Comfy Shoes & Mijn liefde voor Loafers.

large (21)

Elke vrouw wil er wel mooi uit zien, en bijna elke vrouw wil mooie schoenen! Maar meestal zijn niet alle schoenen, even comfy. Toch zijn er schoenen die allebei hebben er goed uitzien, en lekker zitten. Lange tijd hadden we de Ballerina’s maar veel was er ook niet aan, niet vernieuwend. 

Je krijgt er echt een brave look mee ( tenminste dat vind ik ), maar zelf draag ik ze wel . Nu heb ik  een voorliefde gekregen voor Loafers, ze hebben iets weg van ballerina’s alleen is het model mooier.

leopard flats5Afhankelijk van welke loafers je koopt, kan het een redelijke leuke aanschaf worden, voor de meeste betaal je net € 19,99. Ga je voor een Suede Minnetonka loafers versie,dan word het bedrag dat je betaald natuurlijk hoger.

03230006_01

Ik zag deze bij Dolcis , en was direct verliefd. Het is ongeveer hetzelfde als die erboven , alleen een iets andere kleur. Met een klein hakje eronder. Dat maakt het voor mijn gevoel ook net wat leuker. Vooral als je toch wilt gaan voor comfy, en je een hakje wilt dragen.

10487464_2487615_400

Ik vind het gewoon hele mooie en comfy schoenen, en ze zien er gewoon te schattig uit.Een groot voordeel vind ik dat ze zowel comfortabel als chic zijn. En dat je ‘m op verschillende manieren kunt combineren van vrouwelijk tot edgy!

Loafers2

Loafers13

A23797178_015_b

Ja , ik ben helemaal gek van deze schoenen! Ze zitten heerlijk, en geen pijnlijke voeten meer met die high heels. Maar gewoon lekker comfy ,chic en classy. C woorden waar je U tegen zegt. Ik ben verliefd!

Wat vind jij van loafers?

Bron fotos : Yahoo,Pinterest,Weheartit.

 

Een reactie plaatsen

28 reacties

  1. Ik heb deze schoenen ook gespot in Amsterdam, ik vind ze erg leuk en lijken me lekker lopen.

    Beantwoorden
  2. Wat een leukerds allemaal, ze lijken mij erg fijn lopen!

    Beantwoorden
  3. Ik vind Ze echt super mooi. Maar denk niet geschikt voor mijn voetjes.

    Beantwoorden
  4. Jasmijn

     /  31 juli 2014

    Ik hou van loafers! Ze zitten heerlijk en zien er leuk uit. Vooral als je een lang dagje weggaat

    Beantwoorden
  5. larissabeets

     /  31 juli 2014

    Ze lijken mij erg fijn lopen! Leuk artikel!

    Beantwoorden
  6. Ik vind ze erg tof!

    Beantwoorden
  7. heartley

     /  31 juli 2014

    Die zijn leuk! ik heb er geen maar begin ze wel steeds leuker te vinden.

    Beantwoorden
  8. Kim

     /  31 juli 2014

    I love loafers!

    Beantwoorden
  9. Zulke schoenen wil ik ook nog zo graag!

    Beantwoorden
  10. Zelf heb ik ze nog niet.
    Maar ik vind ze er altijd leuk uitzien!
    En volgens mij zit het heerlijk.

    Beantwoorden
  11. Ze lijken me heerlijk zitten!

    Beantwoorden
  12. Ahw wat een leukerds allemaal. Ik vind loafers ook zo tof!

    Beantwoorden
  13. Mooi en tijdloos! Ik ben zelf gek op espadrilles in de zomer, so comfy 🙂

    Beantwoorden
  14. Ik vind ze onwijs leuk! Zelf ben ik meer een sneaker meisje, maar m’n studs loafers zijn ook favoriet 🙂 xo

    Beantwoorden
  15. Jaaa ik ben ook verliefd op loafers! Ik heb zelf een zwart paar wat overal bij staat en dat ik compleet stuk aan het dragen ben haha! Leuk artikel! 😀 ❤

    Beantwoorden
  16. I love loavers. Ik heb nu 4 paar ofzo en de collectie blijft maar groeien haha.

    Beantwoorden
  17. Loafers vind ik erg mooi! Ik heb ze nog nooit aangehad, maar ik zie ze vaak voorbij komen! Met een printje vind ik leuk! Lijken me ook heerlijk zitten inderdaad!

    Beantwoorden
  18. Ik vind loafers heel leuk om te dragen, ze zitten zo goed.
    Zelf heb ik er grijze met studs.
    Die met tijgerprint vind ik ook heel erg leuk!
    x

    Beantwoorden
  19. Sylvana

     /  31 juli 2014

    Wat zijn het leukjes! Ik heb ze zelf nog nooit gedragen, ben nu wel benieuwd geworden!

    Beantwoorden
  20. Ik heb zelf nog geen loafers, maar vind ze wel erg schattig inderdaad!

    Beantwoorden
  21. Het is niet mijn stijl maar vind het altijd superschattig staan bij andere meiden. Vooral die met een panterprintje ❤

    Beantwoorden
  22. Je kan erg mooie loafers vinden bij New Look voor een tientje! Ik heb ze in het blauw gekocht, maar je had ze ook in het zwart, wit gestreept,… Kleine tip 😉 Ballerina’s werden echt te knellend en ongemakkelijk zittend, dus ik ben overgeschakeld op loafers, inderdaad comfortabeler 🙂 Mijn voetjes zijn blij!

    Beantwoorden
  23. wat een leuke zeg, vooral dat laatste paar zijn super!

    Beantwoorden
  24. Ze zijn echt super pretty! Het paar met de gouden neus (Chanel look a like achtig) vind ik de leukste ❤

    Beantwoorden
  25. Leuke schoenen! Ik ben gek op loafers ❤

    Beantwoorden
  26. Ik vind Loafers zo mooi! Ik heb laatst mooie gescoord bij de H&M voor een tientje, alleen ik moet ze echt goed uitlopen. 😦

    Beantwoorden

Geef een reactie

