. Deze zag ik weer eens in de schappen staan, en omdat ik deze nog wou proberen heb ik hem lekker meegenomen.

Ik kocht de Raspberry Kiss, de naam trok me wel aan.En de geur die ik deze keer toch maar goed heb geroken ook.  Maar ook de kleur, is gewoon helemaal mij, lekker roze. Daar houd ik van.
DSC_2475
Met zoals gewoonlijk weer de leuke tekst erop, die ik even doorlees.  Heel poetisch. De geur van deze raspberry kiss, is heerlijk. Ruikt echt naar framboosjes. Het is echt een genot om met deze douche gels de douche in te gaan, en goede substantie. Heb echt het gevoel dat mijn huid na het gebruiken van deze douchegel mijn huid schoon aanvoelt.

The raspberry kiss 500 Ml € 4,95

DSC_2504

Ingrediënten :

De producten van Treacle moon zijn niet op dieren getest. Maar bevatten wel Parabenen, wat heel erg jammer is.  Ondanks dat ze er goed uit zien, leuke teksten hebben staan en ze fleurig zijn, is dit wel echt een minpunt.

Ik ben heel blij met mijn aankoop, ik hou van zoete geuren. Lekker snoepig daar houd ik van!

DSC_2518
Nu mag hij aansluiten tussen al mijn andere Treacle moon producten. Fijn zulke grote flessen in mijn badkamer. Nu heb ik er drie op een rij, en kan ik er nog een tijdje mee door, ze zijn tenslotte erg zuinig in gebruik. Maar dat neemt niet weg dat ik er lekker veel van ga gebruiken want ze zijn werkelijk heerlijk.

De Treacle Moon producten zijn verkrijgbaar bij de Albert Heijn

Hebben jullie al ervaring met het merk Treacle Moon?

Een reactie plaatsen

20 reacties

  1. Lijken me echt super fijne douchegels 🙂

    Beantwoorden
  2. Lisanne

     /  11 augustus 2014

    Oeh, lekkere grote fles ook! Ben hier heel benieuwd naar

    Beantwoorden
  3. Wat een fijne review! Ik vind deze fles erg ook al erg leuk uitzien. Verkopen ze dit bij elke AH? Ik wil deze ook wel. Liefs

    Beantwoorden
  4. Ik zie ze nu veel voorbij komen. Ik heb t zelf nog nooit geprobeerd! Word nu echt nieuwsgierig.. 🙂 Ik zal ze gaan halen wanneer ze in de bonus zijn! 🙂

    Beantwoorden
  5. Hmmmm ze lijken heerlijk. Ik heb trouwens dat douchebakje van IKEA ook en hij is er een paar weken geleden afgevallen en ik krijg hem er niet meer aan aaaargh! huilen haha

    Beantwoorden
  6. Ik ben echt zo benieuwd naar deze geuren. Heb ze nog steeds niet getest *oeps*.

    Beantwoorden
  7. De geur lijkt me zalig!

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  8. RealEev

     /  11 augustus 2014

    Die tekst! Ik wil zo’n douchegel al puur om fles zelf! Where can I find them?! Leuke post!

    Beantwoorden
  9. Oh, deze lijkt me zalig! Ik vind Treacle Moon een heerlijk merk, ik heb zelf de kokosnoot variant en hij lijkt maar niet op te gaan! Haha! 😀 ❤

    Beantwoorden
  10. Ik heb nog nooit iets van dit merk gekocht, maar het klinkt in ieder geval heerlijk!

    Beantwoorden
  11. oeeh deze heb ik ook! Super lekker 😀

    Beantwoorden
  12. artisticstateofmind

     /  11 augustus 2014

    Ik heb er ook 3 van! Zulke fijne douchegels! Ik ben alleen niet zo van de aardbeien geurtjes!

    Beantwoorden
  13. Deze lijken me echt heerlijk! ❤ En aardbeien geuren, daar kan je me zeker een plezier mee doen!

    Beantwoorden
  14. Ik vind de douchegels van Treacle Moon echt heerlijk! ❤ Deze lijkt me ook wel heel lekker! Zelf heb ik de vanille geur gehad en in onze douche staan nu My Coconut Island en Cinnamon Nights 🙂

    Beantwoorden
  15. Ik vind de douchegels van Treaclemoon ook erg lekker! Fijne review!

    Beantwoorden
  16. Ziet er erg fijn uit!

    Beantwoorden
  17. Alleen de mooie flacon maakt mij al super hebberig ❤

    Beantwoorden
  18. Deze zijn zooooo lekker! Ik heb mijne in Duitsland gekocht waar dus een Duitse spreuk op de voorkant staat. Helaas kan ik amper Duits. Nu heb ik de Engelse vertaling ervan kunnen lezen, hihi!

    Beantwoorden

Geef een reactie

