2 Jaar getrouwd & van jou!

foto 1 (8)

Weer een persoonlijke update vandaag, een dag waar we eigenlijk allebei naar uit hebben gekeken, misschien nog een heel pril begin maar we zijn er erg blij mee. Gister werd ik dus ook verrast met een heel lief cadeautje toen hij thuis kwam , en ik ben er erg blij mee. Deze dag brengt heel veel herinneringen met zich mee want we zijn nu immers 2 jaar getrouwd.

Gister werd ik verrast met een heerlijk luchtje de Daisy van Marc Jacobs, daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee, ik hecht heel veel waarde aan luchtjes en vaak ook herinneringen dus een beter cadeau kon hij mij bijna niet geven.

foto (11)

 

Zo ziet het eruit, heel lief en schattig en echt een parfum waar ik blij mee ga zijn want hij ruikt werkelijk heerlijk. Vandaag word ik ook nog eens verrast met een dagje weg, weet nog niet waar naartoe en wat we gaan doen. en dat is super leuk! Ben iemand die helemaal niet tegen verassingen kan, dus vind het wel extra spannend. Word een heel leuk dagje en ben al erg blij met me cadeautje zelf, maar zal wel een intiem dagje samen worden, want mijn dochter gaat ook naar familie toe! Kunnen we lekker van elkaar genieten.

2 jaar geleden , zei ik 3 keer ja tegen jou. en mocht ik jou mijn man noemen. en wat ben ik blij! Iemand die me begrijpt, er altijd voor me is in slechte en in goede tijden.  Een persoon die ik iedereen gun , maar niet wil delen! Vandaag ga ik heerlijk genieten van me dagje samen met hem, weer lekker met zijn tweeën net zoals in het begin, dat kan soms ook echt lekker zijn.

Ook kreeg ik er een super schattig tasje bij. Die heb ik eigenlijk nog nooit gezien, vind hem heel leuk een extraatje bij mijn parfum.

foto 2 (7)

Vandaag ga ik lekker genieten van mijn dag, en wellicht komt daar nog een artikel over online te staan.

Wat zijn voor jullie de aankomende speciale dagen?

Een reactie plaatsen

28 reacties

  1. Jasmijn

     /  1 augustus 2014

    Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat leuk 2 jaartjes alweer, gaat snel he. Geniet van je dag vandaag

    Beantwoorden
  2. Proficiat met je huwelijksverjaardag! En wat een mooie cadeau!
    Ik ben binnenkort 6,5 jaar samen met m’n vriend, dat wordt ook een speciale dag 🙂

    Beantwoorden
  3. Nina

     /  1 augustus 2014

    Gefeliciteerd zeg, wat leuk! En wat een lekker luchtje heb je gekregen

    Beantwoorden
  4. Sophiexx

     /  1 augustus 2014

    Wauw! Gefeliciteerd, maak er een geweldige dag van.

    Liefs

    Beantwoorden
  5. Gefeliciteerd! Vandaag schijnt de zon special voor jullie! Geniet heerlijk van deze mooie bijzondere dag samen. Liefs

    Beantwoorden
  6. beautycreatures1

     /  1 augustus 2014

    Maak er een prachtige dag van! 🙂

    Beantwoorden
  7. pinkitnl

     /  1 augustus 2014

    Gefeliciteerd!! xxx

    Beantwoorden
  8. Oum Amaanah

     /  1 augustus 2014

    Wat leuk, geniet van je dag vandaag<3

    Beantwoorden
  9. Ahw wat leuk. Gefeliciteerd en geniet er lekker van. Wat een lekker cadeau heb je gekregen!

    Beantwoorden
  10. Gefeliciteerd en geniet lekker van jullie dag samen en van elkaar vandaag 🙂 Wat een prachtig cadeau heb je gekregen, een heerlijke geur ❤

    Beantwoorden
  11. Gefeliciteerd! Wat een mooi getal, 2 jaar! ❤ Wat een leuk cadeau! En veel plezier met het dagje weg!

    Beantwoorden
  12. Wat lief en leuk geschreven! Gefeliciteerd! Ik vind trouwens dat je een hele leuke blog hebt en ben je via bloglovin gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    Beantwoorden
  13. Gefeliciteerd!!!! Veel plezier van je dag! Geniet ervan..

    Beantwoorden
  14. Wauw, gefeliciteerd <3! En wat een prachtig cadeau!

    Beantwoorden
  15. larissabeets

     /  1 augustus 2014

    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat een heerlijk geurtje Daisy van Marc Jacobs, Lief cadeau.

    Beantwoorden
  16. Gefeliciteerd! Wat geweldig 🙂 En wat een supercadeau! Geniet ervan 🙂

    Beantwoorden
  17. Gefeliciteerd!! En wat een superleuk cadeau! Geniet van elkaar vandaag! ❤

    Beantwoorden
  18. Wow, gefeliciteerd! Geniet ervan, en wat een prachtig cadeau zeg! Heel mooi! 😀 ❤

    Beantwoorden
  19. Oooh, proficiat!! Ik wil ook wel zo’n cadeautje krijgen hihi. Maak er nog een heel erg fijne dag van

    Beantwoorden
  20. tresadorable

     /  1 augustus 2014

    Ahh wat lief! Van harte en geniet van je dagje weg lieverd.

    Beantwoorden
  21. Van harte gefeliciteerd, en een hele fijne dag toegewenst!

    Beantwoorden
  22. Proficiat! Erg lief dat je een parfum hebt gekregen

    Beantwoorden
  23. Lief! Gefeliciteerd!

    Beantwoorden
  24. Gefeliciteerd! Nog heel veel jaren samen.

    Beantwoorden
  25. Gefeliciteerd 🙂 Hopeljjk heb je een mooie en fijne dag gehad ☺️

    Beantwoorden
  26. Gefeliciteerd. En wat attent van je man. Ik was dit jaar ook twee jaar getrouwd. Wij werden nietsvermoedend gebeld door mijn schoonmoeder. We begrepen eerst niet eens waarom zij belde om ons te feliciteren…. dat krijg je, als twee onattente mannen trouwen met elkaar 😉

    Beantwoorden
    • Bedankt voor je felicitatie! Haha ja is echt iets voor vrouwen hè althans bij de meeste ,ook niet allemaal . Mijn man weet wel dat ik dat erg waardeer.

      Beantwoorden

Geef een reactie

