2 jaar getrouwd: Mijn dag vol verassingen

foto (11)

Zo wat een dag was dat, zaterdag zijn ik en mijn man een dagje weggeweest. in het begin wist ik totaal niet wat ik moest verwachten , maar toen ik de picknick mand op de tafel zag staan begon het toch wel te kriebelen. Zoiets kan je ook bijna niet geheim houden, en ben blij dat het zo geweldig geweest is .Vandaag deel ik een paar foto’s die ik ook op mijn Instagram deelde.

Onze dag begon thuis ik wachtte op de postbode om een pakketje langs te brengen , mijn dochter werd opgehaald en zo kon de dag beginnen.

foto (12)

Voor de deur legde we even de picknick mand om de deur dicht te doen, ik kan je zeggen dat hij loodzwaar was. Maar goed ik heb dan ook een sterke man die hem de hele dag ( ja de hele dag) zou gaan dragen.

We vertrokken naar het station om ergens naar toe te gaan, al snel zag ik dat we in de trein zaten onderweg naar zandvoort, heerlijk want het was super mooi weer. Mijn man zocht de bestemming en we kwamen aan bij een Fish spa! En ik werd direct panish, want ik vond het zo een eng idee om met mijn voetjes in een bak vol visjes te gaan zitten.

foto (15)

Het was een klein zaakje maar erg sfeer vol, er was letterlijk niemand behalve een hele lieve vrouw dus dat was super. Lekker alleen met zijn tweeën. Kort daarna moesten we onze voeten wassen, met neutral voor de hygiëne.

foto 2 (9)

 

Hierna konden we lekker plaats nemen in de stoel, om relax te gaan zitten met onze voeten in de bak met water, en wat zag het er leuk uit.

foto 1 (10)

Oke, ik moet bekennen ik was niet heel enthousiast toen ik binnen was, en ja ik heb zo een 10/15 minuten staan te gillen haha. super charmant omdat ik het zo eng vond, mijn man zijn voeten zaten er allang in, ik kon het hem gewoon niet aandoen. Dus heb me over mijn angst heengezet en het viel eigenlijk wel mee. Het was net een massage , ik denk dat het gewoon even wennen was. Ik kreeg er een lekker kop thee bij en kon lekker relaxen!

foto 1 (11)

Ik kon eindelijk relaxen, en wat een super schattige mok kreeg ik!  Toen we klaar waren bij de Fish spa, zijn we een stuk de duinen in gegaan, helemaal afgelegen om te gaan picknicken. Hij droeg super mannelijk de picknick mand op zijn rug.

foto (13)

We kwamen aan, ik vond het echt een leuke verassing ook al wist ik al deels wat we zouden doen, hij had heerlijke dingen meegenomen om lekker te snacken. Olijven stokbrood, worst van alles, en zelfs een kaarsje!

foto 2 (10)

Het was zo genieten, samen praten en kletsen en ondertussen gevoerd worden hihi, ik heb echt zo genoten. Het uitzicht was ook heel erg mooi. Het zag er geweldig uit.

We liepen terug naar Zandvoort ,en ondertussen was het al een stuk later .Etenstijd was net gepasseerd, en ik zag dat we onderweg waren naar een bekend restaurantje, eentje waar we al eerder geweest waren, onze eerste keer uiteten als getrouwd stel was daar! Wat was ik blij dat hij mij daarnaartoe nam.

foto 1 (5)

 

Ik bestelde, heerlijke gamba’s met salade en frites, en hij een lekkere vegetarische saté. We hebben super heerlijk gegeten, ik watertand nog steeds als ik eraan terug denk. We hebben samen veel gepraat en het was onwijs gezellig.

foto 3 (4)

Als afsluiter genoten we nog even van het mooie uitzicht op dit strandje, ik vond het zo een geslaagde dag, ik kan het gewoon niet beschrijven , hij heeft echt heel erg zijn best gedaan.Super lief van hem, deze dag was speciaal voor ons allebei en ben blij dat het zo een onvergetelijke dag was.

Een reactie plaatsen

27 reacties

  1. Volgens mij heb je echt een geweldige dag gehad 😉 Heel erg leuke foto’s!

    Beantwoorden
  2. Lisa

     /  3 augustus 2014

    Wauw wat een heerlijk dagje! Blij dat je genoten hebt.

    Beantwoorden
  3. Wat onwijs lief en attent van je man dat hij dit allemaal heeft geregeld. Dit moet zeker een heerlijke dag zijn geweest! Fijne zondag!

    Beantwoorden
  4. Congratz! Ik ben over aan aantal jaren 2 jaar getrouwd. Fijne foto’s ook om te zien. Mooi dat het zo’n fijne dag was

    Beantwoorden
  5. Michelle

     /  3 augustus 2014

    zo te zien een geslaagde dag, mooie foto’s heb je gemaakt!

    Beantwoorden
  6. writingmonique

     /  3 augustus 2014

    Ow wow! Wat heb jij een onwijs lieve man! Geweldig dat hij dit allemaal geregeld heeft zeg :)! Geweldige manier om het te vieren!

    Beantwoorden
  7. Wat romantisch, wat heb jij een lieve man!
    Liefs

    Beantwoorden
  8. ahww dat is echt super lief!

    Beantwoorden
  9. Wat een super romantische dag heb je gister gehad ❤ Wat ontzettend lief van je man dat hij dit zo geregeld heeft 🙂

    Beantwoorden
  10. Oooh het zag er een prachtige dag uit :)!

    Beantwoorden
  11. Van harte gefeliciteerd ❤ En wauw, wat hebben jullie een enorm romantische dag gehad. Zo lief dat je man dit allemaal had georganiseerd voor jou/jullie!

    Beantwoorden
  12. Wat lief dat je man dit allemaal zo geregeld heeft, leuk om te lezen en zien!

    Beantwoorden
  13. Bo

     /  3 augustus 2014

    Ahhww wat superromantisch en lief van je man! Heel leuk dat jullie er zo saampjes hebben van kunnen genieten 🙂

    Beantwoorden
  14. Miss Maai

     /  3 augustus 2014

    Wow, ziet eruit als een fantastische dag! Leuk om te lezen dat je zo hebt genoten! You deserve it! ❤

    Beantwoorden
  15. Wat een fijne dag hebben jullie gehad zeg!

    Beantwoorden
  16. Leuk! Van harte gefeliciteerd nog 🙂

    xoxo
    http://www.its-dash.com

    Beantwoorden
  17. Wat romantisch! Gefeliciteerd trouwens!

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  18. Laila

     /  3 augustus 2014

    Zeer romantisch, machAllaah. Moge Allah swt jullie zegenen met zoveel moois, liefdevolle en mooie tijden samen. En de kleine Fee natuurlijk (L).

    Beantwoorden
  19. Mabrouk! Alhamdulillah voor jullie fijne dag!

    Beantwoorden
  20. Ahhhh wat lief allemaal en wat een leuke dag heb je gehad. Gefeliciteerd!

    Beantwoorden
  21. Wat een leuke dag!! En die visjes, ja 🙂 effe wennen hihi

    Beantwoorden
  22. Oum Ilyas

     /  4 augustus 2014

    Proficiat met jullie tweede huwelijksverjaardag. Het zag er een heerlijke dag uit, zo superlief van je man om dit allemaal te organiseren. Moge Allah hem rijkelijk belonen om zo’n attente echtgenoot voor je te zijn en moge Hij jullie nog veel geluk schenken samen.

    Beantwoorden
  23. Hoe romantische allemaal! Wat leuk dat je zo’n geweldige dag had.

    Beantwoorden
  24. Klinkt allemaal als een superleuke dag! En wat lief dat ie dit allemaal voor jou heeft georganiseerd! Xx een stille lezeres 💋

    Beantwoorden
  25. Het klinkt als een heerlijke dag! Koesteren die kerel van je!

    Beantwoorden
  26. Super lief en romantisch van je man. Wat heb jij geluk zeg :p.

    Beantwoorden

Geef een reactie

