Beauty producten, die ik amper tot niet heb gebruikt.

DSC_2368

Ken je dat je koopt iets maar uiteindelijk gebruik je ze amper tot niet, dat had ik dus met sommige van deze producten, sommige heb ik nog gebruikt, andere producten weer helemaal niet. Ach ja, als je la vol zit met cremes handcremes zeepjes en shower gels, dan ben je sneller geneigd om een hele boel producten over te slaan.

Veel heb ik gekocht, en daar was ik dan erg enthousiast over maar uiteindelijk heb ik ze gewoon niet meer gebruikt. Weggegooid heb ik ze ook niet, want ja dat vind ik zonde. de gedachte ik ga ze vast wel eens gebruiken , herkennen een paar van jullie vast wel. Dit is mijn top drie, hieronder leg ik uit waarom ik ze niet of amper gebruikt heb.

beauty

♥ Heidi klum shine rose shower gel

Deze Heidi klum douchegel, heb ik gekocht bij de action. Ik was direct enthousiast, heb hem dan ook direct meegenomen. Maar eigenlijk nooit gebruikt. waarom weet ik niet vond de geur niet zo denderend meer. twee keer gebruikt.

♥ Yves rocher Nourishing argan balm

De yves rocher nourishing argan balm, heb ik gekocht laatst gekocht, ik weet niet eens meer wat het is de geur is in ieder geval heerlijk , nooit gebruikt.

♥ The body shop rasberry shower gel

Ja je zal wel denken Huh the body shop, maar ja the body shop. Ik heb hem gekregen maar vond de geur niet zo denderend, en voor mij is dat gewoon heel belangrijk, daarbij gebruik ik ook heel veel andere shower gels, dus deze was een beetje een tussen duizenden.

Heb jij ook producten die je amper of niet gebruikt?

Een reactie plaatsen

22 reacties

  1. Ik heb dat eigenlijk nooit, ik denk dat ik één van de weinige ben. Ik koop iets en pas als een product op is koop ik een nieuwe. En als ik producten niet meer echt gebruik geeft ik het aan mijn zussen.

    Beantwoorden
  2. writingmonique

     /  5 augustus 2014

    Zo jammer eigenlijk. Ik heb ook producten die me heel fijn lijken maar dan achterin de kast verdwijnen. Zo zonde.

    Beantwoorden
  3. Jammer dat je ze niet gebruikt want het lijken mij stiekem wel erg fijne producten. Maar het is wel herkenbaar hoor, soms ben je eerst helemaal enthousiast over iets en vervolgens kom je weer iets beters tegen!

    Beantwoorden
  4. De douchegel van tbs lijkt mij juist erg lekker haha. Ik heb het ook weleens hoor dat ik iets niet gebruik. De laatste tijd moet ik van mijzelf wel veel gebruiken en opmaken.

    Beantwoorden
  5. Ja, heel herkenbaar dit . Ik vergeet ze soms gewoon. De body butters van body shop vergeet ik vaak. Haha

    Beantwoorden
  6. Wat een leuk en origineel artikel! Mij leek de shower gel eigenlijk juist heel fijn ruiken, maar heb nu toch mijn twijfels gekregen.

    Beantwoorden
  7. Zonde he, dat je producten koopt maar ze uiteindelijk nooit gebruikt. Ik heb er ook zo vaak last van, blegh.

    Beantwoorden
  8. Herkenbaar, ik heb dit vaak met bodylotions en bodysplash!
    Liefs

    Beantwoorden
  9. Ik heb ook wel een laadje in de badkamer met dingetjes die niet worden gebruikt, maar uiteindelijk verplicht ik mezelf het dan toch te gebruiken (mijn vriend eigenlijk) of ik geef het weg aan een vriendin!

    Beantwoorden
  10. Jammer dat je ze niet gebruikt, maar ook wel logisch als je niet dol bent op de producten 😉 Ik ben in de meeste gevallen wel tevreden over producten. Maar ik zoek ook altijd eerst een aantal reviews op van producten voor ik iets koop.. Behalve dan van douchegels en gewoon dagelijkse huis tuin en keuken dingen 😉

    Beantwoorden
  11. Stiekem best herkenbaar! Dat is ook meteen de reden dat ik opgemaakt video’s maak; op die manier dwing ik mijzelf om dingen op te maken, waardoor ik sneller aan de producten die ik laat liggen toekom. Sommige producten gebruik ik dan alsnog niet, maar die geef ik meestal weg aan mensen die het wel zullen gaan gebruiken 🙂

    Beantwoorden
  12. Ik herken het wel hoor! Vooral bodylotions en butters gebruik ik niet echt.. Wie smeert zich dan ook elke dag in??

    Beantwoorden
  13. Ik ken het, soms belanden ze gewoon achterin de kast ofzo. Ik ben ook niet zo dol op framboos en heb de body butter hiervan cadeau gehad, mijn moeder wil hel gelukkig opmaken 😉

    Beantwoorden
  14. RealEev

     /  5 augustus 2014

    Haha leuk om te gebruiken als post! Ik heb ook zo mijn mandje ja… vooral bodylotions.

    Beantwoorden
  15. Die Yves Roger Argan balm vind ik zo heerlijk, moet je zeker wat meer gebruiken!

    Beantwoorden
  16. Ik heb veel douchegels die ik (nog) niet gebruik, gebruik daarom ook mijn douchegels als handzeep en als badschuim!

    Beantwoorden
  17. Ik heb ook wel eens dat ik producten koop en ze vervolgens bijna nooit gebruik..

    Beantwoorden
  18. Dit heb ik ook vaak. Veel kopen maar niet veel gebruiken.

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  19. Leuk artikel! Ik heb hier helaas ook last van. Dan gebruik ik bijvoorbeeld een bepaalde body lotion en dan kom ik weer een ander body product tegen waar ik dan weer nieuwsgierig naar word en die ook weer open maak. En voordat je het weet staan er dan meerdere body lotions open en verschuift de eerste naar de achtergrond.

    Beantwoorden
  20. Die arganbalm is heerlijk! Zeker het gebruiken waard!

    Beantwoorden

Geef een reactie

