Mijn Nieuwe project, Logo’s / headers

THE BEAUTY FARMM
Een paar dagen terug, had ik het over creativiteit na aanleiding van de blog van Monique , ze is een hele inspiratie als het gaat om creatief bezig zijn. Toen ik met me man sprak over creatief zijn begon hij over mijn creativiteit, zoals jullie weten heb ik mijn header zelf gemaakt.

Hij had het over dat ik heel creatief ben als het aankomt op op de computer dingen doen. Ik kon me daar wel in vinden. Zo begon het avontuur, ik heb even getwijfeld om dit door te zetten, omdat ik zowiezo al last heb van faal angst. Maar ik heb mijn project doorgezet.

Mijn nieuwe project is Headers en logos maken. Ik onderscheid deze niet ,omdat ik zelf een header als logo gebruik. Voor een kleine logo kan je dus ook niet bij mij aankloppen, wellicht in de toekomst als dit goed uitpakt. Zo heb ik een oproep geplaatst op een besloten groep voor bloggers, om een voorstel te doen wie er mijn proefkonijnen wouden zijn. Zo heb ik  nu al 3 projectjes lopen ,waaronder ik er 3 gemaakt heb en er al een online staat.

The beauty Farm is er een van, ze heeft hem nog niet geïnstalleerd op haar website, maar dat is wel de bedoeling. voor  A touch of beauty heb ik er ook een gemaakt. Wat overigens nog een blog is die opgebouwd word, haar header staat al wel online.

logo a touch of beauty 3

 

Voor The beauty farm heb ik ook een webshop header gemaakt, aangezien ze een webshop heeft bij haar blog. Waar ze leuke beauty producten verkoopt. zo staat er onder haar header – webshop- en op de andere niet. Zodat je het verschil kan zien van de header van haar blog en webshop,maar alsnog hetzelfde design houd. ( Zie eerste foto voor verschil)

the beauty farm webshop

Voor Loving life is easy heb ik een YouTube / Facebook omslag gemaakt voor   svenja. Het kan ook anders gebruikt worden bijvoorbeeld als header. Zo heb ik ook al wat YouTube aanvragen gehad, dus wie weet ga ik daar ook nog werk van maken.

BloglovinglifeiseasyflowerIk vind het heel erg spannend, om met jullie te delen, heb er heel veel moeite voor gedaan. Maar ben blij dat er positieve reacties uit zijn voort gevloeid. Nu ben ik lekker aan het experimenteren. Vind het heel leuk om te doen, en als je iets heel leuk vind kost het je heel weinig moeite, ik doe dit project naast mijn blog, en mijn vingers jeuken voor meer.  Voor nu is het een experiment maar wel een serieuze.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe project?

 

Een reactie plaatsen

32 reacties

  1. Oh wauw, wat kan je dat goed 🙂

    Beantwoorden
  2. Wauw, wat ontzettend leuk dat je dit bent gaan doen! Als je ermee doorgaat, meld ik me ook zeker aan voor een header ontwerp 😉

    Beantwoorden
  3. Wat leuk dat je op deze manier je creativiteit kwijt kan, de headers zijn mooi geworden. Ik wilde het jou toevallig ook vragen of je wellicht mij ook kan helpen. Ik heb geen eigen logo of header en weet ook echt niet hoe ik dit zou moeten doen. Mocht je hiermee doorgaan en mij willen helpen, graag 😀

    Beantwoorden
  4. Wauw, proficiat met je nieuwe project! Heel goed dat je het gewoon doet. Ziet er leuk uit, veel plezier ermee!

    Beantwoorden
  5. Leuk om op deze manier je creativiteit te uiten, zeker mee doorgaan 🙂

    Beantwoorden
  6. Michelle

     /  4 augustus 2014

    Wauw heel mooi! Ga zo door.

    Beantwoorden
  7. Wow, onwijs leuke headers heb je ontworpen. ze zien er super uit!

    Beantwoorden
  8. Leuk zeg! Wat fijn dat je zo je creativiteit kwijt kan! Keep up the good work :D.

    Beantwoorden
  9. Ah Superleuk! Mijn blog heeft dit ook wel nodig. Je werkt ziet er echt goed uit. Kunnen we elkaar misschien contacten? Vooral me YouTube en header kunnen echt beter! Liefs

    Beantwoorden
  10. Super gaaf! ben erg blij met mijn header!

    Beantwoorden
  11. make-up junkie

     /  4 augustus 2014

    Super leuk! ben erg blij met mijn header! ❤

    Beantwoorden
  12. Heel leuk gedaan allemaal! En Monique heeft inderdaad veel leuke en creatieve dingen op haar blog!

    X Sara

    Beantwoorden
  13. Heel leuk zon projectje! vooral die van svenja is leuk geworden!

    Beantwoorden
  14. Wat een gaaf project! Ik vind de headers allemaal super leuk geworden! 😀 ❤

    Beantwoorden
  15. Oum Ilyas

     /  4 augustus 2014

    Wow echt heel mooi gedaan! Insha’Allah krijg je nog veel meer aanvragen, succes 🙂

    Beantwoorden
  16. Knap gedaan hoor, leuk om te zien!

    Beantwoorden
  17. Wat leuk!! Ze zien er allemaal leuk uit. Ik denk dat je je passie wel hebt gevonden. Mocht je nog willen experimenteren, dan meld ik mij met veel liefde aan. ❤

    Beantwoorden
  18. Wauw! Prachtige headers maak je!
    Als je nog eens tijd over hebt … 😉

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  19. Dat kan je erg goed! Ik kan ook best wel een mooie header gebruiken, hihi.

    Beantwoorden
  20. Wauw, heel leuk!

    xx Nadeche

    Beantwoorden
  21. Wat heb je leuke headers ontworpen 🙂

    Beantwoorden
  22. artisticstateofmind

     /  4 augustus 2014

    Wat gaaaf!

    Beantwoorden
  23. Wauw wat gaaf dat je deze headers hebt gemaakt! Je hebt talent!

    Beantwoorden
  24. Ik vind het heel mooi!

    xoxo
    http://www.its-dash.com

    Beantwoorden
  25. Wauw! Het is allemaal echt heel erg mooi! Liefs, Xxx

    Beantwoorden
  26. Wauw wat doe je dat goed! Doe je dit ook in opdracht? Ik wil me na mijn afstuderen namelijk op het kopen van een domein en de opmaak van mijn website gaan verdiepen, dus als het me zelf niet lukt kan ik jouw hulp dan wellicht inschakelen 🙂

    Beantwoorden
    • Hey! Bedankt voor het compliment , ja ik doe het in opdracht je kan me mailen. Wat betreft wensen enzovoort! En dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen! Hou mijn “blog sugar ” pagina in de gaten daar verschijnen regelmatig nieuwe op!

      Beantwoorden
  27. madebyirene

     /  6 augustus 2014

    Super vet, ik ben zo slecht in een header verzinnen erg mooi deze liefs
    http://www.madebyirenelouise.blogspot.com

    Beantwoorden
  28. Super leuk! Misschien dat ik je binnenkort wel een mail sturen, maar dan moet ik natuurlijk weten wat ik een beetje wil en dat is toch altijd wel lastig.

    Beantwoorden

Geef een reactie

