Dingen waar ik echt van geniet in het leven

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dingen waar ik spontaan een lach van op mijn gezicht krijg, waar ik van ga stralen of gewoon simpelweg van geniet, soms zijn het de kleine dingen die je een heel goed gevoel geven. Waar je naar uitkijkt, en iets dat je niet wil missen als het draait om jou leven. Het kan van alles zijn vandaag deel ik de dingen waar ik van geniet.

Fotograferen

Een van de dingen die ik graag doe is foto’s maken, is het niet op me blog dan is het wel op een ander social media platform.soms fotografeer ik me dochter, ik vind dit al vanaf kleins af aan super leuk, en ik zou er niet zonder willen.

foto (13)-
–  Eten met mijn gezin

Samen aan tafel mijn zijn drieën zijn ook een van mijn geluksmomenten, ik kan er onwijs van genieten. Voor iemand anders ie het misschien iets heel simpels, maar voor mij is het echt het gevoel van een gezin zijn.
00000

– Nieuwe dingen kopen

Oke ik ben niet super materialistisch ingesteld, maar ach iedereen vind het wel leuk tenminste ik om iets nieuws aan te schaffen, nieuw mooi kledingstuk, een mobiel, een meubelstuk en ga zo maar door.

–  Familie 

Beetje hetzelfde als eten met mijn gezin maar toch anders, ik zie mijn moeder en vader bijvoorbeeld niet zo vaak, en mijn familie ook niet door de afstand, dus als we samen zijn kan ik zo intens genieten! Dan mag het voor mij voor altijd duren.
xxxxx000
–  Bloemen

Ja, ook ik moet eraan geloven, laatst schreef ik nog een artikel dat ik de eerste keer bloemen heb gekocht voor ons huis. Het was even wennen maar nu wil ik niet anders meer, als ik het kon haalde ik het wekelijks. Maar ik vind niet altijd een mooie bos die ik wil in mijn huis, maar als ik er een vind geluksmoment voor de volle honderd procent.

– Mama genoemd worden

Mijn dochter kan dan nog wel niet goed praten, maar als ze mama brabbelt smelt mijn hartje toch echt wel, ik kan niet wachten tot ze nog meer gaat zeggen. Mama genoemd worden is zo een heerlijk gevoel. Mama zijn al helemaal.

Wat zijn dingen in het leven waar jij erg van geniet?

Een reactie plaatsen

23 reacties

  1. beautycreatures1

     /  10 augustus 2014

    Fotograferen is ook iets wat ik super graag doe 🙂

    Beantwoorden
  2. Het is echt goed om zo nu en dan bij dit soort dingetjes stil te staan! Fotograferen doe ik ook erg graag :).

    Beantwoorden
  3. Kim

     /  10 augustus 2014

    Bloemen in huis, zo fijn!

    Beantwoorden
  4. mooie dingen heb je benoemd, verse bloemen zijn heerlijk en fotograferen vind ik ook zo leuk om te doen! mama genoemd worden lijkt mij ook onwijs speciaal!

    Beantwoorden
  5. Lisanne

     /  10 augustus 2014

    Leuke dingen heb je opgenoemd, ik word zelf heel blij van een lekkere work- out , en lekker eten met mijn familie!

    Beantwoorden
  6. Mooi artikel en leuk geschreven! Ik van lekker eten, vrienden, familie, winkelen, steden, vakantie eigenlijk beetje standaard!

    Beantwoorden
  7. Leuk artikel! Ik kan ontzettend genieten van fijne momenten met familie, vriendinnen en mijn vriend. Verder vind ik lekker eten samen met mijn dierbaren ook echt een geluksmomentje en vooral reizen! Daar ben ik zo dol op 🙂

    Beantwoorden
  8. Wat een leuk artikel! De dingen waar je van geniet komen aardig overeen met de mijne, haha! Vooral het gezellig samenzijn met familie is voor mij een geluksmoment! 😀 ❤

    Beantwoorden
  9. Wat en fijne dingen! Mijn familie zie ik ook niet zo vaak en dan is het inderdaad heel fijn als je ze weer eens ziet! ❤

    Beantwoorden
  10. Bloemen, zijn altijd fijn!

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  11. Heel mooi!! Het lijkt me ook superfijn om later met mijn toekomstige gezin samen aan tafel te zitten tussen de bloemen en lekker te genieten van het eten. Samen de dag doornemen, en even echt samen zijn. Harmonieus en warm, daar droom ik echt van! Ik zie wel wat de toekomst brengt, maar dat is mijn grootste droom 🙂

    Beantwoorden
  12. Mooie dingen om van te genieten! Ik woon alleen met mijn vriend, maar ik herken het fijne gevoel van aan tafel eten samen wel; toen ik nog bij mijn ouders woonde gebeurde dat bijna niet omdat er dan vaak discussies kwamen. Dat je gewoon rustig in vrede met elkaar kunt eten vind ik daarom erg fijn en gezellig 🙂

    Beantwoorden
  13. Dat fotograferen van je dochter moet je zeker blijven doen! ❤

    Beantwoorden
  14. madebyirene

     /  10 augustus 2014

    Ik geniet als ik mezelf helemaal happy voel! Liefs irene

    http://www.madebyirenelouise.blogspot.com

    Beantwoorden
  15. Shanti

     /  10 augustus 2014

    Wat een leuke post 🙂 Ik geniet ook echt ultiem als ik aan het fotograferen ben, maakt niet uit hoe beroerd ik me voel als ik eenmaal bezig ben geniet ik zó en voel ik me echt top.

    Beantwoorden
  16. Prachtig lijstje en in de meeste dingen kan ik mijzelf ook helemaal vinden ❤

    Beantwoorden
  17. Wat een leuke lijst 🙂

    Beantwoorden
  18. Heel leuk! Mama genoemd worden is inderdaad hartsmeltend totdat ze ouder worden en het geschreeuw wordt: Mammmmmmaaaaaaaaa 🙂

    Beantwoorden
  19. Hele leuke blog en post! Ik kan me erg vinden met jouw lijst van leuke dingen, verder kan ik ook erg genieten van reizen!

    Beantwoorden
  20. Wat een mooie puntjes, om blij van te worden. Mij lijkt het echt heerlijk om iedere week een nieuwe bos bloemen in huis te hebben, helaas zijn bloemen meestal prijzig. x

    Beantwoorden
  21. Nieuwe dingen kopen… ahhhh i I were a rich girl lalalala…. dat doen we allemaal graag denk ik!

    Beantwoorden
  22. Ja, het zijn inderdaad de kleine dingen die het ‘m doen! Leuk om die dingen te waarderen en even stil te staan en te genieten 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

