Lush D’Fluff scheerzeep met aardbeien

DSC_2285

Fluffy scheerzeep, misschien een ik ga scheren niet meer zo haten product? Het zou wel fijn zijn , want  ik vind scheren nou niet echt het allerleukste klusje. Scheerzeep met aardbeiengeur klinkt heel erg aantrekkelijk, ik hou wel van een zoet geurtje in mijn product. Dit was het enige product waar ik echt om stond te springen om uit te proberen van de  Lush zomercollectie van 14′

DSC_2272
De D’Fluff scheerzeep zit in een zwarte standaard bakje , zoals we gewent zijn van Lush. Van het uiterlijk word ik niet super enthousiast, maar de inhoud is meestal wel heel verrassend. De scheerzeep bevat onder andere raapzaadolie, kokosolie, cacaoboter en rozenbottelolie maar ook sinaasappelolie en Ahornsiroop. Ook zitten er verse aardbeien in. De scheerzeep bevat 70 Gram, daar betaal je € 9,95 voor. Ga je voor de grotere pot 150 Gram dan betaal je €17,45.  Ingrediënten kan je  hier  vinden. 

Het is geweldig , en de textuur is zo lekker ik blijf maar smeren. Ik denk dat dit product zeker een scheerbeurt veel leuker maakt, en aangenamer. Tenminste voor mij wel. Het lijkt een beetje op Botercrème.
DSC_2368

DSC_2374
De D’fluff scheerzeep scheert fijn als je je huid nat houd, het glijd dan super makkelijk over je huid heen,insmeren met crème kan je hierna nalaten want het is super verzorgend.
Zo kun je lekker scheren op een zachte manier, en tegelijkertijd je huid voeden met alle verzorgende ingrediënten in de scheerzeep.

Ook heeft het een echte Lush geur, ik weet niet of ik de enige ben maar heb altijd het gevoel dat er in elk Lush product hetzelfde soort luchtje heeft,  De aardbeiengeur is niet overheersend en lekker mild, en vooral niet te sterk . Maakt me elke keer blij als ik hem kan gebruiken, door de lekkere geur.
DSC_2281
Normaal gesproken ben ik niet echt een persoon die dit soort producten zou aanschaffen, maar ondanks dat ben ik ook iemand die scheren niet leuk vind en het liever overslaat. Daarom ook dat ik deze Lush scheerzeep gekocht heb, het is echt een luxe product, je betaald € 9,95 voor 75 Gram en het dubbele voor 150 Gram. Maar dit is zeker een aanrader om te gebruiken, Mij maak je er in ieder geval erg blij mee . De geur is lekker, het bevat fijne ingrediënten ,en is in gebruik gewoon helemaal geweldig.

 D’Fluff aardbeien scheerzeep is verkrijgbaar in de Lush winkel en of webshop.

Kende jij de D’Fluff aardbeien scheerzeep al?

Een reactie plaatsen

18 reacties

  1. Lisa

     /  2 augustus 2014

    Lijkt me een hele fijne scheerzeep! Ga zeker binnenkort langs lush.

    Beantwoorden
  2. Ik wist helemaal niet dat zo`n product bestond, ik ga heb zodra ik bij een Lush in de buurt ben ook halen!
    Liefs

    Beantwoorden
  3. MMM!!! You know I love Lush 🙂 ik heb hem nog niet geprobeerd, maar dat komt wel nog 🙂

    Beantwoorden
  4. zou hem wel ooit willen proberen, heb nu die van Eos en die kosten ook 7 euro dusja, scheerproduct is in het algemeen gewoon duur vind ik

    Beantwoorden
  5. writingmonique

     /  2 augustus 2014

    Dit ziet er heerlijk uit. Ik ben gek op de producten van LUSH en op de geuren!

    Beantwoorden
  6. Hij lijkt me erg fijn!

    Beantwoorden
  7. Dit lijkt me echt een heerlijk product! Het ziet er ook zo lekker fluffy/slagroomachtig uit!

    Beantwoorden
  8. Dit product lijkt me zo heerlijk en fijn! Ik ben dol op Lush!

    Beantwoorden
  9. Super product! Echt heel lekker.

    Beantwoorden
  10. I love fluffy products! Ben hier wel benieuwd naar.

    Beantwoorden
  11. Ik ben er wel heel benieuwd naar, lijkt mij heerlijk zo met aardbeiengeur.

    Beantwoorden
  12. Lijkt me een fijn product!

    Beantwoorden
  13. Klinkt goed! Ik zou het gewoon kopen voor de geur alleen al!

    Liefs,
    Eva ♥

    Beantwoorden
  14. Ik ben hier al best een tijd nieuwsgierig naar! Fijne review, ik denk dat ik hem binnenkort toch ook maar eens ga proberen 🙂

    Beantwoorden
  15. Dit klinkt heel fijn, ik gebruik normaal gewoon Rituals foam gel!

    My Makeup Mémoire

    Beantwoorden
  16. Ik ben heel lui en gebruik de epilator haha. Of wat haarconditioner als scheergel hihi.

    Beantwoorden
  17. Lijkt me een geweldig product, ik ga hem uitproberen 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

