♥ New in : Mijn nieuwe camera tas!

DSC_2380
Sinds ik mijn nieuwe camera heb, ben ik er amper aan toegekomen om er een geschikte tas voor te vinden. Het leren kennen van mijn camera had in deze een prioriteit. Daarbij waren de tassen die toevallig op de site stonden niet echt mooi te noemen , dus dat liet ik even zitten.

Omdat ik er geen tijd voor had ging ik een tijd geleden op zoek naar een geschikte tas, waar me camera en alle toebehoren in paste. Maar tevergeefs, was niet alles even geschikt. Net te groot, of te klein. Totdat ik laatst deze mooie tas tegenkwam , bij jawel de H&M.

DSC_2386
DSC_2382
De tas is simpel, en als ik voor een camera tas ga, wil ik dat hij bij elke kleur past. Zodat ik hem regelmatig mee kan nemen, als dat nodig is. de tas heeft een handige draag koord, en een grote open ruimte aan de binnenkant. Het nadeel is wel dat hij af en toe niet recht op kan blijven staan, maar als ik me camera er in zet blijft hij wel netjes op zijn plek, zonder mijn camera niet. Ik vind het een verschrikkelijk mooi model en ben er helemaal blij mee.

DSC_2392

Ja ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe ”camera tas” . Officieel word hij niet zo verkocht, maar het heeft alles om hem zo te gebruiken. Hij is simpel en handig, heeft genoeg ruimte voor me camera en media kaart. Je kan hem in principe ook gewoon als een normale tas gebruiken, maar deze ga ik alleen gebruiken voor mijn camera! Ben er super blij mee, en zeker aan te raden als je nog op zoek bent naar een goede cameratas.

H&M Tas € 39.95

Verkrijgbaar bij alle H&M filialen.

Welke tas gebruik jij voor je camera?

Een reactie plaatsen

30 reacties

  1. Michelle

     /  6 augustus 2014

    Wat een super mooie tas, vooral om je camera in mee te nemen!

    Beantwoorden
  2. beautycreatures1

     /  6 augustus 2014

    Wauw, wat een prachtige tas 🙂

    Beantwoorden
  3. Ah, hij is wel heel erg leuk!
    Liefs

    Beantwoorden
  4. Mooie classy tas! Ik heb bij de aankoop van mijn camara een speciale camara tas gekregen, en helemaal niet zo mooi als deze 😉

    Beantwoorden
  5. Wat een mooie tas voor je camera!

    Beantwoorden
  6. pinkitnl

     /  6 augustus 2014

    Mooie en nette tas! Ik gebruik zo’n standaard tas die ik er gelijk erbij heb gekocht x

    Beantwoorden
  7. Wat een mooie tas, ik vind zo’n tas waarbij je gelijk een overzicht hebt altijd enorm handig, zelf heb ik eigenlijk niet echt een cameratas, ik gooi hem overal in maar heb dan ook niet zo’n mega camera haha 🙂

    Beantwoorden
  8. Hele mooie tas! Heel classy ook 🙂

    Beantwoorden
  9. Handig een aparte tas voor je camera, mooi!

    Beantwoorden
  10. Wat een leuk ding! Ben toevallig ook nog op zoek naar een cameratas voor mijn nieuwe toestel, ga zeker ook even bij de h&m langs. Thanx voor de tip.

    Beantwoorden
  11. Wat mooi! Hij ziet er echt stevig uit enzo!

    Beantwoorden
  12. madebyirene

     /  6 augustus 2014

    Waauw die is super vet zeg! liefs irene
    http://www.madebyirenelouise.blogspot.com

    Beantwoorden
  13. Wat een leukerd zeg! Ik heb er toevallig van de week een op Ebay besteld. Ben echt heel benieuwd of het wat is, hihi!

    Beantwoorden
  14. Oh, wat een beauty! Heel gaaf! Ik prop mijn camera gewoon altijd in mijn dagelijkse tas, haha! Heel slecht, ik weet het! 😉 ❤

    Beantwoorden
  15. Oh my god, that bag is gorgeous! Great post darling ❤
    Have a lovely day, kisses
    Christine G ♥

    Beantwoorden
  16. Wat een handige en mooie cameratas!

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  17. Bo

     /  6 augustus 2014

    Supermooie en nette tas!

    Beantwoorden
  18. Wat een mooie tas, veel plezier ervan!

    Beantwoorden
  19. RealEev

     /  6 augustus 2014

    Ik sluit me aan bij alle mensen boven me… 😉 mooie tas!

    Beantwoorden
  20. Wauw, die is super mooi! Zulke leuke cameratassen zie je niet vaak..

    Beantwoorden
  21. Wat leuk!

    P.s. ik volg je op bloglovin, volg je me terug? Thnx!

    Beantwoorden
  22. Ik heb ook heel erg lang naar een mooie cameratas gezocht, deze is ook echt supermooi!

    X Sara

    Beantwoorden
  23. Ik vind je tas erg mooi! 😀

    Beantwoorden
  24. mellavieee

     /  6 augustus 2014

    Wat een prachtige tas! Ik ben er meteen verliefd op 🙂

    Beantwoorden
  25. ach wat een leuke tas, en ook nog wel bij de h&m. Ik heb zo’n lelijke standaard camera tas maar deze is veeeel leuker

    Beantwoorden
  26. Wauw, die is chique!

    Beantwoorden

Geef een reactie

