Zomerfruit – My muesli to go

DSC_2449
De zomerdagen zijn al een beetje voorbij maar dat mag de pret niet drukken. Dit heerlijke handige bakje ”zomerfruit” is werkelijk een musthave. Vooral als je even lekker snel wil snacken,of lunchen maar ook gewoon voor onderweg.

Laatst verscheen er hier een persbericht over op mijn blog. Toen was ik al erg enthousiast, Het moment dat ik het pakketje ontving was het precies zoals ik me voorgesteld had. Fleurige verpakking, en natuurlijk in een handig bakje.
DSC_2431
De My muesli Zomerfruit, is helaas tijdelijk verkrijgbaar , en daarbij ook niet vast in het assortiment. Zoals ik in het persbericht al vertelde ook zit het in een verschrikkelijk makkelijk bakje die je van alle gemakken voorziet.

Dit bakje zit vol met zomers fruit onder andere sinaasappel,kers, en andere zomerse vruchten.  Het is werkelijk een smaak explosie in je  mond. Ik heb bijna het hele bakje in me eentje gegeten zonder er überhaupt wat bij te doen aan yoghurt of melk. Dat heb ik eigenlijk nooit maar met de yoghurt erbij smaakten het nog veel lekkerder. DSC_2486
Ingrediënten: havermout, yoghurt sinaasappel stukjes, mango, abrikozen, spelt, aardbeien en kersen. Heerlijke frisse smaken, er zit 85 Gr in het bakje. Ik heb zowiezo al een voorkeur voor muesli dus ben helemaal gek op dit product.  Zie je al die lekkere stukjes fruit? Ik had verwacht dat er niet veel smaak aan zou zitten maar ik ben positief verrast.
DSC_2481
Als je het bakje open doet vind je een hele leuke tekst. ”extra ruimte voor melk yoghurt, en fruit”. Gooi er lekker wat yoghurt en of melk bij net wat je wilt, en geniet van deze heerlijke muesli. Ik ben super enthousiast, en zelfs zonder al deze voordelen die dit bakje muesli heeft zou het nog een grote favoriet zijn, het is gewoon heerlijk!

Makkelijk om mee te nemen, naar werk school of voor onderweg. Of gewoon om lekker makkelijk je bakje muesli te eten, yoghurt of melk erbij en eet smakelijk!
DSC_2462
Ik ben verrast , dit is zeker een aanrader. Vooral als je gezond wilt eten maar niet veel tijd hebt, is dit een super goede oplossing. Ik ben enthousiast. Mymuesli2Go zomerfruit zijn per 12 bakjes te bestellen voor € 19,90 op de Website. Voor alle andere smaken kan je daar ook terecht aangezien zomer muesli tijdelijk verkrijgbaar is.

 

Dit artikel bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd dit beïnvloed mijn mening niet.

Een reactie plaatsen

21 reacties

  1. Lisanne

     /  9 augustus 2014

    Lijkt me heerlijk en super handig!

    Beantwoorden
  2. Wat handig dit zeg, lekker makkelijk om mee te nemen naar mijn werk in de trein.

    Beantwoorden
  3. Wat handig zo om mee te nemen. Ik hou alleen niet zo van muesli.

    Beantwoorden
  4. Handig inderdaad om mee te nemen!

    Beantwoorden
  5. Ik wil daar altijd nog eens wat bestellen, deze lijkt me erg lekker!
    Liefs

    Beantwoorden
  6. pinkitnl

     /  9 augustus 2014

    Het is erg handig en nog lekker ook! x

    Beantwoorden
  7. Wat handig! 🙂 alleen ik ben niet erg van de muesli…

    Beantwoorden
  8. Lijkt me heerlijk! Ik zit echt te twijfelen of ik wat ga bestellen; had op de site gezien dat je ook je eigen muesli kunt samen stellen en dat lijkt me zo leuk om te doen! 🙂

    Beantwoorden
  9. The Beauty Magazine

     /  9 augustus 2014

    Oeh jammie! Dat lijkt me zooo lekker!

    Beantwoorden
  10. Oeeeh lekker! Erg handig ook 🙂

    Beantwoorden
  11. Het lijkt me wel heel erg lekker! 😀

    Beantwoorden
  12. Kim

     /  9 augustus 2014

    Lekker handig!

    Beantwoorden
  13. Wat handig! En het ziet er ook nog eens heerlijk uit :).

    Beantwoorden
  14. Noelle

     /  9 augustus 2014

    Oh vooral de verpakking trekt me direct aan! Ik vind het wel een beetje duur, maar voor eens in de zoveel tijd erg leuk! Krijg direct zin om gezond te eten 🙂

    Beantwoorden
  15. mellavieee

     /  9 augustus 2014

    Hmm lijkt mij lekker en wat een leuke verpakking!

    Beantwoorden
  16. Wat klinkt dit heerlijk, krijg nu trek 😉 de verpakking ziet er ook goed uit. Maar ik vind de prijs erg hoog hiervoor.

    Beantwoorden
  17. Wat ontzettend handig deze bakjes vol lekkers 🙂 Het ziet er ontzettend lekker uit!

    Beantwoorden
  18. Mmmm, lijkt me lekker! Ook wel handig om mee te nemen!

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  19. Mhh, hij lijkt me erg lekker! Ook om mee te nemen is dit inderdaad erg handig 🙂

    Beantwoorden
  20. Klinkt erg lekker! jammer dat het tijdelijk is!

    Beantwoorden
  21. Lijkt me heel lekker! 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

